Chris

achizitie s60 d5, mici nelamuriri

24 posts in this topic

Buna ziua si bine v-am gasit, sunt pe cale sa imi achizitionez si eu primul Volvo si sunt foarte incantat de acest lucru dar am niste mici nelamuriri. Codul de cutie m56 inseamna doar cutie manuala in 5 trepte ?

De asemenea motorul D5244T varianta de 163 de cp, este motorul care se fabrica din 2001? Cum este cu fiabilitatea? Este un motor ok? Se infige ok?

Eu am gasit un S60 din 2005 cu motorul asta care imi place f mult dar am ramas putin dezamagit sa vad ca din ce am gasit pe net masina vine doar cu o cutie manuala in 5 trepte si mi-as dori ceva in 6 trepte.

Multumesc frumos

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut si bine ai venit!

Modelul asta s a fabricat din 2001 - 2004,doar 5 trepte ,cutie manuala/ cutie automata.DAca iti doresti 6trepte ai putea sa cauti un s60 d5 185 cp din 2006 sau mai nou.

Mai fiabil ar fi asta de 185 cp.

Mai multe info

Edited by lik2008
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci pentru lamuriri. Varianta de 185 mi ar placea si mie cel mai mult insa nu gasesc pe nicaieri una. s60 ul pe care l am gasit imi place enorm, culoare, dotari e totul perfect. Problema este insa cu motorul si cutia, nu stiu ce sa fac. mai ales ca masina fiind cu facelift(an 2005 spre sfarsit) ma gandeam ca s a umblat si la motor. Sunt intr o mare dilema si chiar nu stiu ce sa fac mai ales ca nici u prea stau bine cu rabdarea deoarece am mers recent cu un s60 si m am indragostit de el. E tot ce imi doresc de la o masina.

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai rabdare si bani e bine sa astepti pina gasesti una cu 185 cp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum zice si @iulirx: cu ceva rabdare si bani...

Masina are acum 95.000km si evident alt pret - de discutat doar daca prezinta interes masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sper, tot caut. Nici nu prea stau bine cu rabdarea.Masina ta este absolut superba dar din pacate cred ca sare destul de bine de bugetul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele EURO4 sunt un esec total, pe langa problemele(injectoare + volanta) celor vechi (EURO3) se adauga probleme la: turbina, swirl, clapeta acceleratie si EGR iar cele mai grave probleme sunt la chiulasa si DPF. Un D5 Euro 4 care ajunge la 200.ooo km in RO se numeste fie miracol fie bani ingropati in piesele schimbate pt ajunge la acest nr de km .

Stiu mai multe D5-uri vechi ce au trecut de 300.ooo km si in afara de volanta si injectoare nu sunt probleme, mai pica turbina daca mergi fara ulei iar EGR-ul se strica foarte greu si dupa foarte multi km . De asemenea mai sunt probleme pe partea de vacum si de aici problemele cu lipsa de putere iar VNT-ul trebuie curatat dupa 200.ooo km, in rest motorul e beton mai putin varianta 2001-2002 care are probleme la garnitura de chiulasa, 2003-2005 nu mai au aceasta problema .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si pana la urma care motor este mai fiabil. D5 ul de 163 sau 185? De asemenea te as ruga sa imi spui ce inseamna la un d5 clapeta de acceleratie defecta si cat costa. Am pe cineva cu un s60 f ok care iminplace f mult doar ca are clapeta defecta si as vrea sa stiu cat m ar costa.

Va multumesc pentru reply uri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris mai sus ce motor e mai fiabil, trebuie doar sa citesti dar vad ca tu vrei mura`n gura iar asta nu se poate .

Succes la achizitie, vezi ca o clapeta de acceleratie din asta este 200E la second hand, problema este ca D5-ul are probleme cu mai multe clapete nu doar cu cea de acceleratie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, am avut impresia ca si d5-ul de 163 de cp este euro 4 insa se pare ca dupa 2006 a trecut la euro 4.

Este adevarat ca clapeta la d5-ul de 185 nu are nevoie de resoftare, din ce am mai sapat pe net am inteles ca doar se monteaza, de asemenea am sanse printr-o curatare sa o rezolv? Sau se rup acei dinti din ea si e gata? Cel pe care l-am gasit se pare ca are eroare doar pe clapeta.

Oricum, abia astept sa intru si eu cu adevarat in clubul Volvo :D

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum zice si @iulirx: cu ceva rabdare si bani...

Masina are acum 95.000km si evident alt pret - de discutat doar daca prezinta interes masina.

Buna ziua si salutari tuturor ! M-am inscris recent pe acest forum pentru ca 99% imi voi achizitiona o masina second hand si, daca ma voi hotari, 100% aceasta va fi Volvo. Studiez in prezent mai multe oferte, S60, S40, XC90, fiecare cu avantajele si dezavantajele ei, in functie de anul fabricatiei, km parcursi, tip combustibil si marimea masinii.

YSL, care este pretul cu care intentionezi sa o vinzi acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca gasesti, ia s60 d5 185, n-o sa-ti para rau.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

14.500 EUR brut, negociabil, masina are 98.000 km acum.

Din cate stiu, S60 cu AWD au fost fabricate doar cu motoare pe benzina (2.5T-209CP si R-300CP) pana in 2010, de cand pe modelul nou/actual este disponibila AWD si cu motoare Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mai fost si 2.4T AWD pana in 2003.Diesel AWD s-a pus doar pe XC-uri si rar pe V70.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V70 D5 AWD exista din 2003 si nu este chiar rar . Stiu vreo 4 din care 2 aici pe forum (MID&Buga) dar nu cred ca am vazut mai mult de 10 V70-uri in RO asa ca nu sunt rare versiunile AWD ci V70-ul este o masina rara .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Buga si-a tras D5 ? :D

Intradevar e o masina destul de rara,comparativ cu restul platormei P2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te iei dupa consum poti spune ca si-a tras D5 . Oricum masina lui consuma mai putini bani/km decat XC70-ul meu, adica pe traseul Buc-Vama Veche-Buc el a cheltuit mai putini bani .

S60 2.5T AWD sunt si mai rare sau cel putin pe la mine nu a trecut decat una .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar,raportat la lei/km iesi mai bine cu un gazar(cum ar spune el :) )

Maine ma trec si eu pe GPL,dar pe ceva cu niste cerculete :P

2.5T AWD S60 e visul meu,dar pacat ca nu cresc banii in pomi :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor ! Am o ocazie de a cumpara un S60 2.4i benzina 170 cp, an fabricatie 2009, 110.000 km, versiune de echipare kinetic (pentru mine dotarile sunt arhisuficiente). Mentionez ca nu voi face mai mult de 15-17.000 km pe an. In afara de dezavantajului consumului in oras, ce alte minusuri as mai avea la aceasta masina sau la ce viitoare defectiuni, reparatii as putea sa ma astept? Are cineva aceasta versiune? Pretul nenegociat este de 11500 euro si mi se pare un pret corect in raport cu alte marci ("clasice" in Romania gen VW, SKODA, AUDI) sau variante. Multumesc.

Salutari tuturor ! Am o ocazie de a cumpara un S60 2.4i benzina 170 cp, an fabricatie 2009, 110.000 km, versiune de echipare kinetic (pentru mine dotarile sunt arhisuficiente). Mentionez ca nu voi face mai mult de 15-17.000 km pe an. In afara de dezavantajului consumului in oras, ce alte minusuri as mai avea la aceasta masina sau la ce viitoare defectiuni, reparatii as putea sa ma astept? Are cineva aceasta versiune? Pretul nenegociat este de 11500 euro si mi se pare un pret corect in raport cu alte marci ("clasice" in Romania gen VW, SKODA, AUDI) sau variante. Multumesc.

Scuze pentru off topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te iei dupa consum poti spune ca si-a tras D5 . Oricum masina lui consuma mai putini bani/km decat XC70-ul meu, adica pe traseul Buc-Vama Veche-Buc el a cheltuit mai putini bani .

S60 2.5T AWD sunt si mai rare sau cel putin pe la mine nu a trecut decat una .

Cind un 2.5T o sa consume ca un d5 sa ma anunti ! Poate la ralanti !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici macar, eu vorbeam de 2.5 R de 300 CP pe gaz . Este mai eficient la buzunar decat un D5 EURO 3 pus pe aceiasi configuratie (AWD+Geartronic) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now