Arosoaie Vasile

Problema rezervor

19 posts in this topic

buna seara din nou dragi colegi !

Am revenit cu alt soi de problema, de ceva timp , cand pornesc se aude ciudat ceva in rezervor si absoarbe aer, daca dau busonul jos dupa ceva mers si tin mana pe gara simt cum imi trage mana inauntru, are cineva vreo idee?

multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu este de la rezervor ci de la canistra de vapori de benzina, daca lasi un nr de tel. pot sa-ti explic mai pe indelete, m-am lovit si eu de aceasta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si noi cum mai aflam care e problema?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai problema de la canistra de vapori .

Rezolvarea este inlocuirea valvei de comanda sau direct a traseului daca este infundat .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

canistra de vapori fiind situata sub aripa fata dreapta?

Multumesc ! sper sa rezolv cat mai curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai problema de la canistra de vapori .

Rezolvarea este inlocuirea valvei de comanda sau direct a traseului daca este infundat .

Daca era infundat nu mai tragea aer din rezervor. Probabil a ramas valva deschisa si aerul este tras direct in galerie

@Arosoaie V, nu merge prost masina la relanti? Nu cumva balbaie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba da paunionutz, merge foarte prost, balbaie si trage slab - nu mai zic ca relanti'ul nu sta niciodata cat trebuie... ba la 500 ba la 1000 ,

Edited by Arosoaie Vasile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai am timp acum sa caut, ca trebuie sa plec la munca, insa ai o valva care se ocupa de canistra de vapori. Ea trebuie sa deschida numai in sarcina, cand se umple canistra cu vapori, insa se pare ca a ramas blocata pe deschis. La S60 ea este prinsa pe carcasa ventilatorului de racire cu o clema si arata asa https://www.google.r...ed=0CAYQ_AUoAQ. Vezi ca sunt 2 modele, cea rotunda sau dreptunghiulara, nu stoiu de care ai tu. Urmareste traseul de vacuum sa o gasesti. Trebuie sa aibe un furtun de vacuum (mai gros), care intra in galeria de admisie. Dupa ce o gasesti, scoate-o de acolo si sufla prin ea (cu mufa scoasa), daca trece aerul prin ea, inseamna ca este stricata. Fara alimentare trebuie sa fie inchisa. Daca trece aerul prin ea, scoate-o si pune dopuri in cele 3 furtune (bete, surubele, etc) si vezi daca merge bine motorul (dar ar trebui sa merga bine, pentru ca acum trage aer fals prin valva), apoi poti cumpara o valva de la Cipilika, ca nu cred ca sare de 50 lei SH. Poti merge o perioada cu valva anulata!

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam si un feedback!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce masina este vorba,ca sa stie tot omul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A8, 4.2 quatro, 2005, tiptronic! :dontknow:

Pai scrie la profilul omului, ca este un S40, 2.0 din '96, cum scrie si la tine!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit ieri si dupa cum banuiam avea furtunele montate gresit, acum asteptam sa vedem daca asta a fost tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A8, 4.2 quatro, 2005, tiptronic! :dontknow:

Pai scrie la profilul omului, ca este un S40, 2.0 din '96, cum scrie si la tine!

De ce esti asa acid,ma interesa daca este benzina sau diesel,nu toti de aici se pricep la masini....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce esti asa acid,ma interesa daca este benzina sau diesel,nu toti de aici se pricep la masini....

2.0 nu exista decat benzina la S40 pana in 2004. Dieselul este 1.9

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuzati intarzierea, nu am rezolvat in mare parte mai nimic..... furtunele de la canistra de vapori sunt puse bine.... dar tot nu sunt lamurit, un cablu ramane singurel nu are legatura.... acest cablu ce este prezentat in poza https://imageshack.com/i/exBTcbdGj

Edited by Arosoaie Vasile

Share this post


Link to post
Share on other sites

AI VERIFICAT VALVAAAAAAAAA? pot sa fie puse furtunele in orice fel, daca valva este stricata, ne batem capul degeaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzati intarzierea, am fost inactiv ceva vreme, ma uit curand si la valva.

pS. am rezolvat treaba cu "pierderea puterii " aveam arsa o bobina, ramane de rezolvat furtunasul care de asemenea absoarbe aer si se aude sub capota (nu este bagat nicaieri ) sta "in aer"...

Edited by Arosoaie Vasile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now