Daniel Basarab

CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

33 posts in this topic

SALUTARE!DETIN UN VOLVO S 40 MOTOR 1.8 BENZINA DIN 1996,PROBLEMA ESTE URMATOAREA AM FOST SA FAC ITP SI AU IESIT GAZELE FOARTE MARI NICI NU MA ASTEPTAM LA ACEST LUCRU .ASA AM DESCOPERIT CA CATALIZATORUL AVEA DOAR CARCASA CACI CONTINUTUL ERA DEJA IN URMATOAREA TOBA DE ESAPAMENT.AM SCHIMBAT CATALIZATORUL SI SURPRIZA .. AM FOST LA ITP UNDE AU IESIT VALORI SI MAI MARI ALE GAZELOR.MENTIONEZ CA LA PRIMA VERIFICARE VALOAREA SONDEI LAMBDA ERA 720 IAR LA CEA DE A DOUA 640!ACUM NU STIU CE SA FAC SA O DUC LA TESTER SAU POATE FI SONDA DEFECTA CU TOATE CA MARTORUL NU SE APRINDE IN BORD!MULTUMESC SI ASTEPT SFATURI! CANTITATEA DE CO2 LA 1000 RPM 10% SI ACCELERATA 11%.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI DE CE TIPI LA NOI ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PAI NU AM TIPAT , AM SCRIS

:evil6: !!! INTREB DOAR?

In lumea online scrisul cu litere de tipar inseamna tipat :). Scrie normal, cu litere mici.

Ce catalizator ai pus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat ptr volvo s 40 1.8.

Scuze, nu am stiut ca asa trebuie sa scriu.

Poate sa fi defecta valva agr? Tin sa mentionez ca am schimbat filtru de aer si am curatat injectoarele au mai ramas bujiile.

Bineinteles ca imi consuma foarte mult combustibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce valva agr ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca mai degraba tie nu iti merge in parametrii motorul, de acolo consumul si noxele mari.

De curiozitate ai fost cu masina la o diagnoza ?

1.8-ul asta are 2 sonde O2 sau doar una inainte de catalizator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 inainte de catalizator...sau cel putin asa stiu eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are o singura sonda lambda inainte de catalizator:

Urmeaza sa merg la o diagnoza luni sau marti si revin cu un raspuns.

Intrebam sa vad cam ce ar putea fi defect si la ce sa ma astept.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai fara o diagnoza sa aflam exact ce nu e in parametrii e cam fara rost, pentru ca pot fi multe.

- poti avea amestec prea bogat (filtru de aer imbacsit, maf, bujii, etc)

- sonda o2 sa fie defecta

- ceva problema la sondele de temperatura lichid racire si motorul sa mearga constant in mod rece (mai mult combustibil)

- catalizatorul curent sa nu isi faca treaba

- etc

Ai zis ca ai cumparat catalizator pentru S40 1.8 dar nu ai spus daca nou, original sau ceva aftermarket de prin magazinele de piese auto, pentru ca am lucrat in domeniu si sunt si catalizatoare gunoaie ordinare.

Fa o diagnoza si vezi ce iese !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos de esapamente si catalizatoare... De obicei e stantata norma de poluare pe respectiva componenta? E1, E2, E3... ? Am vazut ca sunt insemnele aste pe ele sau se refera la altceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi-au iesit noxele din cauza bobinelor fisurate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit si nu am rezolvat nimic!Am facut diagnoza si o singura avarie potetiometrul de la relantiu.Mia resetat si calculatorul de bord.Totul este ok! Azi am fost sa fac un test ptr gaze si a iesit la fel.Mecanicul de acolo mia verificat MAF este ok si a zis ca sunt doua variante de imi scoate gaze ,senzorul sau supapa de la rampa de injectoare ori vreun injector nu imi functioneaza cum trebuie. Sincer nu mai stiu ce sa cred!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa razi dar potentiometrul ala de la clapeta de acceleratie conteaza FOARTE mult.

Potentiometru la relantiu nu exista, deci nu stiu ce diagnoza ai facut tu acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numeste mariposa in spaniola iar in traducere ar fi fluture.

Iar relantiul fluctueaza cand motorul este rece plus ca aeroterma care se cupleaza cand pornesti motorul cand e rece e deconectata fiindca numai functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai "fluturele" este de fapt CLAPETA DE ACCELERATIE, iar daca potentiometrul de sub ea e defect, masina iti merge ca naiba, si iti da noxe. Aeroterma nu vad ce legatura are, ca e partea de climatizare din masina, nu are legatura cu noxele !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de mers merge bine nu imi intrerupe si cand motorul este cald relantiul imi sta la 1000 rpm.

iar referitor la aeroterma nu este cea de la climatizare eu iam spus asa fiindca seamna cu aceasta , este localizata in partea stanga a masini unde se afla tabloul de sigurante al masinii langa pompa de frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ala e SAS-ul (Secondary Air System), e o pompa de aer care injecteaza in catalizator aer sa se incalzeasca mai repede. Nu face nimic decat cand e motorul rece...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok! Urmeaza sa schimb clapeta de acceleratie si doamne ajuta! Revin cu detalii. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu clapeta omule ! DOAR POTENTIOMETRUL de sub ea !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de mers merge bine nu imi intrerupe si cand motorul este cald relantiul imi sta la 1000 rpm.

Cum 1000rpm?! Cand e cald, motorul meu sta pe la 700rpm (1.8, benzina). Cand e rece sta pe la 1000 ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am dat senzorul jos si lam masurat cu un multimetru pe scala kilo si mia dat o valoare de 60k pe conectorii a si b indiferent de pozitia cursorului.Tind sa cred ca accesta este defect.

Nu clapeta omule ! DOAR POTENTIOMETRUL de sub ea !

Si cred ca ai mare dreptate.Multumesc di suflet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arunca-l, vezi ca merge si de pe Renault Clio/Safrane/Laguna/Peugeot 106/206/306/Fiat Punto/Citroen Xsara/Saxo....

Fereste-te cat poti de marca FACET !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now