burileanu

Plan revizii C30 1.6 diesel

39 posts in this topic

Salut,

Pentru Volvo C30 1,6D, 2007, motor D4164T, aveti un program de service (planuri de revizie) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Aveti cumva si pentru D4162T ?

Multumesc in avans !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia la 1.6D din 2007 la cat se face? M-am uitat prin .pdf dar nu mentioneaza nimic in dreptul timing belt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu te-ai uitat la PDFul care trebuie :D Ia vezi la B .

Normal se schimba la 240.ooo km.

Sau 150.ooo mile .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine (MY 2011 - D4162T) se schimba la 240.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam ca pe la 120.000 deja trebuie facuta. Bordul imi indica 92.000 de km dar nu am carte service. Am auzit ca se poate scoate cate ceva din istoria masinii la o reprezentanta Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am vazut la Volvo Brasov, se vad in mod cert update-urile de soft (ce, cand si cred ca si de catre cine au fost facute).

E posibil sa se vada si reviziile, dar nu stiu cat de detailat. De ce nu mergi la cea mai apropiata reprezentanta Volvo sa intrebi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam ca pe la 120.000 deja trebuie facuta. Bordul imi indica 92.000 de km dar nu am carte service. Am auzit ca se poate scoate cate ceva din istoria masinii la o reprezentanta Volvo?

Da, se poate cere istoricul maşinii şi e gratuit, trebuie doar să le dai VIN-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se poate cere istoricul maşinii şi e gratuit, trebuie doar să le dai VIN-ul.

Super, merci mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodan - vezi ce zice la 60k?

Topping up the additive engines with diesel particle filter - top up the additive

Deeeeci, de aici nivelul full la aditiv pe care l-ai gasit la mine :). Asta + placutele de frana (toate) care la mine sunt noi - as zice ca i-au facut service-ul corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu ai trecut in cartea de service completarea cu aditiv la 60.ooo km atunci este ok .

Placute ca noi poti avea si la 120.ooo km sau 180.ooo km, nu are nici o legatura .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziceam si eu..ca i-au facut revizia conform cartii, si i-au schimbat placutele..conform planului de service... si i-au facut completarea... etc :smile:. Evident ca placutele le papi si le schimbi indiferent de numarul total de km al masinii. Doar ca ramasesem cu morcovul dupa treaba cu nivelul de aditiv la 100%, si acum s-a degajat :D.

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca au facut asa trebuie sa scrie in carte, vezi si tu la 60.ooo km ce scrie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man - in carte nu scrie ce au facut, ci doar nr de km la care au fost efectuate. Cand am trimis mailul la service-ul din Olanda au raspuns cu "reviziile efectuate conform planului de service" si au confirmat cele 3 revizii din carte. Deci, daca "conform planului", la a 3-a au completat aditivul. Si apropo de asta - mi-au raspuns in mai putin de o ora. Aviz celor care cumpara masina adusa din strainatate si vor sa verifice cartea de service. La Primus nu aveau idee, ca cica "nu este baza de date comuna", dar la service-ul care apare in carte, tzaka paka. Am scanat cartea si le-am trimis-o.

Oricum, de control, am schimbat si eu acum toate filtrele si uleiul. Asa...sa fiu eu cu inima impacata.

Cea mai la moda" modalitate de jucat cu km masinii - faci o revizie la dealer, pe carte (sa zicem la 30k), la care adaugi urmatoarea la un service oarecare, si mai adaugi in "planul de revizie" si un dat inapoi km la turcul/ bulgarul/ romanul priceput (inapoi la 30k). Dupa care iar la dealer etc. Asa, se verifica km cu reviziile, dar masina de 100k are, de fapt, 200k. Nice, right? Asta de la un prieten din Hamburg, neamt cinstit ;).

Edited by Mihaipg
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vazut mai multe carti de service in germana si olandeza si scria clar ce a fost schimbat, filtu ulei+ulei, filtru aer, polen si motorina din 2 in 2 schimburi . Cand se schimba aditivul chiar se scrie "bijvullen additief ADM" .

Oricum acum nu ai ce face, mergi linistit cu masina si daca sunt probleme le remediezi atunci . Doar nu te apuci acum sa verifici daca ai ADM sau nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mah..nu zice nica nica. Pana una alta, la service mi-au spus ca totul este impecabil, ca nu a picat nici o picatura de ulei pe scut, ca este "de bine". Sa dea D sa ramana asa.

post-4071-0-28410600-1336818383_thumb.jp

post-4071-0-46472300-1336818390_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am un C30 1.6 diesel din 2007, are 140k km acum, voiam sa va intreb daca tot la 240.000 trebuie schimbata distributia. Am citit pe aici ce ati scris, dar in certificatul meu apare "MMK76", banuiesc ca asta ar fi tipul motorului?

Inainte de asta am avut un Megane, tot diesel, si la acela la 60k se schimba distributia, de asta sunt asa surprinsa.

Si daca stiti in Cluj, as vrea sa va rog sa imi recomandati unde sa ii fac revizia sau daca e ok la reprezentanta.

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandabil este sa ii schimbi distributia (curea de distributie ,role intinzatoare ,pompa apa ,etc)la fiecare 80-90mii parcursi.Este un motor PSA-Ford-Volvo, D4164T.Vezi ultima data cind are schimbata distributia iar daca nu ai carte service etc, incearca sa o schimbi cit mai repede posibil.Sint colegi din Cluj ce te pot indruma la un service avizat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eram constienta de asta cand am luat-o, dar totusi n-am rezistat :D Ma gandesc ca cel mai ok ar fi la reprezentanta.

In cartea service, ultima revizie a fost la 132k.

Ma rog, vad aici ca-s facute tot la 20k, mai putin una care de la 80k sare la 120k. Dar nu am detalii de ce a schimbat/facut. Doar km, data, stampile.

Am sa merg la reprezentanta sa verifice si ei.

Deci teoretic ar fi trebuit sa aiba schimbata undeva atunci la 80k cureaua de distributie nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Pe de altă parte, nu ştii sigur dacă maşina nu a trecut, deja, de 240.000 km... ;D ...poate chiar de 480.000... >:D

...

Hai sa mai plecam si de la prezumtia de nevinovatie...

Parca suna mai ok, verifica distributia, decat schimb-o cu 100k km mai devreme (sa o schimbi cu 30-40-50% mai devreme decat spune constructorul, fara nici un indiciu de defectiune, chiar imi pare exagerat), ca stiu eu ca toate sunt trucate. :iroc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă te-ai fi uitat într-unul dintre pedeefurile puse de mine, ai fi făzut că, teoretic, distribuţia ar trebui schimbată doar la 240.000 km. Practic, în schimb, aceasta ar trebui schimbată imediat, pentru că, de fapt, după cum a explicat un locatar de pe forum, în repetate rânduri, contează mai mult orele de funcţionare a motorului, decât kilometrii parcurşi.

Pe de altă parte, nu ştii sigur dacă maşina nu a trecut, deja, de 240.000 km... ;D ...poate chiar de 480.000... >:D

În legătură cu "reprezentanţa", personal pot spune că am fost relativ mulţumit de prestaţiile lor (şi le-am plătit, în total, pentru diversele intervenţii pe care le-am făcut la ei, în jur de 5000 de euro) însă vi s-a cam urcat la cap, vouă clujenilor, de când oraşul vostru e al doilea din ţară, ca mărime, vă credeţi buricul pământului şi vă cam culcaţi pe-o rână, ceea ce putem extrapola şi în privinţa aşa-zisei reprezentanţe, care, mai nou, se ocupă de... Kia... :violent1:

M-am uitat in pdf-uri si am si intrebat in primul post daca tot 240k km e valabil si in cazul meu, avand in vedere ca nu am gasit nicaieri scris tipul motorului precum erau pdf-urile (adica D4164T) ci asemanator am gasit MMK76 (sau cel putin asta cred ca corespunde, nu ma pricep, ma scuzi).

De reprezentanta nu stiu, nu ma pronunt, clujeanca nu sunt, doar locuiesc aici, asa ca nu ma atac de buricul pamantului ce "ne" credem. Dar totusi, daca pana si tu ai zis ca service-urile normale in Romania nu se pricep la Volvo (la defectiuni), nu tot mai ok ar fi de mers efectiv la Volvo, asa rau si el cum sustii ca e? E numele lor afara deci o baza mai buna tot tre sa aiba. Asta asa, dupa logica mea...

In fine, merci de info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now