Volvo s70 20v

Problema evap valve si turbo regulating valve

8 posts in this topic

Salut

Am un volvo s70 2.0 benzina 180 cp din 98, saptamana aceasta dupa ce mi s-a aprins becul in bord am facut un test la masina si a dat urmatoarele erori:

evap valve si turbo regulating valve.

turbo regulating valve cred ca este urmatoarea piesa din poza, dar nu stiu care este evap valve si va rog sa ma ajutati.

Multumesc.

post-658-0-50075400-1370630994_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evap valve poate fi una din 2 modele din poza atasata ! VIDA zice -1998 si incepand cu 1999 deci masina ta e intre. Da-mi o serie de sasiu sa vedem ce zice.

Vezi piesa 12 si 19.

19 arata identic ca TCV-ul (Turbo control valve) - http://www.ebay.com/...M-/180772108502

12 arata asa - http://www.skandix.d...action/1020970/

P.S: Eu am luat motorul T2 in VIDA

post-100-0-18943800-1370632321_thumb.png

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evap este de obicei fixata la radiator in fata langa farul de pe partea soferului. De la el pleaca un furtun spre "subsolul" bateriei. Rolul Evapului este sa functioneze ca o aerisire pt rezervor (de aici si numele) si "aburii" care se propaga din rezervor sunt introdusi in galeria de admisie pt a fi arse. Acest lucru se petrece in functie de cat de tare este "stresat" motorul, lucru care este determinat pe baza debimetrului,

Supapa pt turbo e cea din imagine. De la ea pleaca unul din furtune care merge sub conducta dintre filtrul de aer si turbo. Banuiesc ca e iesit de acolo furtunul si de aia ai eroare... Oricum verifica ca la conducta mentionata sunt atasata 2 furtunase mic dedesupt.

Spor la explorari ;)

Cristian

Share this post


Link to post
Share on other sites

serie sasiu YV1LS4606W2470176

la mine este cea cu nr. 12.

daca te rog poti sa-mi spui daca poate fi verificata, adica masurata cu aparatul de masura si ce valoari are, sa nu fie cumva spart vasul sau vre-un furtun.

Multumesc pentru ajutor

Supapa turbo stiu sigur ca este defecta.

Am schimbat toate furtunele de la ia si am masurat-o si nu este in parametri, nu mai stiu sigur dar cred ca 33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi daca te ajuta cu ceva

post-100-0-65977800-1370636066_thumb.png

post-100-0-71190800-1370636069_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evap e mai ciudat de verificat.

La conector la pos 1 ai 12v cand pui contactul. Computerul de la motor i-i da masa. Faza e ca e el primeste un semnal cu o frecventa variabila in functie de cat de tare este in sarcina motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici cum si ce poti masura la ea, fara contact si cu contact pus.

Spune-ne ce ai rezolvat.

post-96-0-69353000-1370818518_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am facut masuratorile la evap 26,6 Ω, nu foarte departe de specificatii, dar la testul de presiune a picat, nu a tinut presiunea.

Concluzia este ca trebuie schimbata.

Multumesc pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now