marshall

arc stanga fata rupt xc70

33 posts in this topic

Bună ziua!

Acum doua zile am trait o intamplare stranie,dupa ce am stationat aproximativ 30 min am urcat din nou la mansa pt a continua drumul.In clipa in care am atins bancheta s-a produs o pocnitura care a trezit vecinii ,daca dormeau,dupa ce mi-am revenit nitel am inceput o examinare ochiometrica in urma careia nu am concluzionat nimic,la drum se comporta ireprosabil,dar astazi nu am mai rezistat si am fost impreuna la doctor.Diagnostic-arc stanga fata rupt in partea de jos,a coborat aprox 1 cm,bad.intrebarea mea ar fi-ati scimbat,o sugestie pt achizitia unora noi la pret k?Va multumesc!

Salutul nu e obligatoriu, dar, în locul colegilor, nu m-aş fi obosit să-ţi răspund.

Ce înseamnă "k", în limba română?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru piese noi si ok la bani,apelează cu încredere la Midnight Caller sau la Roberto.Asta e,se mai întâmpla sa se rupă câte un arc,nu e capăt de lume.Daca nu mă insel l-am auzit odată pe BogdanG spunând ca la XC se cam rup arcurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buba standard ;D

Eu am cumparat arc nou, recomandarea este sa cumperi ambele arcuri noi, sincer sa fiu nu am observat sa stea masina stramba cu un singur arc schimbat DAR asa se recomanda .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor si numai bine!

A avut dreptate HEIMDALLR sa ma "arda" si bine a facut ,am omis sa va salut postand pe fuga pentru a gasi o rezolvare a problemei,sper ca nu am intrat cu stangul pe forum :smile:

Intradevar, am comandat 2 buc noi si le astept cu drag.

Va multumesc si sa auzim numai de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi colegi,am cumparat 2 arcuri noi pe producator conform certificatului,au sosit ,le-am montat si surpriza fu cam mar in sensul ca masina mi s-a parut infernal de joasa pe fata comparativ cu spatele.Am masurat garda la sol dupa roata fata la prag si sub masca fata = 21 cm si spate 24 cm.Cand am demontat arcurile vechi am sesizat urmatoarele: arcul stanga (cel rupt) are 6 spire cu cod de culoare portocaliu verde (cele doua puncte de vopsea marcate pe una din spire) iar cel din dreapta 7 spire cu cod de culoare portocaliu alb.Cele inlocuite pe masina au 6 spire,acum intrebarea mea este:la voi cate spire au arcurile fata la suspensie simpla, nu 4c si daca nu va cer prea mult ,voi ce garda aveti pe fata la XC-urile voastre.Curiozitatea mea ramane care or fi arcurile bune,cele cu 6 sa7 spire?

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am returnat arcurile si am comandat unele originale,revin cu detalii cand le montez.

O seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am returnat arcurile si am comandat unele originale,revin cu detalii cand le montez.

O seara buna!

Asteptam vesti! O intrebare: cat au costat arcurile returnate si cele comandate acum? Merci anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arcurile mele arata asa .

post-178-0-62009500-1326835256_thumb.jpg

Unul este nou iar celalat este vechi, ba mai mult unul este aftermarket, totusi arata identic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde ai cumparat arcurile ?

Problema e ca(,) multe cataloage de piese ofera aceeasi piesa aftermarket pentru mai multe coduri de piese OE desi ele difera prin anumite caracteristici, pentru ca....asta e, trebuie sa se vanda. Producatorii care se respecta produc piese aftermarket cat mai posibil pentru fiecare echivalent OE, cei mai low-cost produc un singur produs pe care apoi il pretind ca echivaleaza cu toate codurile OE, ca deh...au aceeasi forma.

Sa va dau un exemplu:

La S40 II, Monroe da acelasi set de amortizoare pentru toate cele 3 tipuri de amortizoare OE - Confort, Sport, Dynamic, desi ele evident difera ca si proprietati tehnice, dar....who cares, are aceeasi forma, se potriveste, lasa ba ca mere.

Sachs in schimb au echivalenta si pentru OE Sport si pentru OE Confort.

Arcuri la fel, multi producatori Low-Cost iti da acelasi echvalenta pentru oricare tip de suspensie ai avea pe masina si uite asa iti faci masina struto-camila.

Nu degeaba au arcurile coduri de culori, amortizoarele la fel, etc.

Asta nu e doar la Volvo ci la mai toate masinile, un Golf 4 de exemplu are de 4 - 5 ori mai multe tipuri de arcuri decat un S40, dar...who cares :P e business

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat

Lesjöfors, adica MADE IN SWEDEN .

Problema este ca nu se importa in RO acest produs, eu l-am luat direct din Suedia .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arcurile mele arata asa .

post-178-0-62009500-1326835256_thumb.jpg

Unul este nou iar celalat este vechi, ba mai mult unul este aftermarket, totusi arata identic .

Bogdane, de ce le-ai vopsit? Ce culoare aveau inainte de nu ti-a placut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este ca nu se importa in RO acest produs, eu l-am luat direct din Suedia .

E pe cuvantu' lu' matale ! Da' la mine ai dat un telefon ? Ia intreaba-l pe Ursu48 ce arcuri a luat de la mine ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

X70 nu este S60 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur ca nu e ! Codul de XC70 este 4095837, costa 270RON si vine in 3-4 zile lucratoare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare daca mi se cuvine: sunt similare arcurile de xc70 cu cele de xc90?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare daca mi se cuvine: sunt similare arcurile de xc70 cu cele de xc90?

Nu. Similare, poate... dar nu identice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negativ.

Multumesc!

Nu. Similare, poate... dar nu identice...

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.arcurile returnate au costat 240buc si erau de s80 v70, dar nu e problema se potriveste:)

ce le noi originale au costat 503 /buc si au cod de culoare portocaliu alb si au 7 spire fata de 6 ,cele returnate.multa sanatate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marshall, ne poti spune te rog ce cod aveau arcurile returnate ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am rupt un arc la XC. L-am luat de la Midnight original dar a fost cam scump din ce retin. Undeva 600 si ceva de Roni. E bine ca s-au ieftinit, pot sa mai rup la banii astia. :lol: Problema comuna se pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoho, fost-ai lele, erau alte preturi pe vremea aia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 900 coroane suedeze ar fi pretul aici in Suedia. Aia ar veni la vreo suta de euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu codul dar la returnare pe una din cutii se specifica cum ca ar fi pt s80 v70.

am rugat-o pe dna sa mai verifice inca o data ce apare pe cod de producator si tot aceleasi arcuri mi le-a recomandat.

cele de producator nu au cod de culoare,iar marca era lesjofors..

Va las cu bine acum am o problema mai mare,a iesit fum din frumosul bord care s-a stins ,nu mai misca ,nu se aprinde nimic si asta din senin

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand ajung la Suceava sper cat mai repede in conditiile de acum,mai uit pe o factura si pun codul.

erau lesjofors 6 spire si nu aveau cod de culoare.am sesizat cand le-am returnat ca erau pt v70 s80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now