• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
mih4y

Engine service required

107 posts in this topic

Am vrut sa intreb daca leai pus bine dar am presupus ca ai 2 masini si nah:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asa am infectat-o si pe a fratelui meu,am desfacut si m-am uitat la mine sa vad cum e si asa le-am pus si la el....acum vorba lui BogdanG "trage de toti banii".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

A sosit si randul meu, la S60 2004 apare mesajul de engine service required intermitent cand ii in sarcina RPM > 3000, dupa oprire si pornire dispare mesajul.

Testerul mi-a dat eroarea:

ECM 6805 Boost pressure control Faulty flow.

IC-ul a fost schimbat cu 4 ani in urma, uitand din fata nu pare sa fie umflat si nici ulei nu se gaseste la radiatoare.

Am obturat furtunul de la suportul motor din fata si o sa vad daca mesajul apare din nou.

Cam in 2 saptamani o sa revin cu update.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie curatata turbosuflanta. Se face foarte usor, se desfac doar 4 suruburi.

Uite:

 

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te poftim sa faci matale operatiunea... Ne anunti pe unde reusesti sa o scoti apoi si daca chiar erau doar 4 :)) Si dupa aia sa ne anunti ce ai facut cu senzorul de pozitie VNT si daca mai merge :))

Nu e asa simplu ca la D5-ul vechi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Operatiunea am facut-o acum cateva zile, inainte sa fac un drum de 300 km. Tot intra in limp mode, in momentul in care-i dadeam un kick-down.  Aveam eroarea ECM-6805.

Dupa curatare trage foarte bine si nu mai intra in limp mode.  Sunt foarte multumit.

Eu am desfacut 3+1 suruburi (vezi poza) Am dat cu spray de curatat cuptoare (cumparat de la Auchan cu 6,90 RON) Am lasat-o in pace vreo ora jumate. Intre timp din cand in cand am mai miscat bratul actuatorului. Am pus suruburile inapoi si am scos-o la test.

Eu am D5-ul vechi EURO 3 si ohne catalizator :)

turbo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca vrei sa o faci ca la carte, o dai frumusel jos PE TOATA, o desfaci in doua, cureti VNT-ul, o speli, apoi o asamblezi si gata.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now