Posted 8 May 2014 (edited) · Report post Salut! Am un injector care în urma testelor ar trebui schimbat. Cică ar fi vorba de ceva injector Siemens care (cel puţin la firma la care am fost) nu se aduce decât nou la preţul de 2400 lei. Ei susţin că acest model nu ştiu să existe recondiţionat. Ar mai fi o variantă, unde în urmă cu câteva săptămâni am schimbat egr. Ei au zis că nu pot testa injectoarele, dar că ar fi indicat să merg de urgenţă la un test serios. Însă ei ar putea aduce pe comandă din Germania injector recondiţionat cu garanţie 2 ani la preţ de 800 lei. Diferenţa de preţ e mare, garanţia e pe aceeaşi perioadă... Un sfat?! Edited 8 May 2014 by N3cks Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post Am aceeasi masina si motorizare ca si tine , si aceeasi problema la injectorul nr.4 , sunt siemens piezoelectrice , eu unul o sa-l cumpar din shrot , tine destul .Incearca la IonutLup , el cam are de toate . L-as reconditiona la pretul spus de tine daca e adevarat , BogdanG. spune pe undeva unde se pot reconditiona pompele de inalte si cred ca si injectoarele , nefiind bosh nu se prea baga lumea , atasez doua poze cu testul facut la injectoarele mele . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post Salut! Nu va faceti griji atata timp cat masina merge bine si motorul trage rotund. Si eu am 2 injectoare care la testare au iesit cam varza, insa cel care mi le-a probat mi-a spus ca pana nu simt ca da masina in gat si nu are intreruperi de turatie, mai pot merge mult si bine, in functie de noroc (poti merge 1000 km sau poti merge 50.000 km). Masina nu scoate fum decat la primele 2-3 forje pana se curata galeria, nu are variatii de turatie, consumul de motorina este mic, nu da in gat in turatii mari....cam astea ar fi simptomele resimtite atunci cand injectoarele trebuiesc schimbate. Intradevar, nu am gasit inca pe nimeni in Bucuresti care sa reconditioneze injectoare Siemens, insa n-am nici un stres deocamdata atata timp cat masina functioneaza bine si nu da erori pe tester. La mine injectoarele 1 si 3 sunt cu ceva probleme, 3 e in stare mai avansata de degradare cica . Am gasit pe internet injectoare reconditionate intre 800 si 1000-1200 ron, dar majoritatea nu sunt Siemens deci trebuie sa cumpar 4 daca schimb brandul asa ca ma gandesc serios si la varianta de 2 injectoare Siemens noi, dar mai e pana atunci. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 (edited) · Report post Mi s-a spus de la service că injectorul defect nu deschide decât la 190 atmosfere. Iar celelalte la 120. Astfel că la relanti maşina merge un pic sacadat. În sarcină însă totul e ok. Mi-au dat un cod găsit pe injector şi cu acesta am căutat pe internet şi am dat de un fişier (am să încerc să îl ataşez) unde l-am regăsit, însă: Codul dat de ei corespunde la mai multe injectoare pt Volvo 2.0D, de diferite clase. Fiecare injector de o anume clasă are codul său (seamănă cu un cod VIDA). Mai mult se sfătuieşte să se folosească un injector de aceaşi clasă. Oare cum depistez clasa?!1318580756_5678__8.pdf Edited 8 May 2014 by N3cks 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post Am vazut ca scrie pe ele un 5 la mine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post Am vazut ca scrie pe ele un 5 la mine. Se vede și fără să le scoți? Sau doar dacă merg la service înapoi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post Da se vede fara sa le scoti.Scrie pe capacul ala negru de la fiecare,daca aia inseamna clasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post Da se vede fara sa le scoti.Scrie pe capacul ala negru de la fiecare,daca aia inseamna clasa Mersi! "Dacă aia înseamnă clasa..." mda... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post @FBogdan, mergi tu cu doua injectoare defecte pana topesti pistoanele . Nu ca ai fi primul care pateste asta, sunt destui care au patit asta iar Ionutz are vreo 3-4 motoare pe stoc . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2014 · Report post @FBogdan, mergi tu cu doua injectoare defecte pana topesti pistoanele . Nu ca ai fi primul care pateste asta, sunt destui care au patit asta iar Ionutz are vreo 3-4 motoare pe stoc . Si daca mergi numai cu unul defect ? Topesti doar un piston , -sper sa nu fie asta raspunsul- !!!Dupa cate stiu eu la injectoarele noastre poti pune un altul daca are codul din mijloc identic fara probleme , adica in cazul meu : acesta fiind : 9647247280 Am facut asta la sfatul unui specialist la un scenic din 2005 tot cu siemens si am schimbat doua inectoare tinand cont doar de acest cod de 10 cifre fara 4 de sus sau literele si cifrele de jos . Si totusi ma intreb in cazul motorului nostru se poate face la fel ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2014 · Report post Injectorul tau este clasa 4 si trebuie sa pui un injector de aceiasi clasa . Daca injectorul ramane blocat pe deschis este logic sa topeasca pistonul injectorului aferent . Cand se topeste pistonul, se sudeaza de camasa si se pot rupe/stramba bielele de la celelalte pistoane, dupa norocul fiecaruia . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2014 (edited) · Report post Injectorul tau este clasa 4 si trebuie sa pui un injector de aceiasi clasa . Daca injectorul ramane blocat pe deschis este logic sa topeasca pistonul injectorului aferent . Cand se topeste pistonul, se sudeaza de camasa si se pot rupe/stramba bielele de la celelalte pistoane, dupa norocul fiecaruia . Mulţumesc de informaţie! Este acel 4 din poza pusă de m7an9u? Am să-l schimb de urgenţă. Înseamnă că codul VIDA este 8603565. Corect? Edited 9 May 2014 by N3cks Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2014 · Report post Mulţumesc de informaţie! Este acel 4 din poza pusă de m7an9u? Am să-l schimb de urgenţă. Înseamnă că codul VIDA este 8603565. Corect? E greşit codul acela....e luat din pdf-ul atasat mai sus. În VIDA am găsit cam astea... la 1 mai sunt şi alte piese.. dar piesele mici, primele din lista sunt injectoarele. Cum oare pot să aleg unu..chiar dacă acum ştiu că am clasa 4? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2014 · Report post Cum adica ? Alegi injectorul in functie de seria de sasiu si in functie de nr lui, 1,2 sau 3,4 . Atentie se vinde numai cu injectorul vechi la schimb iar acel injector trebuie sa fie intact si sa aiba toate piesele componente inauntru . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2014 · Report post Cum adica ? Alegi injectorul in functie de seria de sasiu si in functie de nr lui, 1,2 sau 3,4 . Atentie se vinde numai cu injectorul vechi la schimb iar acel injector trebuie sa fie intact si sa aiba toate piesele componente inauntru . Multumim Bogdan G. , ca de obicei ne pui ,,pe roate'' ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2014 · Report post Cum adica ? Alegi injectorul in functie de seria de sasiu si in functie de nr lui, 1,2 sau 3,4 . Atentie se vinde numai cu injectorul vechi la schimb iar acel injector trebuie sa fie intact si sa aiba toate piesele componente inauntru . Ştiu asta, dar eu vreau doar să mă asigur. De exemplu la service-ul unde am fost sa verifice injectoarele, habar nu aveau că există clase. Ziceau că vorbesc prostii. Cei ce pot aduce injector nu sunt în Cluj. Am o oarecare încredre în ei căci mi-au rezolvat ultim aproblemă prompt şi au insistat oarecum să fac un test la injectoare cât de repede(ei nu au aparatură dar pot aduce pt schimb). La Cluj când am ajuns, cei din service au zis că dacă maşina e ok, nu are sens sa dau banii pe test aiurea...am insistat şi a reieşit că nr. 1 e varză. Astfel aş vrea doar să fac un check că ceea ce montează e ceea ce "demontează", adică că piesa ce o comandă e chiar ceea ce trebuie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2014 (edited) · Report post Injectorul tau este clasa 4 si trebuie sa pui un injector de aceiasi clasa . Cred că injectorul meu e clasa 5, dacă 5 de pe injector (lângă codul QR) înseamnă acest lucru. (Poţi oare confirma? Pe primul rând e un 5 şi apoi QR-Code (n-am reuşit să-l scanez că nu era destulă lumină) şi pe al doilea rând 9657144580 şi mai urmează pe rândul 3 ceva numere. Edited 12 May 2014 by N3cks Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2014 · Report post Atunci ai nevoie de injector clasa 5 . Mai bine faci o poza si o pui aici . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2014 · Report post Se poate schimba si clasa daca le schimbi pe toate, important e sa fie toate de aceeasi clasa. Si sa ii "spui" masinii ce clasa de injectoare are Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2014 · Report post Atunci ai nevoie de injector clasa 5 . Mai bine faci o poza si o pui aici . Dacă acel 5 e clasa, atunci e 5. Ce înseamnă toate celelalte serii/numere? Injectoarele se numără de la stânga la dreapta cum te uiți la motor, corect? N-aş vrea să dau informaţii greşite nici vouă, nici la service-ul care urmează să aducă injectorul. Numerotarea şi care e defect am aflat de la service-ul ce a putut să facă diagnoza. Se poate schimba si clasa daca le schimbi pe toate, important e sa fie toate de aceeasi clasa. Si sa ii "spui" masinii ce clasa de injectoare are Care e diferenţa de clase? Ce înseamnă clasele? Când ai zis "să-i spui maşinii..." era o glumă, nu? Sau trebuie intrat cumva în calculator să-i "spui" că are alt tip de injectoare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2014 · Report post Diferenta de clase nu stiu concret in ce consta dar la treaba cu spusul nu e gluma, chiar trebuie anuntat ECM-ul ce clasa de injectoare are si asta cu un dice merge. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2014 · Report post Diferenta de clase nu stiu concret in ce consta dar la treaba cu spusul nu e gluma, chiar trebuie anuntat ECM-ul ce clasa de injectoare are si asta cu un dice merge. Am înţeles. Mulţumesc de informţie!M-am dat prin VIDA şi aş dori o informaţie - am bifat ceea ce ar trebui să mi se potrivească, având în vedere că am injector clasa 5 (dacă 5 din poza anterioară aia înseamnă), cilindrul 1 şi seria de şasiu care se termină cu 324264, deci dupa 117322- (dacă acel minus asta înseamnă): Injector, exch, kit 1.00 EU 36000318 CYL 1, 2, KLASS 5, S40 CH APP 116554-, V50 CH APP 117322- Poate cineva mai experimentat să facă un double-check? Un pont de unde se poate lua la un preţ de bun simţ? Mulţumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2014 · Report post Uite-l aici la pret de super bun simt si e la o aruncatura de bat de tine . Daca vrei nou este numai 1700 lei pe original Volvo sau vreo 2000 lei pe Ford . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2014 · Report post Uite-l aici la pret de super bun simt si e la o aruncatura de bat de tine . Daca vrei nou este numai 1700 lei pe original Volvo sau vreo 2000 lei pe Ford . E chiar aproape. Preţ de bun simţ, dar acuma nu ştiu în ce stare e. Probabil se poate testa şi vedea. Îmi e că e din dezmembrări şi mă poate lăsa oricând... deci dacă mă prinde în ungaria (cum am drumuri) cu transport şi belele tot acolo ies la 1700 nou cu garanţie. Nu mă scot banii afară din casă, dar câteodată sunt prea sărac să iau lucruri slabe. E o decizie grea, am să îl sun să văd. Dar oare ce am concluzionat eu e ok? Aşa se identifică? Mulţumesc! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2014 · Report post Ai identificat ok dar iti pui prea multe probleme . Daca esti ghinionist de fel poti avea belele chiar si cu un injector nou. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites