skipper2oo6

Sunet ciudat

28 posts in this topic

Salut baieti!

Am si eu o mica problema. In virajele la dreapta, la 30-45grade, se aude un zgomot mai ciudat. (De precizat ca se aude doar in virajele de dreapta). Partea proasta e ca nu stiu exact de unde vine sunetul. Aveti idee ce ar putea fi, sau cum pot depista problema?

Mersi, o zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomot de "harst-harst, pac-pac-poc, zdang-zdrang, talanga-balanga" ?

Recisteste-ti si tu mesajul si vezi cat de criptic si ilar e !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aude cand accelerezi, sau cand debreiezi ?

Daca se aude atunci cand esti in viteza si nu apesi acceleratia, atunci ar fi bine sa verifici mai intai prezoanele de pe partea dreapta.

Apoi treci la lucruri mai serioase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e ca un huruit / vajait care se accentueaza odata cu unghiul virajului si/sau viteza masinii, poate fi rulmentul - am avut aceasta problema la Leon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut baieti!

Am si eu o mica problema. In virajele la dreapta, la 30-45grade, se aude un zgomot mai ciudat. (De precizat ca se aude doar in virajele de dreapta). Partea proasta e ca nu stiu exact de unde vine sunetul. Aveti idee ce ar putea fi, sau cum pot depista problema?

Mersi, o zi buna!

Asa se auzea la mine...era rupt un tampon motor, cel de sus

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspunsuri. Pare a fi ce zice Icarus, asa se manifesta. Ramane de verificat. O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huruit se aude si de la prezoane slabite. E simplu, doar te apleci si le verifici cu mâna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,ati rezolvat pana la urma cu acel Huruit? era rulmentul, era tamponul? Eu tind sa cred ca la mine este rulmentul de la roata!

Am cateva intrebari daca ma puteti ajuta va rog : 1. Exista posibilitatea sa schimb doar rulmentul fara butucul masinii ?

2. Se poate cumva sa gasesc aceasta piesa la ford, deoarece au acelasi motor si stiu ca se potrivesc unele piese, la ford e mai ieftin si mai bine iau un SKF decat cine stie ce prostie la 2-3 mil pt volvo.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, rulmentul este cu tot cu butuc si se potriveste de la Ford Focus

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Nu.

2). La 420 RON gasesti SKF pt Volvo ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce producator este sub stanta VOLVO, Alex? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAG din cate stiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sami.

Am rezolvat prin schimbarea rulmentului cu unul nou de Volvo. Acum 3 ani a fost crc 400lei si pana in ziua de azi functioneaza perfect. Tu faci cum crezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am urmatoarea problema, sesizata acum 2-3 luni dar s `a accentuat in ultimul timp. Pe viraje (stanga/dreapta, nu conteaza), tinuta din ambreiaj (pedala calcata cam jumatate) se aude o bataie, un clampanit. Cum iau piciorul de pe pedala nu mai face. Am sesizat ca se intampla si la plecarea de pe loc cu rotile virate. Vineri la intalnire adi si vadim au zis ca ar fi rulmentul de presiune , nu contest insa ce legatura ar putea avea cu virajele? A mai patit cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, eu. Un mecanic banuia ca e o planetara, dar cand sa dea roata jos, erau prost stranse prezoanele... asa ca verifica prima oara asta, apoi gandeste-te la ce e mai grav. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, eu. Un mecanic banuia ca e o planetara, dar cand sa dea roata jos, erau prost stranse prezoanele... asa ca verifica prima oara asta, apoi gandeste-te la ce e mai grav. 

Prezoanele sunt stranse dar totusi nu inteleg ce legatura exista intre ambreiaj si virajul stanga/dreapta, ca numai asa apare. In mers drept nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca seamana cu sunetul care-l face ABS-ul poate are legatura cu sistemul de control al tractiunii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca seamana cu sunetul care-l face ABS-ul poate are legatura cu sistemul de control al tractiunii.

nu stiu sincer care este sunetul de abs, face exact o bataie (clamp clamp). In bord n `am vazut sa se aprinda martorul de dtsc cand se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Frineaza ceva mai virtos ,violent de la 60kmh la 10kmh si simti in pedala  vibratii si scirtz la roti intermitent ,sacadat.Gasesti un loc liber si sigur si te convingi de acest aspect.Asa vezi cum merge ABS-ul

Poti sa lasi sau nu DSTC-ul activat.Daca scoti DSTC nu mai ai control la tractiune si demarezi cu scirt de pe loc 

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate bat campii , dar e o idee , bucsele mari , eu aveam un sunet dubios la franare brusca (nu am auzit pe nici o masina asa ceva) si la viraje se comporta dubios , dupa ce le-am schimbat toate simptomele au disparut . 

 

Poate la tine se manifesta altfel , sunt rupte de altundeva , au pierdut complet lichidul nu doar partial ca in cazul meu .

 

Merita verificat si aspectul asta . Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Frineaza ceva mai virtos ,violent de la 60kmh la 10kmh si simti in pedala  vibratii si scirtz la roti intermitent ,sacadat.Gasesti un loc liber si sigur si te convingi de acest aspect.Asa vezi cum merge ABS-ul

Poti sa lasi sau nu DSTC-ul activat.Daca scoti DSTC nu mai ai control la tractiune si demarezi cu scirt de pe loc 

Stiu cum se simte pedala cand intra abs ul, colegul vorbea de un sunet specific abs ului (poate am inteles gresit), lucru pe care nu l am sesizat niciodata la intrarea abs ului, in afara rotilor care franeaza "violent"

 

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu cum se simte pedala cand intra abs ul, colegul vorbea de un sunet specific abs ului (poate am inteles gresit), lucru pe care nu l am sesizat niciodata la intrarea abs ului, in afara rotilor care franeaza "violent"

 

Se aude un fel de rontait cand intra ABS-ul (corelat cu pulsatiile din pedala) si acelasi rontait se aude si cand intra controlul tractiunii. Cand virezi, rotile se invart fiecare cu alta viteza si mi-a trecut prin cap ca poate calculatorul intervine in mod eronat crezand ca masina derapeaza. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

caz rezolvat, -planetara dreapta are joc si la cap si la tripoda (in ambele parti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tripoda trebuie sa aiba joc axial, ea culiseaza pe cap ul de planetara.

La roata trebuie sa aiba un joc foarte mic.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now