lazvio

anulare DPF volvo v50 1,6d motor d4164t

262 posts in this topic

stai linistit , nai cum sa dai timpul inapoi :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-8444-0-16694000-1437250672_thumb.jppost-8444-0-22090400-1437250701_thumb.jpmultumesc pentru ajutorul acordat de -madluk-iata ce nereguli sau afisat prezentate in poze

Ma poare ajuta cineva cu descifrarea lor si care ar fi calea de urmat pentru rezolvarea problemei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred : senzor presiune diferentiala dpf (trebuie schimbat)

egr (nu stiu exact cum arata , daca se poate schimba doar solenoidul , are si senzor de pozitie ?? )

Alternator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred : senzor presiune diferentiala dpf (trebuie schimbat)

egr (nu stiu exact cum arata , daca se poate schimba doar solenoidul , are si senzor de pozitie ?? )

Alternator

Cred : senzor presiune diferentiala dpf (trebuie schimbat)

egr (nu stiu exact cum arata , daca se poate schimba doar solenoidul , are si senzor de pozitie ?? )

Alternator

pai nu stiu la ce te referi senzor de pozitie?

alternator ce poate fi sa nu scoata cat trebuie? o sa arat la un electrician dupa ce fac schimbul,

da cred ca la egr este electronica cu tot cu solenoid parca o sa vad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca la egr zice ca e blocat . Deci are merge o curatare intai.

Senzorul de presiune diferentiala dpf e problema ta (cred , nu sunt expert)

Cu acel senzor stricat nu se mai poate regenera

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca mi-a venit un 2.0D cu eroare pe senzorul de DPF si supriza, avea firul de semnal rupt. Lipit firul la loc, masina mananca nori :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca mi-a venit un 2.0D cu eroare pe senzorul de DPF si supriza, avea firul de semnal rupt. Lipit firul la loc, masina mananca nori :smile:

mltumesc'am verificat e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Lecturand mai multe topik-uri de pe forum si avand posibilitatea unei testari in reprezentanta Volvo am aflat urmatoarele:

-presiune DPF 1112 hPa <cei de la service au spus ca pe un DPF normal aceasta nu trebuie sa depaseasca 450 hPa>

Tot cei de la service mi-au zis ca aceasta valoare nu se schimba la diferite regimuri de turatie, existand poasibilitatea ca DPF-ul sa fie anulat, cel mai posibil din soft, investigatii suplimentare fiind nevoite

Masina se comporta bine trage, nu am errori totul aproape perfect <acum ca stiu de acest lucru :smile:, iar la accelerari bruste nu scoate fum>

I-am intrebat daca ar exista efecte negative si mi-au spus ca nu. .... Voi ce parere aveti?

volvo test 004.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Revin dupa ceva timp sa informez ca deocamdata problema mea prezentata cu ceva timp in urma s-a rezolvat printr-o regenerare fortata din computer ,au disparut toate erorile si deja am 3500 cu ea,consumul e ok ,trage --de atunci merg mai turata cu ea in oras si in general dar am inceput sa folosesc solutie si pentru curatare DPF - Wynn's-. o sa va tin la curent cu ce o sa mai fie(  cred ca de perspectiva este o anulare  DPF).

Multumesc ptr sprijin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu dpf , nu prea conteaza cu ce turatie folosesti masina cat timp aceasta este inafara ciclului de regenrerare , mai important ar fii sa incerci sa observi cand se regenereaza si sa duci la final fiecare regenerare (odata ce incepe ) este munca migaloasa si plimbi masina mult de-ampulea

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

...motoarele PSA  trebuie utilizate in alta plaja de turatie decit cele Volvo(D5) intrucit turatia pt regenerare sau regimul optim de mers este ridicat pt a stabili temperatura optima a gazelor evacuate.In rest orice turatie scazuta(sub ~2500) in exploatarea motorului , umple si EGR-ul de reziduuri,etc .Cea ma simpla solutie e DPF Off dar facut cu cap ,socotind ca marea majoritatea,PSA sint cu peste 200k rulaj.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor,tinand cont ca sunt nou pe forum va urez la toti numai bine.Am si eu un Volvo v50 drive din 2009 achzitionat recent si motorul nu se mai tureaza peste 2,900 rpm.Ma ajuta si pe mine cineva cu niste idei?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adresa mea de email este famblaga20@gmail.com.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

..tester in zona ta sau limitrof orasului si  se va rezolva sigur  sau macar niste erori in clar..comentarii sint destule  in teorie pt ce probleme apar la PSA 1.6D.Maisna este in Limp Mode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, azi o duc la tester si vedem ce zice.Va tin la curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu dpf , nu prea conteaza cu ce turatie folosesti masina cat timp aceasta este inafara ciclului de regenrerare , mai important ar fii sa incerci sa observi cand se regenereaza si sa duci la final fiecare regenerare (odata ce incepe ) este munca migaloasa si plimbi masina mult de-ampulea

Da,ar fi foarte importanta sa imi dau seama cand incepe regenerarea dar ...chiar nu imi pot da seama ( nu observ crestere de turatie ,de consum ) ..ce altceva ar mai putea fi?restul cu plimbarea odata inceputa nu mi-ar fi greu ..as accepta ca sa fie totul ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul creste nu turatia (turatia o controlezi tu) , am facut un topic despre dpf , si este un video asa orientativ , am sa mai fac unul . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul creste nu turatia (turatia o controlezi tu) , am facut un topic despre dpf , si este un video asa orientativ , am sa mai fac unul . 

Multumesc Cristi  ,am citit topicul si am vizionat ,foarte folositor,o sa fiu si eu fff atent mai ales ca sambata plec spre Bucuresti .

respect

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pt ce , sper sa te ajute 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pt ce , sper sa te ajute 

Si uite canimic nu e intamplator,astazi veneam de la serviciu si am zis sa nu ma opresc sa mai  merg ceva  pe DN sa vad ce si cum......si ce zici dupa vreo  4-5 km am vazut cum a crescut consumul de la 4-6 la 8-9  si  un zgomot putin accentuat doar in momentul cand a inceput regenerarea, am mers  10-15 min pe automat 2500 turatii  pana cand a  revenit consumul la normal. Zic  eu ca e prima regenerare la careviau parte  in cunostinta de cauza ,deci  multumesc din nou.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, am revenit cu masina proaspat testata la reptezentanta volvo iar rezultatul este  particulate trap blocked.Am mers pe regenerare fortata maine a filtrului.Sper sa fie ok si sa am iar masina nu tractor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dau doua acatiste pt turbina ta atunci :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daa, sper sa se rezolve si sa scap numai cu atat....alte sfaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gm , reseteaza trip-u sa stii cam la cati km faci pana la urmatoarea regenerare

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gm , reseteaza trip-u sa stii cam la cati km faci pana la urmatoarea regenerare

 

Sigur,asta am si facut imediat ,(citind topicul facut de tine),acum am introdus din nou aditivul ce am spus ca il folosesc(recomandat pentru 3000km ) si vom vedea ....o sa revin cu alte informatii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now