61 posts in this topic

Salut!

Am un injector care în urma testelor ar trebui schimbat.

Cică ar fi vorba de ceva injector Siemens care (cel puţin la firma la care am fost)

nu se aduce decât nou la preţul de 2400 lei. Ei susţin că acest model nu ştiu să existe

recondiţionat.

Ar mai fi o variantă, unde în urmă cu câteva săptămâni am schimbat egr. Ei au zis că nu pot testa

injectoarele, dar că ar fi indicat să merg de urgenţă la un test serios. Însă ei ar putea aduce pe comandă

din Germania injector recondiţionat cu garanţie 2 ani la preţ de 800 lei.

Diferenţa de preţ e mare, garanţia e pe aceeaşi perioadă...

Un sfat?!

Edited by N3cks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceeasi masina si motorizare ca si tine , si aceeasi problema la injectorul nr.4 , sunt siemens piezoelectrice , eu unul o sa-l cumpar din shrot , tine destul .Incearca la IonutLup , el cam are de toate .

L-as reconditiona la pretul spus de tine daca e adevarat , BogdanG. spune pe undeva unde se pot reconditiona pompele de inalte si cred ca si injectoarele , nefiind bosh nu se prea baga lumea , atasez doua poze cu testul facut la injectoarele mele .

post-4045-0-95245500-1399550378_thumb.jp post-4045-0-00379700-1399550417_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu va faceti griji atata timp cat masina merge bine si motorul trage rotund. Si eu am 2 injectoare care la testare au iesit cam varza, insa cel care mi le-a probat mi-a spus ca pana nu simt ca da masina in gat si nu are intreruperi de turatie, mai pot merge mult si bine, in functie de noroc (poti merge 1000 km sau poti merge 50.000 km). Masina nu scoate fum decat la primele 2-3 forje pana se curata galeria, nu are variatii de turatie, consumul de motorina este mic, nu da in gat in turatii mari....cam astea ar fi simptomele resimtite atunci cand injectoarele trebuiesc schimbate.

Intradevar, nu am gasit inca pe nimeni in Bucuresti care sa reconditioneze injectoare Siemens, insa n-am nici un stres deocamdata atata timp cat masina functioneaza bine si nu da erori pe tester. La mine injectoarele 1 si 3 sunt cu ceva probleme, 3 e in stare mai avansata de degradare cica :).

Am gasit pe internet injectoare reconditionate intre 800 si 1000-1200 ron, dar majoritatea nu sunt Siemens deci trebuie sa cumpar 4 daca schimb brandul asa ca ma gandesc serios si la varianta de 2 injectoare Siemens noi, dar mai e pana atunci.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a spus de la service că injectorul defect nu deschide decât la 190 atmosfere.

Iar celelalte la 120. Astfel că la relanti maşina merge un pic sacadat. În sarcină

însă totul e ok.

Mi-au dat un cod găsit pe injector şi cu acesta am căutat pe internet şi am dat de

un fişier (am să încerc să îl ataşez) unde l-am regăsit, însă:

Codul dat de ei corespunde la mai multe injectoare pt Volvo 2.0D, de diferite clase.

Fiecare injector de o anume clasă are codul său (seamănă cu un cod VIDA).

Mai mult se sfătuieşte să se folosească un injector de aceaşi clasă.

Oare cum depistez clasa?!

1318580756_5678__8.pdf

Edited by N3cks
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca scrie pe ele un 5 la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca scrie pe ele un 5 la mine.

Se vede și fără să le scoți? Sau doar dacă merg la service înapoi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vede fara sa le scoti.Scrie pe capacul ala negru de la fiecare,daca aia inseamna clasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vede fara sa le scoti.Scrie pe capacul ala negru de la fiecare,daca aia inseamna clasa

Mersi!

"Dacă aia înseamnă clasa..." mda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FBogdan, mergi tu cu doua injectoare defecte pana topesti pistoanele . Nu ca ai fi primul care pateste asta, sunt destui care au patit asta iar Ionutz are vreo 3-4 motoare pe stoc . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FBogdan, mergi tu cu doua injectoare defecte pana topesti pistoanele . Nu ca ai fi primul care pateste asta, sunt destui care au patit asta iar Ionutz are vreo 3-4 motoare pe stoc . :D

Si daca mergi numai cu unul defect ? Topesti doar un piston , -sper sa nu fie asta raspunsul- !!!

Dupa cate stiu eu la injectoarele noastre poti pune un altul daca are codul din mijloc identic fara probleme , adica in cazul meu :

post-4045-0-51971600-1399590867_thumb.jp acesta fiind : 9647247280

Am facut asta la sfatul unui specialist la un scenic din 2005 tot cu siemens si am schimbat doua inectoare tinand cont doar de acest cod de 10 cifre fara 4 de sus sau literele si cifrele de jos .

Si totusi ma intreb in cazul motorului nostru se poate face la fel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectorul tau este clasa 4 si trebuie sa pui un injector de aceiasi clasa .

Daca injectorul ramane blocat pe deschis este logic sa topeasca pistonul injectorului aferent . Cand se topeste pistonul, se sudeaza de camasa si se pot rupe/stramba bielele de la celelalte pistoane, dupa norocul fiecaruia .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectorul tau este clasa 4 si trebuie sa pui un injector de aceiasi clasa .

Daca injectorul ramane blocat pe deschis este logic sa topeasca pistonul injectorului aferent . Cand se topeste pistonul, se sudeaza de camasa si se pot rupe/stramba bielele de la celelalte pistoane, dupa norocul fiecaruia .

Mulţumesc de informaţie!

Este acel 4 din poza pusă de m7an9u?

Am să-l schimb de urgenţă.

Înseamnă că codul VIDA este 8603565. Corect?

Edited by N3cks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulţumesc de informaţie!

Este acel 4 din poza pusă de m7an9u?

Am să-l schimb de urgenţă.

Înseamnă că codul VIDA este 8603565. Corect?

E greşit codul acela....e luat din pdf-ul atasat mai sus.

În VIDA am găsit cam astea... la 1 mai sunt şi alte piese.. dar piesele mici,

primele din lista sunt injectoarele.

Cum oare pot să aleg unu..chiar dacă acum ştiu că am clasa 4?

post-1902-0-13914900-1399656934_thumb.pn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica ? Alegi injectorul in functie de seria de sasiu si in functie de nr lui, 1,2 sau 3,4 .

Atentie se vinde numai cu injectorul vechi la schimb iar acel injector trebuie sa fie intact si sa aiba toate piesele componente inauntru .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica ? Alegi injectorul in functie de seria de sasiu si in functie de nr lui, 1,2 sau 3,4 .

Atentie se vinde numai cu injectorul vechi la schimb iar acel injector trebuie sa fie intact si sa aiba toate piesele componente inauntru .

Multumim Bogdan G. , ca de obicei ne pui ,,pe roate'' ! :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica ? Alegi injectorul in functie de seria de sasiu si in functie de nr lui, 1,2 sau 3,4 .

Atentie se vinde numai cu injectorul vechi la schimb iar acel injector trebuie sa fie intact si sa aiba toate piesele componente inauntru .

Ştiu asta, dar eu vreau doar să mă asigur.

De exemplu la service-ul unde am fost sa verifice injectoarele, habar nu aveau că există clase.

Ziceau că vorbesc prostii.

Cei ce pot aduce injector nu sunt în Cluj. Am o oarecare încredre în ei

căci mi-au rezolvat ultim aproblemă prompt şi au insistat oarecum să fac

un test la injectoare cât de repede(ei nu au aparatură dar pot aduce pt schimb).

La Cluj când am ajuns, cei din service au zis că dacă maşina e ok, nu are sens

sa dau banii pe test aiurea...am insistat şi a reieşit că nr. 1 e varză.

Astfel aş vrea doar să fac un check că ceea ce montează e ceea ce "demontează",

adică că piesa ce o comandă e chiar ceea ce trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectorul tau este clasa 4 si trebuie sa pui un injector de aceiasi clasa .

Cred că injectorul meu e clasa 5, dacă 5 de pe injector (lângă codul QR)

înseamnă acest lucru. (Poţi oare confirma?

Pe primul rând e un 5 şi apoi QR-Code (n-am reuşit să-l scanez că nu era destulă lumină)

şi pe al doilea rând 9657144580 şi mai urmează pe rândul 3 ceva numere.

Edited by N3cks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ai nevoie de injector clasa 5 .

Mai bine faci o poza si o pui aici .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate schimba si clasa daca le schimbi pe toate, important e sa fie toate de aceeasi clasa. Si sa ii "spui" masinii ce clasa de injectoare are :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ai nevoie de injector clasa 5 .

Mai bine faci o poza si o pui aici .

Dacă acel 5 e clasa, atunci e 5.

Ce înseamnă toate celelalte serii/numere?

Injectoarele se numără de la stânga la dreapta cum te uiți la motor, corect?

N-aş vrea să dau informaţii greşite nici vouă, nici la service-ul care urmează

să aducă injectorul. Numerotarea şi care e defect am aflat de la service-ul

ce a putut să facă diagnoza.

Se poate schimba si clasa daca le schimbi pe toate, important e sa fie toate de aceeasi clasa. Si sa ii "spui" masinii ce clasa de injectoare are :smile:

Care e diferenţa de clase? Ce înseamnă clasele?

Când ai zis "să-i spui maşinii..." era o glumă, nu? Sau

trebuie intrat cumva în calculator să-i "spui" că are

alt tip de injectoare?

post-1902-0-52065800-1399971931_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta de clase nu stiu concret in ce consta dar la treaba cu spusul nu e gluma, chiar trebuie anuntat ECM-ul ce clasa de injectoare are si asta cu un dice merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta de clase nu stiu concret in ce consta dar la treaba cu spusul nu e gluma, chiar trebuie anuntat ECM-ul ce clasa de injectoare are si asta cu un dice merge.

Am înţeles. Mulţumesc de informţie!

M-am dat prin VIDA şi aş dori o informaţie - am bifat ceea ce ar trebui

să mi se potrivească, având în vedere că am injector clasa 5 (dacă 5 din poza anterioară aia înseamnă),

cilindrul 1 şi seria de şasiu care se termină cu 324264, deci dupa 117322- (dacă acel minus asta înseamnă):

Injector, exch, kit 1.00 EU 36000318 CYL 1, 2, KLASS 5, S40 CH APP 116554-, V50 CH APP 117322-

Poate cineva mai experimentat să facă un double-check?

Un pont de unde se poate lua la un preţ de bun simţ?

Mulţumesc!

post-1902-0-87182800-1399983230_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-l aici la pret de super bun simt si e la o aruncatura de bat de tine .

Daca vrei nou este numai 1700 lei pe original Volvo sau vreo 2000 lei pe Ford .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-l aici la pret de super bun simt si e la o aruncatura de bat de tine .

Daca vrei nou este numai 1700 lei pe original Volvo sau vreo 2000 lei pe Ford .

E chiar aproape. Preţ de bun simţ, dar acuma nu ştiu în ce stare e. Probabil se poate

testa şi vedea. Îmi e că e din dezmembrări şi mă poate lăsa oricând...

deci dacă mă prinde în ungaria (cum am drumuri) cu transport şi belele tot acolo ies

la 1700 nou cu garanţie.

Nu mă scot banii afară din casă, dar câteodată sunt prea sărac să iau lucruri slabe.

E o decizie grea, am să îl sun să văd.

Dar oare ce am concluzionat eu e ok? Aşa se identifică?

Mulţumesc!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai identificat ok dar iti pui prea multe probleme .

Daca esti ghinionist de fel poti avea belele chiar si cu un injector nou.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now