larahau

Chiptuning sau remapare ?

28 posts in this topic

multumesc! atunci raman la powerbox. o sa-l deschid incareva zi si o sa pun un switch pe el si atunci o sa-l folosesc "cand am nevoie" :smile:) multumesc de raspunsuri!

Daca iti doresti o dubla functie a softului, noi la Racing Code o putem faca si face de mult timp asta.

Un soft normal in functie de model il putem modifica intr-unul dualsoft cu comutare automata in cateva milisecunde, practic comutarea se face imperceptibil.

In acelasi soft includem eco si power.

Cat timp se conduce cu apasari progresive ale acceleratiei, la regimuri constante cu sarcina mai mica masina sta in ecotuning chiar dadca are pe autostrada 160km/h, iar daca se apasa brusc acceleratia sau se retrogradeaza brusc sare instantaneu in zona power.

Astfel masina consuma mai putin si trage mult mai bine cand e cazul.

Despre fiabilitate cred ca as putea sa dau cel mai bun exemplu de pe forum pe Iurix care conduce un Volvo care este resoftat de mai bine de 200000km de noi si nu are probleme, cat despre alergat... daca nici Iurix nu-i da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm : masina e resoftata din 2008 de la 6-7000 km la bord - aproape de noua , alergata si para alergata (sint unii pe forum care pot confirma stilul meu de condus) si merge ca noua fara nici un fel de probleme create de resoftare.

Masina este un s60 d5 185 cp dusa la 230 cp (probabil , ca pe dyno n-am pus-o niciodata, insa se simte si trage ca atare). Masina se poate tine dupa un benzinar de 240 cp (BiriV) , pierde , insa nu cu mult. Masina poate atinge vreo 240 -242 km/h real. (politia stie...)

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now