ame_70

Spalatul motorului pe interior s70 t5

16 posts in this topic

Am un s70 t5 si urmatoarea intrebare:e indicat sa speli motorul pe interior?Urmeaza sa schimb uleiul 'filtrele si mecanicul mi_a spus ca ar trebui sa-mi spal  motorul in interior deoarece uleiul este usor albicios eu mergind cam 500 km pe luna.Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa zic parerile sunt impartite ! eu unul nu recomand spalarea cu jet ci cu o carpa cat sa stergi pe acolo , eu am pus jetul pe el la spalatorie si am avut surpriza sa nu mai porneascca si am luat toate mufele la aer  de atunci  sterg cu o carpe  putin umezita daca e nevoie pt ulei cu benzina ! aceasta e opinia mea  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
;D  omul intreaba de spalarea motorului pe interior si ce i se raspunde :D    cred ca e solutie care se baga in ulei si se lasa motorul sa mearge cateva minute inainte de a schimba uleiul. parca asa am auzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este nici o problema atat timp cat lasi busonul scos pana se scurge tot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ame,  daca schimburile s-au facut la timp si s-a folosit ulei valabil, atunci nu sunt necesare spalaturi la motor. Doar daca se schimba felul uleiului, adica se trece de la mineral la sintetic sau invers / daca masina este la a N-a mana si nu stii ce au pus in motor userii anteriori...etc.

Mai bine - daca vrei si ai timp - la schimbarea uleiului sa-i dai baia jos si sa o cureti de toata mazga aia care se formeaza acolo.

Eu unul nu sint de acord cu turnarea de solutii tip FLUSH in motor...Acum , cum vrei si tu. Ai sa vezi ca daca intrebi mai multi mecanici, parerile sint impartite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt sfaturi.Masina a avut un singur propietar pe care il cunosc service numai la volvo carte tot ce trebuie.Eu am cumparato ptr ca-l stiiam dar nu m-am dus la volvo si i-am schimbat uleiul la mec pe care il cunosc de 15 ani.I-am pus Mobil 1 5w40 masina avind acum 215000 si mi se pare albicios uleiul mec spunind ca trebuie spalat pe int mot ca poate a facut condens eu ne mergind foarte mult .Pe timpul verii an verifcat si totul ok.Nu stiiu ce ulei folosesc la service si de aceea m-am interesat si am inteles ca Mobil 1 e ok.Eu i-l schimb la 10.000 nu cred sa fie de la altceva deoarece apa e curata si nu se vede strop sub masina.Mai am o saptanina sa ma decid daca sa incerc sau nu.Oricum inca odata va mutumesc ptr sfaturi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

solutia radicala e demuntarea mutorului in totalitate nu numai a baii de ulei si spalarea tutulor ;) pieselor. pistoane, segmenti, schimbat garnituri. parca s-a mai discutat asta in alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da rich, dar sint sigur ca omul nu vrea solutii radicale :D

Eu i-am spus ce as face eu repede. Restul e munca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca desfac baia de ulei nu trebuie sa schimb garnitura?Am patito la un R Safrane si curgea in draci' de atunci am luat frica.

Asta nu are nici un strop de ulei sub ea.Cred ca schimb uleiul si atit.Multumesc ptr sfaturii.

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Există întradevăr niste soluÅ£ii, pe bază tot de ulei, care se pun în ulei si se merge câţiva Km, pe care le-as recomanda ,dar nu sunt de acord cu cele pe bază de diluanÅ£i care se bag tot in ulei si se Å£ine la ralanti circa 5 min.

Cel mai bun spălat este schimbatul uleiului mai devreme decât trebuie si folosirea de uleiuri bune cu detergenti in el.

Aditivii aceÅŸtia de tot felul pot ataca garniturile si semeringurile motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate motoarele se pot spala foarte usor cu motorina astfel:

Se scoate tot uleiul uzat din motor dupa care se completeaza cu o cantitate echivalenta de motorina. se pune busonul la loc se taie alimentarea cu combustibil asa incat motorul sa nu porneasca si se da la cheie sa se invatra motorul ,in mai multe reprize pret de 1min.apoi se scoate motorina si se completeaza cu un ulei de cea mai proasta calitate . se porneste motorul pret de 2-3 min dupa care se scoate uleiul prost si se pune cel bun pe care vrem sa-l schimbam. Eu asa am facut si a dat rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu a iesit fum de din electromotor ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta asta cu motorina...

Si eu sunt in cautarea unei forme de curatire a motorului pe interior.

Cat despre electromotor, eu zic ca duce lejer fara probleme permanente un astfel de soc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu na am spus sa ti cheia in contact 1min. Am spus sa invatri motorul in reprize scurte care insumate sa dea aprox. 1 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 215.000 km uita de 5W40 . E prea subtire pentru uzura motorului. Treci pe 10W40 si nu o sa mai ai probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now