Cristi Lupu

Vreau Volvo?

10 posts in this topic

Salut. Am de vreo 7 un Golf 4 1.6 16V 105CP hatchback- am luat-o pentru ca mai era in familie unul de 1.4 si nu avusesem nicio problema cu ea (aproape nicio problema). Asta noua in schimb, desi are 190000km as zice reali, pentru ca arata foarte bine, are carte, etc... ma scoate din sarite! A picat senzorul de nivel de ulei, apoi radiatorul, apoi racitorul de ulei, apoi iar radiatorul, catalizatorul e dus de cand am luat-o, nu mai functioneaza in parametri - huruie la demaraj, imi da eroare de noxe, iar, ieri mi-a dat si o eroare la lambda - nu e dusa deocamdata, dar tuseste, display-ul de la BC s-a dus, trebuiesc alte ceasuri; clemele de la un geam s-au rupt, a cazut geamu, au trebuit schimbate, etc.

Si mi s-a pus pata, vreau o masina asa cum am avut Cielo inainte, de puneam benzina si atat in ea.

Bugetul ar fi acest Golf 4 + 2000-2500E.

Vreau Volvo? Cum e cu intretinerea? Benzina sau diesel? Sunt masterand, am si ceva de lucru, chirie de platit, deci nu ma pot intinde foarte mult cu cheltuielile.

Ma atrag coupe-urile/hatchback-urile, mi-ar fi util un break, insa si berlinele is faine - deci nu am pretentie la caroserie, masina o folosesc si in oras, si destul de mult si in exterior.

Sunt zgarcit - am plecat cu Golful la mare (BV-CT) 5 in masina, bagaje full, mers cu 90km/h si am scos 4,7% consum (si pe BC si la pompa). In oras (BV), ma invart in jurul lui 8%, iar in rest in exterior cam 5,5-6%.

Ma atrag mai mult diesel-urile, insa daca tot se pare ca am ghinion de fel..... sa merg pe un motor tot pe benzina?

De afara sau din tara, luata de aici, de la proprietar?

Cat ajung costurile de dupa achizitionare? - distributie, ulei, filtre, etc? La Golf a fost 450 lei kitul de distributie de ex. La Volvo e mai mult?

Deci, vreau Volvo sau nu?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei ceva break dupa 2005 si alegi seria "mica" de la VOLVO, mergi pe un V50 minim 2.0D. Am vazut numai eu atatea probleme la 1.6D ca nu as recomanda nimanui.

Daca vrei benzina, minim 1.8, desi cele pe benzina in RO sunt foarte rare...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate costurile de intretinere la Volvo sunt mai mari decat la Golf, plus ca nu gasesti toate piesele aftermarket la VW.

Probleme sunt la toate marcile, mai depinde foarte mult si de noroc.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.tocmai.ro...o-19951042.html

Adica dupa asa ceva sa ma uit?

E mai usor de intretinut diesel decat benzina, sau...?

Cum sunt motoarele de 1.6 benzina?

Pe la cati km apar bubele la masinile astea? Adica... merge luata una de 2.0D cu 230000km sau is cam multi?

Edited by Cristi Lupu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traditia la Brasov este Golf-Passat-A6. Stai pe linia asta!

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Categoric la benzina intretinerea e mai ieftina. Asadar, Volvo pe benzina e solutia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mai usor de intretinut benzina decat dieselul plus ca scapi de problema filtrului de particule plus a filtrului de benzina. Recomand benzina chiar si motorul de 1.6 care este extrem de fiabil si are costuri mici de intretinere. Pentru suma de care dispui mi-e greu sa cred ca poti gasi motorizarea de 2.0 benzina si 145 cp deci ramai cu optiunea de 1.6. Cele de 1.8 nu prea se gasesc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indiferent ca este benzinar sau diesel, tine foarte mult de norocul pe care il ai la achizitionarea automobilului. Poti gasii o masina relativ ieftina dar cu bube ascunse daca nu esti cunoscator sau o masina de care s-a avut grija in decursul anilor DAR proprietarul tine la pret. Volvo in general are o electronica complicata dar in acelasi timp, complexa, cat despre motorizari, diesel sau benzina, tot ce inseamna sub 2,5 litrii sunt motoare PSA group. Din punctul meu de vedere, toate sunt fiabile dar depinde in ce conditii exploatezi masina. Faci naveta zilnic sau mers mult prin oras & in afara (anual 25k - 40k km) - DIESEL, te incadrezi undeva la maxim 20k km anual - BENZINA.

La 5000 - 5500 euro maxim in care vrei tu sa te incadrezi cu taxa platita, sunt slabe sanse sa gasesti un Volvo s40/v50/c30 dupa 2004 in coace .... mai mult sau mai putin ok!

Legat de piese, aici totul depinde de bugetul pe care il aloci pentru reparatia masinii! Ai trei categorii de piese: LOW, MEDIUM si HIGH Cost ... adica o poti repara ieftin sau o poti repara foarte bine pentru o perioada nedeterminata :) ... deci, costul intretinerii tine numai de tine!

In concluzie, daca vrei sa mergi sa cumperi un Volvo, sfatul meu sa ai cu un cunoscator pe langa tine inainte de achizitie ... BAFTA!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti colegi te-au indrumat spre o masina mai noua ... ai fii surprins de cat de ieftin gasesti un s60 sau v70 din anii 2002 in sus .despre fiabilitate pot sa spun doar atat : v70 d5 al meu are 630 000 km si inca se misca chiar bine ... nu gasesc motive sa o schimb si masina e condusa de mama mai nou care nu prea e miloasa . Eu am achizitionato cu 2000 euro acum 4 anii si nu cred ca mam bucurat atat de tare de vre-o alta masina ... nas schimbao cu un passat /golf pana in 2005 sub nici o forma . Cu intretinerea a fost cam la acelasi pret cu alfa romeo 145 jtd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Cristi,

Permite-mi sa iti spun si parerea mea: in conditiile tale de acum nu merita sa iti iei Volvo. Punct. Motivatia este cat se poate de simpla:

- tinand cont de buget si de cat de mult esti dispus sa investesti in ea, coroborat cu faptul ca

- masina la mana a 2-a fara intretinerea ca la carte la dealer e mai mare bataie de cap, fara piese, mecanic care sa stie bine si reprezentanta Volvo in Brasov, tu nu ai niciuna din aceste conditii acolo,

singura concluzie logica care eu o pot trage este ca in acest moment nu se merita sa iti Volvo, in conditiile de mai sus.

Mult succes!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now