viorelgrigoriu

Polish chiulasa

11 posts in this topic

Buna seara,

Ce parere aveti de polish-area camerei de ardere si a porturilor de admisie,respectiv evacuare la chiulasa ,respectiv a porturilor de admisie la" manifold".

ce efect major poate avea realizarea unui traseu bine slefuit in calea aerului.

A incercat cineva asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

efectul major este rezistenta redusa opsa aerului. o cantitate mai mare de aer poate fi pusa la dispazitie pentru ardere --> cantitati mai mari de comustibil pot fi exploatate = putere crescuta. este o tehnica de "tuning" old-school. munca multa, efecte relativ moderate. Si trebuie frecata si galeria de admisie.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

efectul secundar: mai putine depuneri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.

Da ,asa este .

Ai idee ce poate insemna "efecte moderate"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.

Da ,asa este .

Ai idee ce poate insemna "efecte moderate"?

2 - 10 CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chia crezi intr-o crestere cu 2 - 10 CP ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chia crezi intr-o crestere cu 2 - 10 CP ?

Asta la un porting and polishing profesional pe evacuare, admisie, galeria de admisie si evacuare, etc la un R. Dar ala e 2521cmc si a costat cateva sute de $, operatiune facuta dupa stage 3.

Evident castigurile sunt si mai mici in cazul in care apelezi la port & polishing inainte sa fi trecut prin toate celelalte etape de tuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat costa aceasta operatiune, dar pentru un plus de 10 cai, ma gandesc ca o puteau face din fabrica, cu un cost suplimentar al masinii de 1-200 de euro! Ma gandesc ca oricine ar plati 200 de euro la o masina noua, pentru 10 cai in plus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile noi au toate piesele astea suficient de bine polishate. La masinile de fabricatie mai veche, unde tolerantele erau mai mari, controlul calitatii mai putin strict, da, ajuta un port and polish, dar la masinile noi n-are nici un rost.

Si fara sa faci o testare inainte si dupa pt a vedea diferentele de flow nu stii nimic oricum, pt ca o asemenea crestere e foarte greu sa o simti/cunatifici in afara unui dino profesional.

Daca ai compresie diferita intre cilindrii, dezvolta puteri diferite intre ei, atunci da, merita facuta operatiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca descoperi ca ai compresie diferita intre cilindri mai degraba dai chiulasa jos si verifici supapele sa inchida etans, verifici segmentii, ajungand la un mic rk (nu strica inainte de demontare luarea compresiei cu si fara ulei turnat in camerele de ardere). Cred ca ajuta la curgerea amestecului o portare, mai poti slefui si capetele pistoanelor, dar la motoarele astea vechi nu cred ca zmulgi chiar 10 cai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat costa aceasta operatiune, dar pentru un plus de 10 cai, ma gandesc ca o puteau face din fabrica, cu un cost suplimentar al masinii de 1-200 de euro! Ma gandesc ca oricine ar plati 200 de euro la o masina noua, pentru 10 cai in plus!

da, sa le frece indienii aia care primesc 30€ pe luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now