mihai30

Span in filtru de motorina

54 posts in this topic

salut...am un volvo s40 20d din 2005 cu doar 80000 de km si azi cand mi-au schimbat filtru de motorina SURPRIZA span in filtru de motorina.ei mi-au zis ca e pompa si ca daca nu o fac s-ar putea sa ma lase pe stradaastie cineva cat m-ar costa sa o fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am patit si eu acelasi lucru tot cu un Volvo S40 din 2005,doar ca eu n-am mai apucat sa vad ca am span in filtru , in schimb masina incepe sa mearga din ce in ce mai rau( si aici ma refer la acceleratie).Pot sa-ti spun ca e foarte scumpa:pompa costa in jur de 3000 Euro.Eu am mers cu masina la Bucuresti la un Service care repara sisteme de injectie,pot sa-ti repare pompa dar dureaza foarte mult,sa zicem o luna.Nu te astepta ca cei de la Reprezentanta sa-ti rezolve problema,ei zic ca nu pot sa comande componente de pe pompa.Iti da vreun mesaj la bord?

Sa stii ca asta se intampla din cauza calitatii proaste a motorinei,ceea ce duce la o proasta lubrifiere a componentelor pompei si deaici spanul de care zici.Eu zic sa-ti rezolvi cat mai repere problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut span in filtru (V50 2.0, 2005, 180.000 km) fara nici un simptom, masina mergea perfect. Mecanicul zicea ca trebuie sa schimb pompa, ca sa nu ma lase pe drum... Am schimbat-o, a costat vreo 1.000 euro parca, sigur nu 3.000... Masina merge la fel de bine.

Dupa ce am schimbat-o si am ajuns la reprezentanta din Debrecen-Ungaria, acolo au spus ca nu a avut nimic pompa, la acesti kilometri a fost normal sa fie span, au spus si ei ca e din uzura pompei, dar asta merge fara probleme si daca mai iese span din ea. Doar e metal...

Acum, ar fi interesant, daca ma ajuta cineva, ce se intampla daca intr-adevar se duce pompa? Ramai pe drum si o schimbi atunci? Sau mai are alte implicatii si deterioreaza alte piese? Ca daca nu se strica altceva, atunci eu zic ca nu trebuie schimbata... Cel putin, eu l-am schombat degeaba... Sigur cu un risc totusi de a ramane pe drum :-).

Salut,am patit si eu acelasi lucru tot cu un Volvo S40 din 2005,doar ca eu n-am mai apucat sa vad ca am span in filtru , in schimb masina incepe sa mearga din ce in ce mai rau( si aici ma refer la acceleratie).Pot sa-ti spun ca e foarte scumpa:pompa costa in jur de 3000 Euro.Eu am mers cu masina la Bucuresti la un Service care repara sisteme de injectie,pot sa-ti repare pompa dar dureaza foarte mult,sa zicem o luna.Nu te astepta ca cei de la Reprezentanta sa-ti rezolve problema,ei zic ca nu pot sa comande componente de pe pompa.Iti da vreun mesaj la bord?

Sa stii ca asta se intampla din cauza calitatii proaste a motorinei,ceea ce duce la o proasta lubrifiere a componentelor pompei si deaici spanul de care zici.Eu zic sa-ti rezolvi cat mai repere problema.

Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am patit si eu acelasi lucru tot cu un Volvo S40 din 2005,doar ca eu n-am mai apucat sa vad ca am span in filtru , in schimb masina incepe sa mearga din ce in ce mai rau( si aici ma refer la acceleratie).Pot sa-ti spun ca e foarte scumpa:pompa costa in jur de 3000 Euro.Eu am mers cu masina la Bucuresti la un Service care repara sisteme de injectie,pot sa-ti repare pompa dar dureaza foarte mult,sa zicem o luna.Nu te astepta ca cei de la Reprezentanta sa-ti rezolve problema,ei zic ca nu pot sa comande componente de pe pompa.Iti da vreun mesaj la bord?

Sa stii ca asta se intampla din cauza calitatii proaste a motorinei,ceea ce duce la o proasta lubrifiere a componentelor pompei si deaici spanul de care zici.Eu zic sa-ti rezolvi cat mai repere problema.

nu nu-mi da nici un mesaj la bord.si merge perfect.doar ca am gasit spanu asta cand am schimbat filtrele

si acum dupa nici 5 mi de km eram curios si aceasi chestie,span

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa-ti infunde injectoarele si nu-ti mai pulverizeaza motorina prin toate orificiile .Asta duce la variatii de presiune si nu-ti mai lucreaza pompa normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poate sa-ti infunde injectoarele si nu-ti mai pulverizeaza motorina prin toate orificiile .Asta duce la variatii de presiune si nu-ti mai lucreaza pompa normal.

De aia e filtru de motorina sa nu ajunga aceste chestii la injectoare, nu? Mie asa mi se pare logic...

Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aia e filtru de motorina sa nu ajunga aceste chestii la injectoare, nu? Mie asa mi se pare logic...

Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk

:headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine la fel.prima data cand am luat o acu 40miikm.am gasit mult span,am pus si poze.de atunci am tot pus ulei 2t in motorina si la fiecare schimb tot mai putin span a fost.acum ca este din cauza uleiului adaugat sau ca atunci cand am schimbat f de motorina cand am luat o nu a fost schimbat de mai multi km nu stiu.dar nici nu m o interesat de spanul ala.si la mine la service m au chemat sa mi arate ca i pompa pe duca si nu stiu cat mai tine.le am zis sa curete bine cutia filtrului sa schimbe ce au de schimbat si sa nu si bata capul.F de motorina l am schimbat tot pe la 18-20mii km

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de dimensiunea particulelor daca ajunge la injectoare sau nu. Altfel cum iti explici ca uneori se infunda injectoarele ,care e drept au dimensiunea orificilor de ordinul micronilor!Asta.inseamna ca totusi ajunge ceva la injectoare ,nu? Si totusi filtru de motorina ai!Logic,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca spanurile astea sunt mai mari totusi... Dar nu stiu... nu sunt meserias. Nu eu dau garantia ca se infunda sau nu injectoarele. Ideea e ca mai multi am circulat asa cu spanuri in carcasa filtrului mai multe zeci de mii de km si nu s-a intamplat nimic rau...

Ba chiar in service Volvo autorizat au spus ca e normal sa fie span.

Eu l-am schimbat, dar cred ca am dat banii degeaba...

Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe la mijloc este poza pusa de mine de acu 2 ani cu ce am gasit in carcasa f de motorina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e ca mie mi s-a stricat si pompa si mi s-au infundat si injectoarele ,asa ca este posibil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea,cea de 2l din 2004,avea span cand am luat-o si de atunci tot asa a mers inca 57.000km... si inca merge...Deci momentan are aprox 235.000km si nu se preda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea,cea de 2l din 2004,avea span cand am luat-o si de atunci tot asa a mers inca 57.000km... si inca merge...Deci momentan are aprox 235.000km si nu se preda...

poi asta avea deja la 75 de mi ,cred ca avea de noua.oricum la o mie de km ii verific filtru sunt curios...

pe la mijloc este poza pusa de mine de acu 2 ani cu ce am gasit in carcasa f de motorina

exact asa era si la mine la 75 de mi.acum la 80 mai putin pt ca am facut putini km dar eram curios

.mi-a bagat ceva aditiv mecanicu acum sunt curios ca peste o mie de km ma duc la el s-o controleze din nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce aditiv???

Mai mult decat ulei 2t la fiecare alimentare cu norma jaso fc/fd in proportie de 1:300 nu trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa stai calm pana iti da semne de duca pompa. Nu are rost sa o schimbi doar din asta. Dar ii intreb pe cei care te indruma sa o faci: credeti ca dupa nu va mai aparea span. Sunt curios care nu gaseste span deloc. Ori nu s au uitat ori au filtre de 2 lei si nu opresc spanul. Asta e motivul pentru care este filtrul de motorina, sa opreasca impuritati cat un micron!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am si eu o intrebare legata de filtrul de motorina, cand am schimbat filtrul, la revizie, am vazut o mufa pe el care nu stiu la ce foloseste, de asemenea nici mecanicul nu a putut da un raspuns. Atasez o poza cu filtrul, ma poate ajuta cineva cu o informatie?

Multumesc

post-3893-0-76779200-1339577998_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de apa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

este vreo problema cu el? am cumparat masina acum 5 luni si Belgia, asa a venit,am descoperit mufa cand am schimbat filtrul ,nu stiu cat de mult afecteaza acest lucru functionarea motorului.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu toate masinile sunt echipate cu parte de detectie de senzor de apa, insa filtrele sunt aceleasi.

BogdanG, contrazice-ma te rog daca sunt pe langa ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De exemplu la 2.0D nu are acest senzor.Cele de 1.6D au toate,de aceea au si pretul mai piperat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de span in filtrul de motorina, ia uite aici poza de acum 2 zile cand am schimbat filtrele... :smile:

Vorba lui thor4ever, parca e o fantana cu monede.

Ce sa mai spun, am inceput sa pun ulei 2T la fiecare alimentare, de vreo 3 saptamani, si... mergem inainte.

post-4049-0-51802800-1341219215_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune apa peste continutul asta si lasa-l vreo saptamana sa se decanteze si sa se oxideze.

Atunci vei vedea fenomenul la adevaratele proportii. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce este posibil, nu am de gand sa incerc pentru ca mai rau ma enervez. :)

Dupa cum am spus, improvizam cu ulei 2T si mergem inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa se intampla cand ai motor de citroen . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now