Posted 7 Nov 2013 (edited) · Report post Vezi ca beau berea foarte rece in general Edited 7 Nov 2013 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2013 · Report post In general... acu' esti racit Oil cooling-ul la care se refera este racitorul de ulei de pe traseul uleiului. N-am spus ca racirea pistoanelor se face cu benzina, ci am zis ca benzina injectata mai raceste pistoanele ! Poti sa ai mama ungerii la 5cm de zona de flacara, ca sus tot se va topi ) Si chiar de-ar fi asa, daca nu se topesc pistoanele se ciupesc supapele, si se face salata acolo. Off-topic ended Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2013 · Report post @Adi, chiar sunt curios cum masori tu lambda cu multimetrul . Nu de alta dar eu nici cu testerul nu reusesc pt ca lambda trebuie masurata in sarcina si e greu sa stau cu ochii la drum si cu alti ochi pe ecran iar VIDA nu face log-uri ci numai grafice care nu sunt chiar exacte pt fineturi precum lambda . Doar testele alea simple descrise in Vadis. Nu am nevoie de mai mult, ca eroarea principala/prima e pe EGT dar cum e al naibii de complicat de schimbat as vrea sa elimin alte posibile (putin probabile) cauze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2013 · Report post Poftim Adi. Sunt luate de pe LED Garage. Undeva la 35-40 ron/bucata. Pe stop-uri am asemanatoare, dar sunt rosii si au rezistenta in ele, altfel se aprinde bec in bord de cate ori calci frana, masina crezand ca unul din becuri e ars. Sunt destul de sigur ca si tu ai un astfel de martor. Recomand si un spalat pe interior la plastic ca sa dispara o eventuala pelicula de praf. Sunt o solutie destul de buna si pentru cei care au geamuri ionizate/folie. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2013 · Report post Multumesc, Bogdan. Pozele sunt edificatoare. Cand ajung la Bucuresti, o sa ma interesez de ele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2013 · Report post Am inceput remontarea. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2013 · Report post Ceva recomandari de solutii minune de scos suruburi, senzori din galeria de evacuare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2013 · Report post De obicei se rup filetele in galerie dupa care se bucseaza la strung . Incinsa galeria foarte bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2013 · Report post Ceva recomandari de solutii minune de scos suruburi, senzori din galeria de evacuare? Daca vrei sa scoti sonda din galerie, eu am facut asa: Am dat jos segmentul respectiv de evacuare, am luat un aparat de sudura cu oxiacetilena am incalzit de jur imprejur locul unde intra sonda,Iese imediat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2013 · Report post Senzori aia de vrei sa ii scoti,trebui sa se desfaca destul de bine,acum depinde cum a tras si cine!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post Inchis la rugamintea autorului. Share this post Link to post Share on other sites