rares27

Descarca baterie (prob pe siguranta 32)

63 posts in this topic

Dupa 10-15 min se mai culca niste calculatoare si tot raman 100mA.

Problema este ca doar in unel;e momente o descarca ci nu tot timpul seara de seara sa zici ca nu mai tine bateria curent in ea...ar fi trebuit sa o descarce in fiecare seara,Probleme am la goarna de la alarma si la trapa...poate fi de acolo problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este de acolo, fa un test de baterie dupa care sa ne spui si noua cat de buna este .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este de acolo, fa un test de baterie dupa care sa ne spui si noua cat de buna este .

am facut test de baterie si bateria este perfecta ...am pus si una varta si tot la fel a duso in cap...in 10 ore a golito de tot curentul....am fost la toate servisurile din alba si la toti electricienii si electronisti posibil si nimeni nu stie ce are...apropo am prins momentul in care masina imi descaqrca bateria consumul fiin de 300 mA.daca mai stie cineva ce pot sa-i fac va rog scrieti pe forum.Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu 300mA trebuie vreo 250 de ore sa descarce bateria.Un stergator de parbriz blocat in alta pozitie decit cea de repaos poate face asta desi teoretic nu are alimentare fara contact.Vezi releul de auxiliare daca nu e incins si gripat inchis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rares Este imposibil ca de la 300mA sa se consume o baterie, asta inseamna 3A in 10 ore adica mai nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un consum de 300 mA sau mai mult, o baterie de 63A/h, de ex., se descarca

in maximum 2 zile sau mai repede; intrebati vendorii de la orice firma .... ei recomanda

un consum de pana in 40 mA cu toate oprite; eu sunt patit ....

@ rares : la mine e clar defectul, e alternatorul, incearca sa scoti cablul de la el, bafta.

PS : motorul nu porneste sub 11 v, asa ca nu trebuie sa-l descarce de tot, cel

putin asa patesc eu, am masurat 10,xx si nu pornea, asta dupa doua zile un pic

mai reci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un consum de 300 mA sau mai mult, o baterie de 63A/h, de ex., se descarca

in maximum 2 zile sau mai repede; intrebati vendorii de la orice firma .... ei recomanda

un consum de pana in 40 mA cu toate oprite; eu sunt patit ....

@ rares : la mine e clar defectul, e alternatorul, incearca sa scoti cablul de la el, bafta.

PS : motorul nu porneste sub 11 v, asa ca nu trebuie sa-l descarce de tot, cel

putin asa patesc eu, am masurat 10,xx si nu pornea, asta dupa doua zile un pic

mai reci.

Vendorii sunt doar vendori!Isi apara interesele.Varianta alternatorului e de luat in calcul.Merita incercata.Pe la alte marci aparatele de radio mai au o meteahna,nu sunt recunoscute de softul masinii si descarca bateria de pe o zi pe alta.Vorbesc de cele originale din fabrica.Poate o reinstalare a radioului sa-l scape de necaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul de 300 mA descarca bateria sub tens. de 11 v, in cam 2 zile, iar motorul nu porneste

sub 12 v, sau se chinuie, dar la prima cheie; cu cat se incearca mai des cu atat se descarca si

bateria mai tare .... 40 mA e consumul max recomandat de constructor nu de vendori, cel putin

asa e la Varta, de ceilalti nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul de 300 mA descarca bateria sub tens. de 11 v, in cam 2 zile, iar motorul nu porneste

sub 12 v, sau se chinuie, dar la prima cheie; cu cat se incearca mai des cu atat se descarca si

bateria mai tare .... 40 mA e consumul max recomandat de constructor nu de vendori, cel putin

asa e la Varta, de ceilalti nu stiu.

Fisa tehnica a fabricantilor de acumulatori cere max 5mA consum in stationare.La masinile moderne un vis frumos.Din cauza asta se ajunge la baterii uriase,supradimensionate fata de necesarul real la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este imposibil 5mA, orice alarma moderna consuma 50mA .

Revenind la problema trebuie spus ca un S60 trebuie sa aibe un consum de max 50mA in "stand-by", daca masina are alarma after-market este posibil sa ajungi la 100mA .

Daca masurat timp de 20 min consumul nu scade sub 350mA atunci inseamna ca un calculator nu intra in stand-by, se vede acest lucru destul de clar cu un tester . Mai departe trebuie spus ca CEM-ul controleaza multe lumini, este posibil ca o lumina sa ramana aprinsa .

Oricum raman la parerea ca 350mA nu este un capat de tara, sunt masini care atat consuma in stand-by si totusi pornesc (Bentley Continental, VW Touareg, VW Phaeton, AUDI A8, etc) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca am vazut si am auzit atatea pareri as vrea sa imi recomandati un electrician auto bun din apropierea mea pt a pune masina asta pe picioare ca din august ma tot chinui cu ea si nimeni nu stie ce are.

Va multumesc tuturor si astept niste sugestii din partea voastra pt un meserias bun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana rezolvi problema pune-i un heblu (de la un aro sau un saviem) sa nu se mai descarce bateria :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul trecut am cumparat o baterie Rombat pentru cealalta masina. Motor mic, 1.5 diesel. Cand m-am prezentat la reprezentanta Rombat epntru verificarea releului de incarcare si altenator ca sa imi dea garantia, m-a intrebat nenea de acolo daca vreau sa circul si iarna. Am dus baterie imediat inapoi la magazin si mi-am luat banii inapoi. La -10 grade rombat-ul isi pierdea jumatate din putere. Ok.....e discutabil avand in vedere ca nea mesterul mi-a recomandat alt model de rombat, special pentru diesel si cu putere mai mare.

Retur la magazin cat mai repede si incearca o marca mai buna. Ai totusi un Volvo

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este imposibil 5mA, orice alarma moderna consuma 50mA .

Revenind la problema trebuie spus ca un S60 trebuie sa aibe un consum de max 50mA in "stand-by", daca masina are alarma after-market este posibil sa ajungi la 100mA .

Daca masurat timp de 20 min consumul nu scade sub 350mA atunci inseamna ca un calculator nu intra in stand-by, se vede acest lucru destul de clar cu un tester . Mai departe trebuie spus ca CEM-ul controleaza multe lumini, este posibil ca o lumina sa ramana aprinsa .

Oricum raman la parerea ca 350mA nu este un capat de tara, sunt masini care atat consuma in stand-by si totusi pornesc (Bentley Continental, VW Touareg, VW Phaeton, AUDI A8, etc) .

am pus masina pe o gramada de testere si nici unul nu mi-a aratat vreo eroare decat la oflinda dreapta si la trapa in rest nimica ,am testat masina si pe bosch si cu dice si nu mai stiu cu care dar nici o eroare absolut .problema este caa inceput sa imi descarce bateria de prin august deci nu era frig ,doar ca o descarca odata la 2-3 zile cum i se nazarea...acum mai nou o descarca de fiecare data daca masina stationeaza mai mult de 10ore .Vreau sa merg si la reprezentanta sa vedem daca ei o sa vada care este buba pe tester dar mai intai vreau sa mai dau o fuga la Oly la Turda. Poate ca altenatorul sa imi descarce bateria?

Anul trecut am cumparat o baterie Rombat pentru cealalta masina. Motor mic, 1.5 diesel. Cand m-am prezentat la reprezentanta Rombat epntru verificarea releului de incarcare si altenator ca sa imi dea garantia, m-a intrebat nenea de acolo daca vreau sa circul si iarna. Am dus baterie imediat inapoi la magazin si mi-am luat banii inapoi. La -10 grade rombat-ul isi pierdea jumatate din putere. Ok.....e discutabil avand in vedere ca nea mesterul mi-a recomandat alt model de rombat, special pentru diesel si cu putere mai mare.

Retur la magazin cat mai repede si incearca o marca mai buna. Ai totusi un Volvo

Am pus si una varta noua nouta de acelasi amperaj de 74 parca si a gatato la fel de repede ca si pe cea rombat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca un calculator nu intra in stand-by .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca un calculator nu intra in stand-by .

Si cum se poate afla oare care calculator este buba,cum as putea descoperii problema...este vreun calculator legat de siguranta 32?

Share this post


Link to post
Share on other sites

CEM-ul, adica calculatorul central al masinii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

CEM-ul, adica calculatorul central al masinii .

si daca este dus CEM-ul ce as putea face in legatura cu asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e dus CEMul te poti apuca de dezmembrat masina un CEM nou costa peste 2000E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

Am si eu experienta proasta cu bateria:seara oprit ok..dimineata pornit ioc.(bateria varta silver 74 varsta 9 luni!!!)o duc la magazin..discutii (aveti consumatori...etc..)o las la verificat si baietii o incarca...dupa 2 saptamani aceiasi faza....o reincarc singur...alta saptamana si iar pica din senin....disperat o reincarc si dimineata inainte sa o pornesc fara sa fi fost incuiata alarma etc ,avea 12,7 V deschid usa dau drumul la radio si dupa 20 minute masor 8,4V..si adio,m am dus si am cumparat alta,romaneasca deoarece in oras la noi varta nu are suport de service.Concluzia personala este ca:avem in magazine produse vechi sau contrafacute ori " NIMC NU MAI ESTE CUM ERA".

Drum bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e dus CEMul te poti apuca de dezmembrat masina un CEM nou costa peste 2000E .

totusi tind sa cred ca nu de acolo se datoreaza consumul marit de curent deoarece ma gandesc ca trebuia sa am mai multe erori daca era dus CEM-ul. Vreau totusi sa vad care este treaba si cu alternatorul sa nu imi descarce el bateria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e simplu : scoti conexiunea de la alternator, in prealabil scoti masa de la baterie si masori curentul astfel - plusul de la ampermetru il tii pe cablul de minus scos de la baterie si minusul de la aparatul de masura il conectezi la minusul bateriei; ampermetrul trebuie comutat pe scala de 10 A; fii atent sa nu faci un scurt cand scoti cablurile de la alternator, sunt doua, unul vine de la baterie, celalalt mai gros se duce in toata masina; mai masoara consumul si cand unesti cele doua cabluri scoase de la alternator ca sa fii sigur ca este sau nu alternatorul, sau alt consumator; bafta multa, sper sa nu fie CEM-ul ca ai dat de belea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa descarce bateria in 10 ore ceva trebuie sa friga,la propriu.CEM ul crapa definitiv demult.Schimba regulatorul de tensiune din alternator.99%acolo este problema ta.Am avut un caz similar de curind.La drumuri scurte de max 10 minute totul OK,la un timp mai lung de functionare tranzistorul care alimenteaza rotorul raminea in conductie.Dupa ce descarca bateria se racea si toate masuratorile erau perfecte.Poti verifica asta pipaind alternatorul la o ora doua dupa ce ai oprit motorul.Daca este cald acolo e problema ta.Rotorul absoarbe cam 4 A fara sa se distruga,acesta fiind curentul lui normal de lucru.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul este monitorizat la S60, orice problema apare la alternator este afisata in bord .

Fara o diagnoza adevarata nu se poate afla ce anume consuma bateria, pe tester se vede clar daca este o problema de CEM sau alta problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul este monitorizat la S60, orice problema apare la alternator este afisata in bord .

Fara o diagnoza adevarata nu se poate afla ce anume consuma bateria, pe tester se vede clar daca este o problema de CEM sau alta problema .

Diagnozele astea nu fac minuni!O piesa pe care nu o monitorizeaza CEM ul nu o poate declara.Mai mult asta se intimpla cind CEM ul nu este activ.

Edited by Cali5905

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now