Razvan v50

Pedala acceleratie v50

18 posts in this topic

Buna ziua!Cam de o luna imi apare in bord :Reduced engine performance. Cum se manifesta la mine :

- pornesc masina, merge bine.

- merg cu masina, merge bine si cateodata in mers se accelereaza singura ( viteza creste fara sa apas pedala de acceleratie, indiferent de treapta de viteza ) si apare Reduced engine performance.

- scot masina din viteza si masina sta turata 1500 rpm.

- daca opresc motorul masina isi revine si dispare mesajul.

- si tot asa!

Am fost la sevice si cei de acolo au spus ca este pedala de acceleratie. Foarte surprins de verdict, le aduc aminte ca am inlocuit pedala de acceleratie acum 1 an si ceva,tot la ei.

Atunci nu a aparut niciun mesaj in bord, nu se accelera masina. Fenomenul a fost de 3-4 ori.

Sfaturi,pareri!?

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa in CEM .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Razvan aceiasi problema o am si eu. Azi am patit-o dar dupa ce i-am curatat clapeta de acceleratie. daca ai rezolvat problema, zi-mi si mie te rog ce defect s-a gasit.

Bogdan G- te rog frumos sa fii mai explicit cu afirmatia Apa in CEN, adica ce inseamna asta!?

Multumesc mult pentru sfaturi, pareri :smile:)

Edited by b3h3m0tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vad acolo CEM, nu CEN. CEM = Central Electronic Module, sau cum zic mecanicii "creierul masinii".

Apa in CEM - apa in modulul central de control.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, am tastat gresit. CEM, ok! multumesc mult pentru corectie si raspuns :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si cum puii mei sa ajunga apa acolo?Exceptand situatia in care merg cu masina la pescuit?Adica e ceva care se poate infunda/sparge ca sa ajunga apa pana sub torpedou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si cum puii mei sa ajunga apa acolo?Exceptand situatia in care merg cu masina la pescuit?Adica e ceva care se poate infunda/sparge ca sa ajunga apa pana sub torpedou?

Scurgere trapa infundata

Scurgere AC infundata

Parbriz lipit prost, etc etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara!

azi am dus masina la tester si mi-a dat urmatoarele erori:

ECM- Internal Fault, eroare: 9342;

ECM- Electronic throttle unit internal fault, eroare:2110;

ECM- accelerator pedal position sensor -Faulty signal, eroare:2135;

ECM- Electronic throttle unit potentiometer 1 Signal too slow, eroare: 122;

ECM- Electronic throttle unit potentiometer 2, Signal too high, eroare: 223.

Mi-a dat reset la toate astea, masina mergea bine dar turata. Acum camd am plecat de la serviciu mi-a aparut iar eroarea in bord "Puterea motorului scazuta"

Se poate sa-mi spuneti si mie ce inseamna aceste erori? Va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi !

Sa aveti zile fara nervi si masina ceas elvetian.

Edited by b3h3m0tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana a pleca in vacanta masina facea urat Reduced engine performance. Am plecat cu masina in vacanta in august si pe drum totul a fost ok.Masina in prezent nu mai face probleme merge bine.Totusi eu cred ca este de la motorina.In acea perioada am pus motorina de la diferite statii peco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara!

azi am dus masina la tester si mi-a dat urmatoarele erori:

ECM- Internal Fault, eroare: 9342;

ECM- Electronic throttle unit internal fault, eroare:2110;

ECM- accelerator pedal position sensor -Faulty signal, eroare:2135;

ECM- Electronic throttle unit potentiometer 1 Signal too slow, eroare: 122;

ECM- Electronic throttle unit potentiometer 2, Signal too high, eroare: 223.

Mi-a dat reset la toate astea, masina mergea bine dar turata. Acum camd am plecat de la serviciu mi-a aparut iar eroarea in bord "Puterea motorului scazuta"

Se poate sa-mi spuneti si mie ce inseamna aceste erori? Va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi !

Sa aveti zile fara nervi si masina ceas elvetian.

Multumesc foarte mult. Am facut rost de VIDA iar erorile mentionate sunt datorate uzurii senzorului de la clapeta de acceleratie (potentiometer), in cazul meu, sau mai poate fi de la senzorul pedalei de acceleratie.Am gasit codurile senzorului clapetei de acceleratie: COD-31319491sau31303767. Pentru viitor, in cazul in care se mai confrunta careva cu asemenea probleme. Sarbatori fericite tuturor!

Edited by b3h3m0tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@offtopic de unde ai facut rost de vida ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torente.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@offtopic o sa caut deseara si o sa pun acolo la intrebari generale mai multe link'uri cu torente momentan sunt inca la facultate si sunt blocate porturile pentru torente ..

tx

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara!

azi am dus masina la tester si mi-a dat urmatoarele erori:

ECM- Internal Fault, eroare: 9342;

ECM- Electronic throttle unit internal fault, eroare:2110;

ECM- accelerator pedal position sensor -Faulty signal, eroare:2135;

ECM- Electronic throttle unit potentiometer 1 Signal too slow, eroare: 122;

ECM- Electronic throttle unit potentiometer 2, Signal too high, eroare: 223.

Mi-a dat reset la toate astea, masina mergea bine dar turata. Acum camd am plecat de la serviciu mi-a aparut iar eroarea in bord "Puterea motorului scazuta"

Se poate sa-mi spuneti si mie ce inseamna aceste erori? Va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi !

Sa aveti zile fara nervi si masina ceas elvetian.

Cel mai probabil s-a dus ECM-ul, adica calculatorul motor si asta rezulta din prima eroare: ECM- Internal Fault

Calculatorul motor se auto-monitorizeaza, iar internal fault, inseamna ca are o "problema interioara"

Restul de erori sunt tot din aceasta cauza, mai mult ca sigur

ECM- Electronic throttle unit internal fault asta este cam ciudata ca este legata de clapeta de acceleratie, insa ar cam trebui sa sune ETM (nu ECM) Electronic Throttle Unit/Module si mai greu de crezut ca au crapat ambele in acelasi timp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paunionut...Sint erori ce sint interpretate de ECM ca si semnale primite ,eronate ,din partea sensorilor externi,vezi aici clapeta de acceleratie etc.Chiar asa una doua este ECM-ul la orice ,este nu stiu cum.Ultimul si foarte rar ar fi ECM-ul .

Banuiesc ca si-a rezolvat din ce deduc.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ionutz, ETM au masinile Volvo P2 pe benzina pana in 2002. Din 2003 nu mai exista ETM, clapeta fiind actionata de ECM .

Nici eu nu cred ca este dus ECM-ul, pur si simplu aceasta eroare este generata de o clapeta defecta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur, toate erorile sunt datorate potentiometrului de la clapeta de acceleratie. Luni am facut comanda de piesa 600 lei si sper ca azi sau maine sa ajunga. O sa postez vis-a-vis de erori, daca mai apar. am efectuat niste fotografii cu senzorul clapetei de acceleratie

post-5506-0-12327400-1386830297_thumb.jp

post-5506-0-44752100-1386830337_thumb.jp

post-5506-0-19036900-1386830349_thumb.jp

post-5506-0-16768700-1386830360_thumb.jp

post-5506-0-52701400-1386830367_thumb.jp

post-5506-0-00809800-1386830388_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a schimbat senzorul, treaba buna. Masinuta merge ok!. Bafta tuturor si sarbatori fericite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now