contdezactivat

Volvo 964 Kalmar

61 posts in this topic

Vezi ca beau berea foarte rece in general :D

post-229-0-10384800-1383816949_thumb.jpg

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general... acu' esti racit ;D

Oil cooling-ul la care se refera este racitorul de ulei de pe traseul uleiului.

N-am spus ca racirea pistoanelor se face cu benzina, ci am zis ca benzina injectata mai raceste pistoanele ! Poti sa ai mama ungerii la 5cm de zona de flacara, ca sus tot se va topi :)) Si chiar de-ar fi asa, daca nu se topesc pistoanele se ciupesc supapele, si se face salata acolo.

Off-topic ended :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi, chiar sunt curios cum masori tu lambda cu multimetrul . Nu de alta dar eu nici cu testerul nu reusesc pt ca lambda trebuie masurata in sarcina si e greu sa stau cu ochii la drum si cu alti ochi pe ecran iar VIDA nu face log-uri ci numai grafice care nu sunt chiar exacte pt fineturi precum lambda .

Doar testele alea simple descrise in Vadis.

Nu am nevoie de mai mult, ca eroarea principala/prima e pe EGT dar cum e al naibii de complicat de schimbat as vrea sa elimin alte posibile (putin probabile) cauze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poftim Adi. Sunt luate de pe LED Garage. Undeva la 35-40 ron/bucata. Pe stop-uri am asemanatoare, dar sunt rosii si au rezistenta in ele, altfel se aprinde bec in bord de cate ori calci frana, masina crezand ca unul din becuri e ars. Sunt destul de sigur ca si tu ai un astfel de martor. Recomand si un spalat pe interior la plastic ca sa dispara o eventuala pelicula de praf. Sunt o solutie destul de buna si pentru cei care au geamuri ionizate/folie.

post-3677-0-27673600-1383921143_thumb.jp

post-3677-0-43813200-1383921147_thumb.jp

post-3677-0-12534100-1383921154_thumb.jp

post-3677-0-82541700-1383921163_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, Bogdan.

Pozele sunt edificatoare.

Cand ajung la Bucuresti, o sa ma interesez de ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva recomandari de solutii minune de scos suruburi, senzori din galeria de evacuare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei se rup filetele in galerie dupa care se bucseaza la strung . Incinsa galeria foarte bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva recomandari de solutii minune de scos suruburi, senzori din galeria de evacuare?

Daca vrei sa scoti sonda din galerie, eu am facut asa: Am dat jos segmentul respectiv de evacuare, am luat un aparat de sudura cu oxiacetilena am incalzit de jur imprejur locul unde intra sonda,Iese imediat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzori aia de vrei sa ii scoti,trebui sa se desfaca destul de bine,acum depinde cum a tras si cine!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inchis la rugamintea autorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.