Guest Rygel

Volvo 960

46 posts in this topic

-e un singur ventilator - atit pentru clima (condensator-sau radiator clima) cit si pentru racirea radiatorului de apa, doua viteze /mica si mare - poate releul merge doar pe viteza mare (pentru apa). Verifica scotind mufa ventilatorului din releu si alimenteaza cu un plus cele 2 fire/vezi daca merge pe turatie mica sau mare.

-ar trebui sa-ti porneasca ventilatorul cind dai pe clima, sau cel putin la citeva secunde sa porneasca si sa stea pornit pina opresti clima din nou.

-se aude foarte des cum cupleaza/decupleaza compresorul de clima (sau cum spui tu din 2 in 2 sec) - inseamna ca ai putin freon in instalatie, probabil niste pierderi minore. Du-te la incarcat, acolo vezi cit freon iti recupereaza din instalatie, daca tine presiunea, etc.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms mult pt informatii

ma miram eu sa fie lipsa asa ceva de pe ea

am sa merg acum sa verific cum ai spus tu cu firele si revin cu informatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

am verificat ventilatorul,merge amindoua treptele

care treapta ar fi pt clima?

acum tre sa verific releul de comanda al ventilatorului

si comanda care vine de la clima la releu

sa vad de ce nu porneste cind dau drumul la clima

sper sa nu fie releul defect

mai m-am gindit la o treaba

dk nu am presiunea corecta in instalatie cu a zis Matrixx?

si undeva este vreun senzor de presiune si ala nu-i da voie la ventilator sa se invirta degeaba

ma gind si la asta

am sa merg mai intii sai fac presiunea la instalatie si pe urma dk nu porneste,verific restul

multumesc mult lui Matrixx care mi-a dat raspunsul si ideea cu verificatul ventilatorului.

va tin la curent cu ce am rezolvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mai revin cu inca o intrebare

mergeam pe autostrada linistit cu 170 si dintr-o data indicatorul de la km a cazut la 0 si nu mai misca nicicum

am verificat toate sigurantele,sunt ok

stie cineva de la ce ar putea fi?

am vb cu persoana de la care am luat masina si a zis ca sa mai intimplat si la ea odata si si-a revenit singur

oare ce ce ar fi defect?

am verificat continuitatea la firele ce vin din grup,in ceasurile de bord,sunt ok

am desfacut ceasul de km si am vazut un integrat cam pirlit acolo

ma gind ca nu ar avea cum sa se prajeasca asa...

mai am sa desfac cititorul din grup,sa il verific si ala si dk este ok si ala,pe urma ramine ceasul defect

sper sa nu fie ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cunosc foarte bine masinutza ta - trebuie sa ai un speed sensor pe undeva - la mine chiar si un senzor de ABS (de pe fata) imi da defectul asta. Nu se "arde" ceasul asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum senzorul de ABS iti da defectul asta?nu mai merge km?si mie cind mi-a cazut acul de la km,am oprit pe banda de urgenta sa ma uit asa putin pe sub ea,am crezut sa-mi fi iesit mufa din grup.cind am atins o anumita viteza sa aprins si becul de la ABS.si acum cind plec normal cu masina de pe loc,la o anumita viteza se  aprinde becul la ABS din nou.dar fii atent.dk plec putin mai nervos de pe loc nu se mai aprinde.cred ca vreun senzor este defect.ciudat.

sa ibe legatura senzorul cu ceasul de la km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa fii sigur, scoate mufele din senzori si masoara cu un ohmetru senzorii fata - trebuie sa aiba aceeasi valoare (stinga/dreapta). Da-i cu putin spray contact acolo si baga-i la loc - vezi daca mai face figuri. Daca spui ca ti s-a aprins si ABS-ul, s-ar putea sa fi localizat problema.

La unele masini - da, senzorii ABS de pe fata dau o anumita referinta a vitezei (semnal pentru acul kilometrajului).

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum ma duc sa-i masor

si revin cu detalii

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 740 senzorul pentru kilometraj este pe puntea spate, se poate inlocui usor, cred ca si la 960 este la fel, poate fi si de acolo buba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am masurat si la unul da 1093 si la celalant 1074

care ar fi valoarea corecta?cit tre sa fie?la amindoua?

dar ma gindesc ca astia nu ar avea legatura

eu cind am luat masina,statea becul aprins la ABS si am tot cautat defectul si am gasit o siguranta pe un releu bagat sub bord si era arsa,am schimbat-o aia si nu am mai avut probleme cu ABS-ul.si pina sa gasesc siguranta aia,imi aduc aminte ca am scos amindoua mufele de fata da le ABS sa vad dk se stinge sau face ceva si km tot mergea

acum ce sa zic

ceasul zici ca nu are cum sa defecteze,nu?

oare dk incerc cu asta de la 760 se va potrivi la mufe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mai am si un 760,oare se potrivii senzorii de pe grup?

asta 960 are grup din ala blocabil si este cu planetare

cred ca am sa le desfac miine sa vad dk se potrivesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

auzi, tie nu-ti da nici un cod de eroare masinutza ? Ca asa, vad ca dibuim cauza si nu gasim defectul 100%...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca am gasit problema la km

ia uitativa aici

http://img269.imageshack.us/gal.php?g=sdc10141e.jpg

acum eu ma intreb!

oare ce a cauzat asta?

ceva span cred ca este in grup

altefel nu avea cum sa se deterioreze astfel

am sa desfac grupul si sa vad daca este ceva in el

Poate imi spune si mie cineva unde pot gasi asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am desfacut si grupul

am constatat ca pe unul din pinioanele{sateliti},mai are o coroana foarte mica,care ea actioneaza alta piesa,nu stiu exact ce face acea piesa,dar cred ca aia este pt a bloca grupul atunci cind patinezi.

coroana acea mica are citiva dinti lipsa de pe ea si nu este numai intr-un loc,este in mai multe.

intr-un loc are doar un dinte lipsa,in alt loc are 2 sau 3 lipsa,se vede ca sunt rupti.

si acei dinti sigur a cauza distrugerea senzorului.

acum eu ma gindeam sa anulez acea coroana mica de tot,cu toate ca nu mai imi blocheaza grupul atunci cind patinez.

eu zic ca este mai bine sa patinez decit sa-mi distruga senzorul mereu.

ca daca sau rupt citiva dinti,se vor mai rupe.

ce mai este ciudat,ca nu am gasit dinti lipsa.

oare ia tocat intre pinioane de tot?

stie cineva exact ce face acea coroana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa am facut

am anulat blocajul la grup

am anulat piesa aia ce o invirtea coroana aia mica

asa sunt sigur ca nu se mai rupe nici un dinte si nu mai imi distruge senzorul

acum o sa mai dureze pina ce o sa le pun la loc

vreau sa-i schimb tot ce are bucsi pe spate,tot este desfacuta toata.

poate imi spune-ti si mie unde gasesc senzorul ala!

si daca stiti cum as putea sa o mai ridic de spate putin?

am incercat cu inaltatoare,nu se cunoaste nik.

se poate pune alte arcuri mai tari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma apropii de sfirsit cu revizia la msina,am terminat si cu arcurile spate,le-am inlocuit cu unele mai groase si masina sta foarte bine cu ele.

pina acum

inlocuit bucsi grup = 720 lei

inlocuit bucsi suspensie = 400 lei

mai am speed senzor si valva reglare presiune si termin.astept sa gasesc speed senzor SH,nou este f scump.755 lei si sunt cu bugetul la pamint.

nu stie nimeni ceva volvo la dezmembrari prin Prahova?

la un 940 am vazut speed senzorul,este exact ca al meu.din pacate,nu este pt dezmembrat,este de vinzare

poate si pe alte modele sau mai pus la fel

asa arata arcurile care le-am pus

cele suptiri sunt originale.

http://img139.imageshack.us/img139/4468/sdc10191l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ti-am spus si pe messenger astea sunt arcuri de Mercedes cobra sau w126 de fata . Pt spate sunt fff dure  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva ce presiune trebui sa am in rampa de benzina?

motorul este de 2.0 turbo 16 valve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum stiti,masina nu am reusit sa o inscriu.in plus am gasit inca un 960 inscris,decit ca are motorul de 3.0 si in plus nici nu functioneaza bine.are mari probleme.ce ma sfatuiti sa fac?pot sa pun motorul meu pe ea?al meu fiind de 2.0.sau sa fac mai intii o recarosare,identificare si apoi sa schimb motorul?sau pot folosi doar actele de la aia inscrisa,pt a o inmatricula pe a mea.

problema ar mai fi ca masina inmatriculata este de culoare gri,iar a mea este neagra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am  probleme cu knock sensor.am masurat senzori,nu da absolut nik pe aparat si dupa cite am vazut,tre sa dea intre pinul 1 si masa,aprox 1 M ohm.la mine nu da nik.are cineva la indemina unul,sau a mai masurat cineva?ca ma disperat masina asta.consuma f mult si imi afuma bujiile foarte rau.la max 35 km,tre curatate sau schimbate.mentionez ca,cu bujii noi,functioneaza foarte bine,indiferent de temperatura motorului.masina este 960,mot 3 .0,24 valve din 92.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now