Alecss

nu mai porneste

19 posts in this topic

buna ziua !

am o problema ,masina nu mai porneste , bateria e buna , curent are adica functioneaza tot ce ar fi electric ( lumini, geamuri, etc ) ,face un simplu click cand da sa porneasca ...nu invarte electromotorul deloc..

daca stie cine de la ce ar putea fi astept raspunsuri ..

masina este un V 50 , 2.0 D

multumesc mult !

Edited by aysel8993

Share this post


Link to post
Share on other sites

raspunsul ti lai dat singur poate fi electromotorul incearca sa il ciocanesti un pic cu un ciocanel la batrana dacie functiona

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot functiona farurile dar la 50% din putere. Incearca sa ridici un geam si daca urca/coboara "lesinat", ai bateria dusa

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca cu alta baterie, chiar daca accesoriile iti merg.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au dreptate baietii. Incearca cu o baterie buna.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de a schimba bateria, curta ´´bornele´´ care fac contactul cu bateria, poate ca s-au oxidat. Daca nu porneste, roaga pe cineva sa iti dea curent de la o alta baterie si daca porneste e clar... Si eu eram extrem de sigur, ca bateria originala e buna: aveam claxon, farurile se aprindeau, radio dat la maxim, totul ok, dar tot nu pornea...la recomandarea unui vecin, care mi-a dat curent a pornit masina si apoi am cumparat o alta baterie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

baterie este noua ,am schimbat-o acum aprox 3 luni

gemurile urca coboara normal...

am incercat sa iau curent si de la alta masina si nu are nici o reactie ..

raspunsul ti lai dat singur poate fi electromotorul incearca sa il ciocanesti un pic cu un ciocanel la batrana dacie functiona

as incerca si asta dar nu stiu unde se afla electromotorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai trebuie sa dai capacul motorului jos.Altfel nu cred ca il vezi.Capacul e prins in 4 puncte parca.Il dai jos tragand din st,dr si de langa radiator in sus,iar dupa aia il tragi spre tine.

Si apoi cum stai in fata masinii si te uiti la motor, electromotorul este fix sub nasul tau.Mai exact intre radiator si motor,sub un furtun gros de admisie si multe alte cabluri.Cam greu sa ajungi la el dupa cate imi amintesc.

Succes.Cel mai probabil este electromotorul.Eu am dat pe unul nou,original, aprox 1500ron.Evident sunt variante si mai ieftine la circa 1000ron.Dar poate reusesti sa il repari

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

normal ca se poate repara de obicei se duc periile eu de asta am spus sa-l ciocanesti in timp ce cineva da la automat , mai poti avea si un scurt pe undeva care in momentul cand dai la automat iti fura curent sa te uiti si la fiul de masa de la electromotor sa nu fie oxidat daca nu ai scut motor intra apa si cu timpul nu mai face masa .o zi buna

La o laguna asa a patit cineva pornea foarte greu dupa care de loc si era firul de masa de la electromotor a dat cu sprei si gata poate asai si la tine

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aysel8993..Ce motorizare ai?Diesel ,benzina ,1.6,2.0,2.4 1,8?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0D este motorizarea, scrie in primul post .

Problemele sunt multiple, releu demaror, contact, masa slaba, soft motor, etc .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

era de la electromotor,mai exact bucsele din electromotor care trebuie inlocuite..

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI?Se poate rezolva?Pret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit-o si eu cu bucsele din electromotor si m-a costat vreo 80 de lei,parca,acum vreo 2 ani.

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI?Se poate rezolva?Pret?

inca nu am rezolvat-o pentru ca nu a gasit bucse inca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi langa bariera Baicului. Am dat datele pe aici. Te rezolva sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare :help:

Ieri cand veneam spre casa a inceput masina sa se ingatuie ca si cum nu mai avea motorina suficienta sau venea cu "cocoloase" motorina,si sa oprit

si nu a mai pornit deloc.asta sa intamplat aseara

pe marginea drumului incercand sa o pornesc am observat ca nu venea strop de motorina :female: (motorina in rezervor are jumate)si am mai vazut ca daca dau mai mult la automat imi scrie ceva pe ecran la bord dar nu stiu ce ca e in italiana si se aprinde becul de la abs si semnul ila care derapeaza masina

azi dimineata am chemat un electrician sa o bage pe calculator :lamer: .surpriza nu are nici o eroare si a zis ca e ceva pe partea mecanica

electricianul a zis ca poate sa fie de la pompa de motorina sau vreun regulator

am dus-o la service acum o ora sa vedem ce zici mecanici. :cursing:

numai bine :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

am aflat de la ce era ceva banal pot sa zic

nu se etanseaza perfect capacul de la filtrul de motorina sau intra aer pe la garniturile de la furtune la intrare si iesire din filtru

am cautat sa cumpar tot vasul unde sta motorina cu filtrul cu tot cu capac si e 750 ron :cursing: nou si ajunge intr-o saptamana din germania

in momentul de fata este pus pe direct nu mai trece motorina prin filtru si merge perfec dar nu merg cu ea ca nu vreau sa intre minzerie in injectoare

maine o sa incerc sa il fac pe ista dau cu silicon vad eu numai sa mearga ca nu dau 750 ron pe un vas de plastic

Edited by ClauVolvo460

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai capacul de la filtrul de motorina are o garnitura/inel din cauciuc care se inlocuieste atunci cand inlocuiesti si filtrul.Probabil la ultimul schimb de filtru au uitat sa schimbe garnitura. Iar legat de inelele mici din cauciuc de la cuplele rapide ale furtunaselor , nu sunt sigur, dar cred ca se gaseste kit de inlocuire a garniturilor, sau se cumpara furtunasele care vin cu garnituri cu tot.

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now