musatbogdan

Cumpar s40?

48 posts in this topic

vali.ichim, eu am fost 5 ani de zile aproape posesor de Astra H 1.7 CDTI - 101 CP, motor de Fiat, dar fara filtru de particule. Impecabil, nu am cuvinte, putere decenta la un consum mai mult decat multumitor (media de consum in ciclu combinat 6.5% fara sa fac rabat de la climatronic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori nu vad eu bine, ori se compara pe aici Opel cu BMW ? Ma intreb cati din cei care au scris aici au mers cu un E90 de-l compara cu Astra sau Insignia ?

As zice mai degraba ca se expun opinii despre fiabilitate si consum, fiecare cum le stie sau cum a avut.

Astea doua marci nu se pot compara... BMW chiar face masini. Ca sunt alergate si trase de ele, multe dintre ele, asta e alta poveste.

vali.ichim, eu am fost 5 ani de zile aproape posesor de Astra H 1.7 CDTI - 101 CP, motor de Fiat, dar fara filtru de particule. Impecabil, nu am cuvinte, putere decenta la un consum mai mult decat multumitor (media de consum in ciclu combinat 6.5% fara sa fac rabat de la climatronic).

Inseamna ca ai fost unul dintre cei multumiti de marca. :)

Am trei cunostinte cu Astra H 1.7 CDTI, peste 101 CP daca nu ma insel, si sunt cam inflacarati pe motoarele alea.

In fine, am condus Opel cativa ani, Astra G 1.7 DTI, alta masina, dar nu mai vreau sa aud de Opel in vreun fel; este strict o parere personala, nu o adresez direct nimanui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.7CDTI este motor de Isuzu nu de FIAT .

Iar comparatia corecta este S40 vs Logan daca BMW vs Opel inca se poarta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.7CDTI este motor de Isuzu nu de FIAT .

Iar comparatia corecta este S40 vs Logan daca BMW vs Opel inca se poarta .

Este inca de Isuzu? :)

Intreb serios pentru ca amicul meu cu 1.7 CDTI sa plange ca are injectia CR de pe FIAT si arborele cu came de la supape e dintr-un aliaj dubios pe care 1.7 DTI nu-l avea, de unde si uzura excesiva.

S40 cu Loganul nou sau vechi? :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.7 CDTI de 80 CP e de Isuzu, iar cele de 101 CP fata filtru de particule + cele de 110 CP si cele de 125 CP cu filtre de particule sunt de Fiat.

Sa fim seriosi totusi si sa o spunem p-aia pe fata, la consumabile si piese e mai ieftin Opelache chiar si decat Loganul, iar ca fiabililtate eu zic ca sta destul de bine.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.7 CDTI este Isuzu indiferent de putere.

1.3 CDTI, 1.9 CDTI si 2.0 CDTI sunt de origine Fiat.

Edited by huff

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.7 CDTI este Isuzu indiferent de putere.

1.3 CDTI, 1.9 CDTI si 2.0 CDTI sunt de origine Fiat.

N-am intentionat sa aberez, se pare ca am retinut informatia gresit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu stiu...merita? pentru asta am deschis topicul :smile:. Nu stiu ce consum aveti voi...dar eu fac in jur de 70 km pe zi si am consum de 4.3 la s40 1.6D..ma astept la un automobil care sa se apropie de valoarea asta.

@ vali: nu pun la indoiala fiabilitatea automobilelor nemtesti...dar ma simt mult mult mult mai bine intr-un VOLVO decat in orice alta marca nemteasca. Acelasi lucru pot spune si de producatorii japonezi...nu ma atrage interiorul deloc. Opel si Citroen au mai ridicat standardul putin. Ma contrazice careva?

Doresti autoturism berlina si sub 2L chiar sub 1,7L?!!!Vrei confort ,fiabilitate,impozit mic si consum si mai mic?

Daca da ,pastreaza-ti masina ca are multe coincidente cu ce am scris ca si calitati.

Daca nu te uiti la impozit ,atunci opteaza pt. un D5,este la de vinzare. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate ca de obicei dar nu vezi ca omul o cauta cu lumanarea, vrea sa dea vrabia pe o cioara .

Cel mai interesant este ca a gasit sa vanda masina iar sa vinzi un S40 2007 este o mare minune cand piata e invadata de S40-uri de Olanda cu 80.ooo km la bord .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mare parte am citit tot ce s-a scris la topic dar tot n-am aflat cati km are masina ta de vrei sa o vinzi de frica sa nu se strice una-alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a spus omul ca se apropie vertiginos de 200.ooo km iar acolo e cifra minunata cum era suta de mii la dacie .

Sau cel putin asa am dedus eu . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam asa am dedus si eu dar am zis sa intreb sa nu scot vreo perla. atunci ce sa mai zica cei cu 500.000 km ? lor nu le e frica de piesele care o sa "cada" curand? 200k la un volvo nu e mult deloc parerea mea. gata ca am deviat de la subiect si iar ne-o luam in barba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce e Volvo la S40 1.6D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da s40 1.6D cu DPF din 2006. Are aproape 190 000. M-am documentat destul de mult si intr-adevar cea mai buna solutie este sa pastrez masina pentru ca nu ma mltumeste deloc ce e pe piata. Ma interesa totusi parerea unui posesor de VOLVO cu motor de 1.6 si a trecut de 200 000Km. Ma tenteaza sa iau un S40 2.0D cu un maxim de 60 000Km din Germania (sau si astia umbla la Km?) Sunt mai tanar...na...motor mare....adrenalina...dar si consum...ar fi masina perfecta pentru mine.

Edited by musatbogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pareri ai destule pe forum si vad ca ai idee de ce te paste pe viitor .

2.0D cu maxim 60.ooo km costa peste 16.ooo E cu tot cu timbru de mediu si transport asa ca am o vaga impresie ca depasesti bugetul .

Cea mai buna afacere este un S40 D3 sau D4, 2011(MY2012), euro 5, taxa mediu 130E . Pretul incepe insa de la 18.oooE iar cu tot cu transport si taxe nu sari de 19.oooE dar e vb de o masina aproape noua cu o putere cuprinsa intre 150 si 180 cp si motor in 5 cilindrii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e diferenta dintre ce am zis eu si ce ai zis tu? D3 si D4 sunt motoare de 2L ambele cu 5 cilindri din cate stiu eu, doar puterea difera. Adica nu inteleg diferenta de pret 16.000-19.000E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti zic eu.

S40 II ,de 2L ,1996cmc este cu motor psa generatie veche pe cind ce iti zice Bogdan este vba de motoare generatie noua (2011)in 5 pistoane ,1984cmc, ce echipeaza si V40-ul iar diferenta intre D3 si D4 este de soft iar motoarele sint botezate T4 si T 6 parca,adica D5204T4 respctiv T6.

Cauta un C30 ,D4 (si cu 100ookm )sau T4 ca este mai interesant pt tine ,mai cu seama ca spui ca esti tinar si plin de energie. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplu, la 16000E iti iei un 2.0 D provenienta PSA MY 2011 iar la 19.oooE iei D3 si la peste 22.oooE iei D4 .

Una e motor de Pejo si alta e motor de Volvo tocmai de aceia de un S40 D5 2007 nu te poti apropia, este peste 10.oooE desi are 6 ani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu potorul de pejo este problema la S40

eu pot spune ca motorul la mine (de pejo) este cel mai bun lucru din toata masina ... si care inca nu a cazut

in rest, piesele pe care scrie volvo se duc dracu rind pe rind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu prea sunt piese pe care sa scrie Volvo in S40, poate dai niste exemple .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu prea sunt piese pe care sa scrie Volvo in S40, poate dai niste exemple .

Ornamentele de la praguri :)))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si emblemele pe spate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idea ca pica piesa x si y nu m-ar ingrijora! Am avut pana acum 3 masini sh le-am verificat bine dar la fiecare era cate o probelma sau mai multe nedetectabile la cumparare. Cine vinde auto nu mai o intretine perfect in ultima perioada!

Eu am avut c4 2009 sh 1.6hdi cu filtru infundat, cost remediere 350 eur(eliminare) - cu lexia si pe drum nu s-a vazut nimic la test!

Volvo s40 2.0d 2007 pb cu pornirea(bateria) discuri si placute frana, posibil ambreiaj sau volanta! De astea stiam, a fost targ bun 8400 eur anul trecut!

C5 2009 pb cu regulator presiune macara geam radiator clima! Rezolvate cu 700 eur toate!

Experienta mea mi-a zis ca la masina sh sa ai de-oparte 500-1000 eur pt eventuale chestii.

Sfatul meu, fa niste test drive-uri cu masini si vezi ce iti place! Recomand mondeo, superb si c5 hydractiv3+!

Le gasesti bine la 10-12 mii iti raman si bani de o mazlina!

C class e misto 2008, sau e class dar te incadrezi la modelul anterior! 318d iarasi ar merge neaparat 2009+ dar nimic spectaculos!

Ar mai fi a6 dar nu stiu nimic de el!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now