tudost02

Achizitie S60/80 benzina

47 posts in this topic

Salut. Dupa cum spune si titlul topicului, oricare dintre cele doua modele, pe care sa regasesc optiunile pe care mi le doresc. Din acest motiv, poate ca am pus cam multe intrebari, ceea ce mi se pare oarecum normal si logic pentru cazul cuiva care vrea sa-si cumpere o astfel de masina. Cum am considerat ca cel mai bun loc pentru a afla astfel de informatii ar fi acest forum, nu am am ezitat sa intreb tot ce m-a interesat, ca sa incerc pe cat posibil sa evit experienta unor achizitii precedente, de orice gen, nu numai auto, cand am descoperit lucruri mai putin pozitive ulterioare momentului achizitiei, reprosandu-mi de fiecare data ca nu m-am informat dinainte.

Tin iarasi sa remarc faptul ca mi-a placut modul in care mi-au fost explicate mare parte dintre nelamuriri de catre colegii de pe forum, carora le multumesc inca o data. O zi buna tuturor

Edited by tudost02

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, sistemul maini-libere de la telefon nu se aude in boxele masini. In tetiera soferului este un difuzor iar microfonul este in stalpul din partea soferului la nivelul capului numai bine sa se poate vorbi direct in el. Cel putin asa e la mine si la alt s80 care l-am mai vazut si asa cred ca este la toate modelele. Despre cartela intrebai, cartela se pune in portbagaj, in partea de sus este un suport pentru cartela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca tatonezi de 2 saptamani si nu ai ajuns la nici o concluzie, pana la urma ce masina vrei ? S60 sau S80 ?

S 40 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca in mare te inreseaza motor de 2.0 turbo. Eu am acest model 2.0 132 kw 180 de cai putere. Mie imi place cum merge trage bine si chiar se simte cand intra turbo. Cutia am automata schimba bine uneori in treapta a 3-a se tureaza pana in 3000-3500 de ture si apoi schimba in rest merge foarte bine. Trebuie sa precizez ca in treapta a3-a acea simptoma este doar cand urca, la franare nu se simte nimic. Despre turbosuflanta nu stiu ce sa zic daca sunt fiabile sau nu, dar din cate am citit pe internet posesorii zic ca sunt durabile, acum depinde si de cum sunt intretinute adica schimb de ulei la timp, sa nu scada nivelul de ulei, schimb de filtru aer, si ce am citit pe internet si ce mi-au zis altii mai avizati cand pornesti motorul dimineata e bine sa il lasi vreo 3 minute sa se incalzeasca putin turbo si cand vii acasa tot asa e bine sa il lasi sa isi regleze putin temperatura tot asa vreo 3-4 minute. De exemplu eu am avut turbo defect si reparatia a costat 1500 de lei. Iti urez succes in achizitionarea unui S 60 sau 80 ce o fi sa gasesti.

Apropo si daca nu te deranjeaza, pentru ce pret esti disupus pentru noua achizitie? Asta asa sa stim si noi poate gasim vreo oferta si iti putem posta aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omule, înţeleg că nu ai VNT? Nu mai spune că "intră turbo", că nu ai folgzvagăn... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omule, înţeleg că nu ai VNT? Nu mai spune că "intră turbo", că nu ai folgzvagăn... ;D

La benzinare turbo nu e cu VNT :smile:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am văzut-o VNT, mai ales că are şi valvă solenoidă conectată... m-oi fi încurcat... ;D

post-820-0-30977200-1335356565_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e valva care comanda wastegate-ul. Tocmai ca cele cu VNT NU au asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roby exista si cateva benzinare cu VNT dar prea putine si prea scumpe .

Turbinele la benzinare se strica daca sunt "agresate" sau prost unse (ulei putin/prost) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa este, cred ca motorul 2.0 T ar fi prima optiune. Apoi, ma interseaza ca sistemul audio sa nu fie cel mai de jos, adica sa aiba macar amplificator. Bugetul, aproximativ 4500-5000, poatre mai mult daca merita, nu e un buget fix. De gasit cred ca am gasit ceva in Germania, un S80 2.0 T manual, am sunat la el, e handler neamt, spune ca masina a avut doar 2 proprietari si a facut full service la reprezentanta, pana la 160 000 km ( acum are 169 ). I-am oferit un pret, mi-a spus ca daca nu gaseste un pret mai bun ma suna sa cin dupa ea. I-am dat 3200. Cu drumul ( 5-600 euro) + taxa poluare ( 1000 ) + RAR + inmatriculare (asig si alte taxe ), te duci cam in 5000. Ce am observat eu, si mi se pare destul de ciudat, e faptul ca motorul 2.0 T apare mai des pe S80 decat pe S60 din acea perioada ( 2000-2002 ), si nu inteleg de ce, doar e clasa mai mica. In fine, oricum, nu o sa ezit sa va anunt cand se va petrece cumpararea, sper eu cat de curand

Legat de turbina, ca e VGT , VNT, nu conteaza, din cate am am observat din ce spuneti nu pare sa fie atat de problematica pe cat am auzit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o vaga impresie ca faci niste confuzii groaznice, in primul rand taxa de prima inmatriculare nu este 1000E la nici un S80 iar motoare de 2L turbo sunt 3 la numar pe S80. Unul este branduit T5 si este B5204T3 si are 226cp dar a fost produs pana in anul 2000 si este EURO 2 taxa poluare =2800E, al doilea este B5204T4 163CP tot EURO 2 (EURO 3 pe C70) fabricat tot in 99 si 00 deci taxa poluare =2800E iar ultimul motor este B5204T5 are 180CP si a fost montat din 2001 pana in 2006, este EURO3 iar taxa este de minim 1400E asta daca alegi o masina din 2001, 1800E pt 2002 si peste 2600E de la 2003 incoace .

Asadar un S80 cu motorul asta fie este o cazatura (99-00) fie este o masina buna (2005-2006) in oricare din variante sare de 6000E iar in acest caz nu merita pt ca este un S60 de vanzare pe forum mai ieftin . Adica sper ca iti imaginezi ca la 3500E in Germania gasesti o masina cu mai multi proprietari fara istoric si cu niste surprize pe care le vei descoperi ulterior . De la 4500E in sus se schimba putin treaba, masina are un singur proprietar este mai curata dar ce sa vezi, minune, are multi km, iar daca sari de 5000E gasesti una cu mai putini km, adica undeva la 150.ooo km si curata.

Daca tragi linie ia sa-mi spui te rog la ce pret ajungi ?

Nu de alta dar e plin forumul de masini cu probleme, oameni care au ajuns pe forum sa se planga de ce tepe si-au luat, atat din RO cat si din Germania .

Mai bine iei S60-ul de pe forum si in curand o sa mai apara unul, asta cand o fii gata de la reparat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

POate vrei un S60 d5.Dar intervine problema ..taxelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G, ai dreptate, si nici nu am spus ca sunt in cautare de ceva ieftin si bun, ci de ceva bun. Referitor la norma de poluare, am verificat pana cum un S80 din 01/2000 cu motor de, atentie, 180 CP, nu 163 si e euro 3. NIci nu ma gandesc sa plec dupa vre-o masina daca nu o certitudine din tara referitoare la norma de poluare. Repet, nu vreau sa te contrazic, e f posibil sa ai dreptate.

De ce nu cred ca sunt de refuzat modelele mai vechi: Dupa parerea mea, datorita faptului ca nu anul conteaza, ci starea masinii. In alta ordine de idei, am inteles ca de cand a fost preluat de Ford, nici Volvo nu mai este Volvo. Spre exemplu, S,V 40 -ul dupa 2006, are motoare de 1.6 D 9hy, 9Hz si 2.0 D - 136 CP de la Ford, care, la randul lor, sunt de Peugeot/Citroen ( nu bag mana-n foc ca e asa )

Apoi, dupa cum vad ca se contureaza pe aici, motorul de 2.0 T ar fi destul de fiabil si puternic pt cilindreea sa ( am auzit ca se poate duce la la 215 CP ), asa ca e normal sa aiba intaietate in fata unui 2.4,5 T sau T5. Asta nu inseamna ca daca apare ceva din ultimele doua impecabil si cu dotarile de care am zis nu ma intereseaza.

Pana acum am vazut ceva masini, unele varza, alaele ok dar fara dotarile pe care le-am vrut. Nu ma grabesc. Pana acum mi-a placut f mult un S60 2.4 i - 170 Cp adus acum ceva timp din Suedia, pacat e rosu ...

Nu vreau sa par carcotas si nici sa va pierdeti rabdarea cu mine, pur si simplu ma informez si nu vad nimic rau in asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu exceptia t5-ului, cele mai bune motoare pe benzina sint d5-urile... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha....la consum da :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iulirx, poate la consum, un 2.0T de 180CP se face lejer la 220CP si se misca exceptional, daca ai bani il poti duce la peste 300 CP si este o fiara cu taxe mici .

@tudost ti-am dat mai sus codurile la fiecare motor de 2L pus pe S80, trebuie doar sa cauti norma de poluare in lista RAR . E simplu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor ! Am o ocazie de a cumpara un S60 2.4i benzina 170 cp, an fabricatie 2009, 110.000 km, versiune de echipare kinetic (pentru mine dotarile sunt arhisuficiente). Mentionez ca nu voi face mai mult de 15-17.000 km pe an. In afara dezavantajului consumului in oras, ce alte minusuri as mai avea la aceasta masina sau la ce viitoare defectiuni, reparatii as putea sa ma astept? Are cineva aceasta versiune? Pretul nenegociat este de 11500 euro si mi se pare un pret corect in raport cu alte marci ("clasice" in Romania gen VW, SKODA, AUDI) sau variante. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcile respective pe langa Volvo sunt pantloni scurti...no offence pt posesori, si eu detin ceva de acolo

Edited by tudost02

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor ! Am o ocazie de a cumpara un S60 2.4i benzina 170 cp, an fabricatie 2009, 110.000 km, versiune de echipare kinetic (pentru mine dotarile sunt arhisuficiente). Mentionez ca nu voi face mai mult de 15-17.000 km pe an. In afara dezavantajului consumului in oras, ce alte minusuri as mai avea la aceasta masina sau la ce viitoare defectiuni, reparatii as putea sa ma astept? Are cineva aceasta versiune? Pretul nenegociat este de 11500 euro si mi se pare un pret corect in raport cu alte marci ("clasice" in Romania gen VW, SKODA, AUDI) sau variante. Multumesc.

Salut,

Daca nu te deranjeaza anul de fabricatie al masinii mele, arunca-ti o privire pe anuntul meu..

Best,

H

Edited by Godfather

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roby exista si cateva benzinare cu VNT dar prea putine si prea scumpe .

Turbinele la benzinare se strica daca sunt "agresate" sau prost unse (ulei putin/prost) .

Da, exista cateva :)) dar nu avea rost sa le mentionez :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mihai, 2.4i este un motor energofag fara nici un viitor (nu se poate face mai economic/nu se poate tuna), eu iti recomand sa vezi masina lui Godfather, mai putini km, cu istoric foarte exact si cu un motor interesant care poate sa fie in acelasi timp si economic si performant iar daca te superi il poti face de 225 CP si ai deja un bolid .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now