blizzard

Releu bujii si snapanii de la Primus

22 posts in this topic

Salutare,

Trebuie sa-mi inlocuiesc releul de bujii la al meu S40 1.6D 2007. Cum am gasit foarte ieftina piesa la ford (fiind aceeasi) am cumparat-o de acolo deci pe pungulita scrie ford. Pe releu, indiferent de unde il cumperi scrie FoMoCo (ford motor company si asa scrie pe 90% din piesele de sub capota) mai mult decat atat, piesa asta este produsa doar de ford si nu gasesti aftermarket. (deci este originala)

Fiind in trecere pe langa Volvo zic hai sa intru ca poate mi-l inlocuiesc baietii sa nu ma mai chinui, ca am inteles ca ar fi pe undeva pe sub far, tre sa dai bara jos, etc.

Intru acolo si baietelu de la receptie service imi zice ca nu mi-l inlocuiesc ca nu e original !!! Ii zic pai si de unde stii ca nu e original. Pentru ca scrie ford pe pungulita? Daca iti dadeam piesa fara pungulita mi-o schimbai ? Piesa este aceeasi !

-Nu o schimbam ca trebuia sa fie in ambalaj original.

-Am venit la voi pentru expertiza volvo, nu vreti sa ma serviti cu manopera pentru ca nu am cumparat piesa de la voi ?

-Nu ca nu e asa interpretezi gresit ca trebuie sa fie piesa originala.

Toate astea pe un ton si o expresie de-mi provocau greata.

Mi-am luat piesa si am plecat.

Ce sa va spun, a fost prima si JUR ca ultima oara cand trec pe acolo.

Am doi prieteni cu volvo, care nu se cunosc intre ei si care nu au nici o treaba cu acest forum, si ambii mi-au zis ca cei de la primus sunt niste snapani.

In concluzie dragii mei, confirm si eu ca cei de la primus sunt niste snapani, si indiferent ce problema o sa am cu masina asta jur sa nu mai trec niciodata pe-acolo.

Desi am mai avut discutii din astea prin mai multe service-uri nu mi s-a intamplat niciodata sa fiu refuzat asa scarbos.

Daca ii interesa si vroiau sa castige un client pe viitor, putea sa-mi zica "stiti in mod normal nu putem sa facem asta dar acum daca tot ati cumparat piesa o instalam noi si data viitoare incercati sa veniti cu piesa in ambalaj volvo ca asa ne dicteaza imparatia si noi trebuie sa ne supunem"

Asa ca, dragi colegi de forum, va rog sa ma ajutati cu o schema sau ceva sa-mi dau seama exact unde naiba vine releul asta ca nu l-am gasit sub nici o forma nici sub bara nici nicaieri.

Multumiri anticipate !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blizzard, poti sa comentezi in topicul de mai jos !

ps: nu ca ar misca cineva un deget spre o mai buna cooperare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci are cineva programelu sa scoata un printscreen cu locatia acestui releu ? nu l-am vazut sub far sub nici o forma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub farul din stanga, trebuie sa dai bara jos ca sa ai acces la el .

post-178-0-42419800-1321650089_thumb.jpg

Atata timp cat produsul nu este in ambalaj Volvo nu se considera original, este foarte logic, se pare ca numai tu nu vrei sa intelegi asta .

In ambalaj Volvo costa 300 lei deci nu vad unde e marea economie pe care ai facut-o .

Oricum nu cred ca-l schimbai la ei pt ca manopera depasea pretul piesei .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa depaseasca pretul piesei mai Bogdane?Doar schimbatu'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat crezi tu ca dureaza sa dai o bara jos si sa o pui la loc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca demoleaza jumate de masina ca sa ajunga la el? :smile:

...Vreo 5-600 de lei m-a costat pe mine o procedura asemanatoare la reprezentanta (...ce vremuri), ca sa ajunga la compresorul de clima. Au scos bara, radiatoarele, protectiile si un far... Stiind pretul manoperei de la ei (si normativele de reprezentanta), cand mi-am vazut masina fara fata, mi-a stat pulsul. Ma asteptam la sume cu 3 zerouri, asa ca am rasuflat usurat cand am auzit de "mizilicul" ala. :jerk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

destul de mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc Bogdane

il schimbam la ei daca erau oameni, si mai mult de 100 de lei nu era si dadeam si mai mult daca eram primit frumos

legat de piesa ma doare fix undeva de economie nu stateam eu in 100 de lei in plus sau in minus, e o chestie de principiu si refuz sa dau mai mult pe ceva care este ambalat in celofan pe care scrie volvo, dar pe piesa scrie ford si costa 2/3 din pret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai aia e ca nu costa 2/3 din pret, un releu de bujii ORIGINAL VOLVO costa 300 lei iar unul ORIGINAL FORD costa 250 lei .

Costa mai mult de 100 lei, undeva pe la 300 lei(1.5 ore manopera) ora de manopera fiind 190 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am dat 200, cei de la romcar mi-au facut un discount cand am ridicat piesa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa-l montezi la Romcar masina fiind Ford .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e scarba din nou... Dar angajatii de la Primus au bineinteles, o atitudine super binevoitoare, marmota invelea ciocolata in staniol, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blizzard, poti sa comentezi in topicul de mai jos !

ps: nu ca ar misca cineva un deget spre o mai buna cooperare ;D

Doar ca e TC.Asa ca...si chiar de ar vrea,nu ar avea cum sa comenteze :D

Edited by daann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina ta este 2008 nu 2007, caz in care ->

Ia vezi in tabloul de sigurante de la motor, releul R12 .

Sa schimbi la profil anul masinii pt ca uite unde duce o informatie gresita, cauti piese care nu exista . :D

Releul pe care il cauti arata asa

fullsize_7483.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blizzard, vezi ca ti-am trimis mail acum 2 minute, releul tau costa fix 50RON si imi vine in 3-4 zile lucratoare. Original, VOLVO, in cutiuta albastra, numai bun de montat la reprezentanta ;D. Nu stiu de unde se vehiculeaza preturile de mai sus. Daca intr-adevar masina ar fi fost din 2007, releul ar fi fost 235RON, tot original VOLVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e chiar lovitura de teatru ! Piesa nu e cea care trebuie, iar cea care trebuie costa mai putin decat cea de la Ford. Daca mergeai din prima la un service autorizat Volvo ( oricare ar fi fost acela ), erai de mult cu problema rezolvata. Si cu o economie in buzunar. De luat aminte !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, cand prietenul nostru Bogdan G mi-a zis ca e in jur de 500 ron am renuntat si la ideea de a suna sa intreb cat costa si am mers pe ford, unde nu am nimerit ce a trebuit, posibil si acolo sa fie 2 modele, releul pe care l-am luat eu era pentru S40 pre-facelift. My bad.

Nu-i nimic, cineva se va bucura candva de un releu ieftin nou. Nici bara n-am dat-o jos degeaba, prilej cu care am descoperit 2 mici problemute ce vor trebui remediate si le-am descoperit la timp.

Midnight caller, multumesc de promptitudine si scuze de deranj, l-am gasit pe stoc, l-am luat, si l-am schimbat singur cu mana goala in mai putin de 30 de secunde de la ridicarea capotei.

Masina este productie 2007, model facelift 2008 probabil printre primele produse.

Motorul merge acum perfect rotund, a disparut trepidatia pe care o avea la relanti si nu a mai dat eroare de reduced engine power. Ramane de vazut daca s-a remediat problema definitiv.

Marius, ai dreptate dar asa s-a nimerit, cand iti zice cineva ca e 500 te mai obosesti sa suni ? Nu. In orice caz, Imi sustin in continuare dezamagirea fata de reprezentanta unde m-am dus cu piesa gresita si cu ea in mana nu a vrut/sau nu a stiut sa-mi spuna ca nu este buna desi imi cautase piesa dupa VIN.

Topic closed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.