Dragos24

Nou pe forum, problema martor imobilizator

31 posts in this topic

Buna seara, am nevoie de un sfat.De ieri am observat ca martorul cu o masina galbena taiata cu un X ramane aprins, nu se stinge dupa 2 secunde asa cum o facea... Masina porneste fara probleme totusi, insa martorul ramane aprins. exista vreo posibilitate sa-l fac sa dispara, fara sa schimb sau sa clonez chei etc etc? este vreo problema daca merg asa? Am uitat sa mentionez....masina e un Volvo S40 1997 1,8 16v. Multumesc anticipat.

Edited by Dragos24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu un raspuns exact dar iti spun simptomele care le-a avut V40-ul meu cand s--au aprins astia doi martori. 1). "Masina cu X pe ea" era aprins iar celalt palpaia repede de tot. Bineinteles nu pornea dar dupa ce i-am dat curent de la alta masina totul a fost in regula. Asta s-a intamplat acum una an si jumatate, deci la mine bateria a fost de vina.

2) Am uitat cheia in contact vreo 2 ore si cand am dat sa o pornesc s-a aprins martorul cu " masina cu X pe ea" si nu pornea deloc si am incercat de cateva oridar degeaba. Rezolvare: Am scos cheia din contact dupa care am bagat-o la loc si a pornit fara probleme. Asta s-a intamplat cu un an in urma. Deci habar n-am care ar fi problema si ce inseamna martorul ala. Din povesti am inteles ca ar fi sonda lamba dar nu-i sigur. post-6084-0-34312800-1400531569_thumb.jp

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tot dupa ce am uitat cheia in contact vreo 15 minute mi s-a aprins beculetul..

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu probleme cu asa zisa "sonda lambda" , rareori se aprinde si practic nu mai trage deloc cand accelerez...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce legatura are cu imobilizatorul?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vrut sa spuna mai intai "Buna seara, oameni buni" dar, fiind greu (deh, nici scoala nu mai e demult gratis) a decis sa intre cu cizmele in topicul omului !

Sa-l iert, sa nu-l iert....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Este topicul unui coleg, care are probleme cu imobilizatorul

2. Daca nu poti sa-ti misti degetele sa saluti macar, poti sa ti le misti in portofel si sa platesti la service, ca nu este nimeni la dispozitia ta, sa-ti dea informatii. Mergi matale frumos la reprezentanta, platesti frumusel cat face diagnosticarea, apoi reparatia si pe aia chiar nu trebuie sa-i saluti, doar sa-i platesti!

Pe noi nu ne platesti, dar nici nu ne saluti si pe deasupra mai esti si arogant.

II ROG PE COLEGII BINEVOITORI SA NU TE AJUTE CU INFORMATII DE NICI UN FEL!

O seara buna!

Edited by paunionutz
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Este topicul unui coleg, care are probleme cu imobilizatorul

2. Daca nu poti sa-ti misti degetele sa saluti macar, poti sa ti le misti in portofel si sa platesti la service, ca nu este nimeni la dispozitia ta, sa-ti dea informatii. Mergi matale frumos la reprezentanta, platesti frumusel cat face diagnosticarea, apoi reparatia si pe aia chiar nu trebuie sa-i saluti, doar sa-i platesti!

Pe noi nu ne platesti, dar nici nu ne saluti si pe deasupra mai esti si arogant.

II ROG PE COLEGII BINEVOITORI SA NU TE AJUTE CU INFORMATII DE NICI UN FEL!

O seara buna!

Hm....si crezi ca se prinde de mesaj? :D

EDIT:Erbane, acum am vazut ca estid in Darabani.Nu stiu pe unde ai facut scoala acolo, dar se pare ca nu ai invatat mare lucru in generala.Daca ai nevoie, am rude la liceul Dimitrie Cantemir. Intamplator profesori de romana.Poate pun o vorba buna, sa te mai invete cate ceva de binete!

Edited by daann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arooaie erban - poti sa mai intri o data pe acest forum, poate data viitoare intri cu dreptul, respectuos si cu capul plecat.

Aici nu tine cu arogantele ieftine.

Ban permanent.

Sa revenim.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ,

Nu sunt in domeniu dar un sfat ar fii sa verifici firele de la contact(poate s-o fi ratacit vreunul pe acolo adica nu mai face atingere,misca de mufa ,fire si vezi daca se mai aprinde .)

Eu la a mea am pierdut cheia si am fost la un nene am facut 2cheii tip briceag si mi-a montat cipul direct pe contact si din cand in cand (o data la 6 luni) nu vrea sa mai citeasca cipul si se aprinde martorul .

Rezolvarea la mine e ca scot -bag cheia si totul revine la normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna , am si eu o problema , daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi . Am un volvo model 2000 motor D4192T2 si de ceva vreme cand dau sa pornesc martorul " masina cu X" incepe si palpae , dupa care iau contactul incerc din nou si porneste . Mentioez ca un face de fiecate data asa , in moentul cand martorl palpae dau sa pornesc si nu raspunde la nici o comanda , ca si cum ar fi moarta.

Edited by danutzu76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai citit topicul asta de la inceput ? Fix aceeasi intrebare a pus-o si initiatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu face nimic, pentru ca nu "vede" imobilizatorul. Probabil un contact imperfect, sau in cel mai rau caz cip-ul din cheie. Desfa carcasa de plastic de sub volan si peste butucul contactului ai un inel de plastic cu o mufa in el. Scoate mufa si curat-o cu spray de contacte, eventual vezi daca este pusa bine in locasul ei (nu intra decat intr-o pozitie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cred pana la urma ca este vorba de un contact imperfect, multumesc. Cipul din cheie nu are nimic, am fost si am verificat acest lucru. Voi desface zilele acestea carcasa si sunt curios daca se rezolva. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare colegi .....am si eu o problema cu imobilizatorul : tin sa mentionez ca de ceva vreme nu am mai folosit telecomanda de blocare/deblocare usi sau alarma .Ieri am plecat bine mersi de acasa fara probleme vreo 15 km prin Bucuresti ,am parcat si am stat cu cheia in contact vreo 35 min .Dupa care am vrut sa plec mai departe si nu a mai vrut sa plece deloc ,benzina are ,baterie la fel si nu mai face nimic nici tzak nici pac .:) Cand pun contactul palpaie rapid ledul de pe plansa de bord dreapta .Rog ajutor la colegii care sau mai intalnit cu asemenea problema.Masina este un volvo s40 ,an fabr 2002 ,121kw,benzina

Va multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu face nimic, pentru ca nu "vede" imobilizatorul. Probabil un contact imperfect, sau in cel mai rau caz cip-ul din cheie. Desfa carcasa de plastic de sub volan si peste butucul contactului ai un inel de plastic cu o mufa in el. Scoate mufa si curat-o cu spray de contacte, eventual vezi daca este pusa bine in locasul ei (nu intra decat intr-o pozitie)

Salutare colegi .....am si eu o problema cu imobilizatorul : tin sa mentionez ca de ceva vreme nu am mai folosit telecomanda de blocare/deblocare usi sau alarma .Ieri am plecat bine mersi de acasa fara probleme vreo 15 km prin Bucuresti ,am parcat si am stat cu cheia in contact vreo 35 min .Dupa care am vrut sa plec mai departe si nu a mai vrut sa plece deloc ,benzina are ,baterie la fel si nu mai face nimic nici tzak nici pac . :smile: Cand pun contactul palpaie rapid ledul de pe plansa de bord dreapta .Rog ajutor la colegii care sau mai intalnit cu asemenea problema.Masina este un volvo s40 ,an fabr 2002 ,121kw,benzina

Va multumesc anticipat

Citeste mai sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste mai sus

Multumesc frumos pentru raspuns,o sa incerc acum

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut....nu merge,am luat la rand toate firele ,mufele le-am curatat si nimic la fel se aprinde ledul de pe bord .O sa mai incerc maine odata daca nu vrea si nu vrea o sa chem pe un nene electrician auto .

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare ...revin cu problema de la imobilizator ......am venit un ,,nene" care se pricepe sa faca immo off mi-a luat calc de sub bord si a venit dupa doua zile si a zis gata pune-l pe masina si poti sa pleci la drum ....numai ca surpriza aceleasi simptome nu sa schimbat nimic .Ce sa ii mai fac hellpppp

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate este o problema de la alarma. Daca alarma ramane cuplata/blocata, masina nu mai porneste. Incearca sa scoti siguranta/sigurntele de la alarma si inchiderea centralizata si vezi daca ai noroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e facut bine immo off-ul... incearca la un alt 'nene'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri ...o sa incerc intai cu sigurantele ,dupa care o sa merg in alta parte pentru immo off .Apropos stie cineva cat se ia pentru immo off ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am gasit eu era in jur de 50 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ....:::(Problema inca nerezolvata .....cu imobilizatorul unde sun la oricine sun si le spun ce masina am nici prin cap nu va trece ce raspunsuri primesc ......,,ce? Volvo ???? asta este o masina grea hmmm nu stim daca sa ne bagam sau nu ..." sau prima intrebare a unui mester suna cam asa pe ce tara este inscrisa masina Bulgaria sau Romania ? si depinde cat sunteti dispus sa platiti ca sa va functioneze masina .da,...de maine o sa ma apuc de invatat poate ii dau singur de cap .momentan sunt intr-o criza de spate si nu pot sta sa lucrez la masina ...Poate mai vine vreun coleg cu vreo idee ..

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now