LeChuck

sfaturi v70 tdi

42 posts in this topic

e, de data asta te inseli don electrician. d535t aka vw ael are vp37. vp44 au fost pe motoarele v6 2,5 tdi la inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa ma insel, totusi probleme sunt cu aceste pompe iar ciudatenia este ca nu a mers pompa din demontari, de asta banuiam ca e VP44.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pardon, am vrut sa scriu D5252T. m-am grabit ca eram la munca. :D

te inseli sigur. dar cat traim invatam. experienta mea este ca pompele astea sunt foarte fiabile. probleme severe apar de la motorina de proasta calitate si/sau de la filtre de carburant defecte, cele moderate din cauza depunerilor. daca le desfaci, se vede depunearea sub forma unui film maro pe toata suprafata interioara, precum si pe piesele culisante. simptomele unei pompe cu depuneri sunt spre ex. trepidatii ale motorului. de cele mai multe ori ajunge un tratament cu detergenti pentru sisteme de alimentare diesel, spre ex. liqui moly sau protec. scoti furtunul de alimentare si-l dagi in recipientul cu detergent. dai la automat sa umpli pompa cu deterget si o lasi asa peste nopate. inainte sa schimbi pompa trebuie musai macar sa incerci treaba asta. face minuni de multe ori si te scuteste de cheltuieli.

esti primul care-mi spune ca pompele astea sunt cu probleme.

poate ai pus vp44 in loc de vp37 si d-aia n-a mers, cine stie?... :laughing4:

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic, iti urez cati mai multi km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand vreau sa-ti multumesc don, sa te auda d-zeu. pe urma vreau sa va zic cam-am uitat peste caracteristicele tehnice ale masinilor pe care vreau sa le impartasesc cu voi:

acceleratie 0-100km/h:

V70I tdi 9,9s

V70II d5 9,8s

consum urban/extraurban/cumulat/consum real (spritmonitor.de):

V70I tdi 8,6/5,0/6,3/6,7

V70II d5 9,0/5,4/6,7/7,1

viteza maxima:

V70I tdi 200 km/h

V70II d5 210 km/h

capacitate cilindrica:

V70I tdi 2461cmc

V70II d5 2401 cmc

greutate:

V70I tdi 1586 kg

V70II d5 1696 kg

emisie CO2

V70 I tdi 166 g/km euro2

V70 II d5 176 g/km euro3

pret:

v70 I tdi 29.600...30.626 €

V70 II d5 33.440...38.040 €

sursa http://www.autoplenum.de

prea mare diferenta dinamica nu pare a fi, si nici macar din punct de vedere ecologic. ma intreb care o fi oare avantajul sistemelor common rail pentru consumator?

sistemul common-rail are un insa un mare avantaj pentru producator: pretul de productie relativ mic fata de sistemele cu pompa mecanica (pe care de altfel nu le putea fabrica oricine). dar se pare ca acest avantaj nu este dat mai departe catre consumator.

Edited by LeChuck
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa comparam totusi mere cu mere .

V70 2000 2.5D

putere maxima 140cp @4000 rpm

cuplu maxim 290Nm@1900rpm

vit maxima 200 km/h

0-100km/h -10.7 sec

consum urban 8,8 l/100km

extra urban 5.1 l/100km

consum mediu 6.5%

emisii CO2-172g/km

V70 2001 D5

putere maxima 163cp@4000 rpm

cuplu maxim 340Nm@1750 rpm

vit maxima 210km/h

0-100km/h -9.8 sec

consum urban 9%

extra urban 5.4%

consum mediu 6.7%

emisii CO2-177g/km

Pe hartie se vad clar diferentele, in realitate e diferenta de la cer la pamant, D5-ul fiind mai silentios, mai puternic si la fel de econom .

Diferenta intre Euro2 si Euro 3 este uriasa in materie de emisii NOx, particule, etc .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

datele pe care le-am pus aici la dispozite eu nu le-am scos din burta, tu de unde le ai?. hai sa lasam polemicile don, pentru ca ca lumea care ar avea ceva de spus aici nici nu mai indrazneste sa scrie.

am cumparat masina si sunt multumit. sa dea d-zeu sa mearga 5ani asa cum merge acum, ca mie mai mult nu-mi trebuie. cruise-control 100km/h si consum 4.8l la bord. dupa ceasul de la rezervor cam 10l la 200km. nota 10.

daca ar fi sa recomand masina asta cuiva dupa cum merge, pot s-o recomand din toata inima. ce bube vin nu pot inca sa spun, nu am experienta. si nu scoate fum. i-am dat talpa la deal si in spate mergea nevasta-mea, a zis ca nu a scos.

kilometri sunt reali. femeia de la care am cumparat-o e stewardesa la lufthansa. a avut masina din 2003.

pretul final: 1900€ :D

sa fie-ntrun ceas bun.

http://www.myimg.de/?img=DSC075378747b.jpg

Edited by LeChuck
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chucky, sa ma bata mama daca nu am fost cat se poate de explicit cu tine. Reiau, tu ai comparat V70 I cu V70 II iar eu am comparat V70 II cu V70 II .

Pt ca din punctul meu de vedere merita mai mult un V70 II cu acest motor decat V70 I cu acest motor si asta nu numai din cauza varstei care este aceiasi (an 2000) ci din cauza generatiei, V70 II este mult mai avansat si mult mai usor de diagnosticat & reparat .

Pretul este acelasi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai vrut sa zici ultimul an de V70 1 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand pretul nu e acelasi. in al doilea rand nu ai specificat la ce te referi si nu avea nimeni cum sa ghiceasca. in al treilea rand m-am gandit si la varianta v70II cu ael, dar ceva asemanator ma ducea la 3500, bani de care momentan nu dispun.

in al 4lea rand volvo a tras de AEL el pana in 2001, vw a tras de el pana in 2003 pe t4, audi a facut c*catul ala de v6 tdi si nu a fost prea fericit cu el. volvo l-a dezvoltat mai departe, si l-a echipat cu common-rail, pentru ca avea experianta pe termen lung cu motoarele cu 5 cilindri si a vrut in sfarsit sa faca si motor diesel (un motor despre care nu am spus niciodata ca ar fi prost). vw nu a avut licenta pentru common-rail si a facut un experiment cu pumpe-düse. motorul a fost pus pe t5 si a avut 175cp si nici nu mai stiu pana in ce an a fost disponibil (cred ca 2007).

te-ai gandit vreodata de ce?

apoi au venit alte vremuri --->downsizing, despre care nu vreau sa ma exprim in acest subiect ce parere am.

si totusi cred ca a venit momentul sa inchidem subiectul, pentru ca faptul e consumat. o sa va prezint masina cu alta ocazie in alt subiect. multumesc celor care intr-adevar m-au ajutat cu sfaturi, aici sau pe pm, pentru ca nu am vrut sfaturi pentru ce masina sa-mi cumpar, ci pentru care sunt slabiciunile modelului v70 type L.

buna seara.

@heimdall multumesc frumos prietene. :hello:

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg mai Adi la ce te referi , ai pus link cu masini V70 1 si V70 2 . Deci la ce te referi ?

Scrie si tu in limba romana ca nu e greu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banui ca Adi a vrut sa scrie ca motorul AEL a fost montat si in V70 II primul an de productie, ceea ce este corect :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai bre nu va mai contrati ca vine craciunu´. noi sa fim sanatosi, ca la jafuri se-nvartesc rotile.

@doc: deja ma agit si fac praf, nu vezi? :D

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heim, a zis "Da, e si phase II cu AEL. Primul an. " tu unde intelegi ca e vb de V70 II ? Phase II la V70 II este dupa 2005 iar V70 1 nu a avut nici un Phase I sau II .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici s/v40 nu a avut phase 2 pana in 2004 dar parca dupa 2000 e vorba de altceva.

Eu credeam ca am venit in sprijinul afirmatiilor tale dar vad ca a iesit altceva.

My bad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.