Guest Mexicanu

ASIGURARI -> Probleme/Ajutor/Curiozitati

51 posts in this topic

Salutare Volvistilor,

Am deschis acest subiect cu ganduri pasnice:) va stau la dispozitie cu orice Informatie, legata de domeniul Asigurarilor obligatorii RCA cat si cele Facultative, referitoare la Masinutele noastre sau Nu. Tot Ce tine de asigurari/recomandari/feedback negativ/probleme avute cu unii asiguratori.....sau chiar si mici curiozitati si tertipuri nu ezitati sa le postati:)

Informatiile vor fii cat se poate de corecte, eu lucrez ca inspector de asigurare la o societate de brokeraj din Bucuresti iar daca va fi ceva ce nu stiu din cap e necesar doar un telefon:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excelent topic, chiar vroiam sa vorbesc cu un broker roman despre niste diferente intre sistemele de asigurari de la noi si cele din afara.

Se da urmatoarea masina BMW E39, 530d, an 2001, un amic. Actiunea se petrece in Olanda, intr-o noapte, niste baieti care pot da lectii clar mecanicilor de reprezentanta, fura fara sa strice nimic, curat si frumos, cum se vede in poze:

- faruri xenon x2

- lampi spate x2

- airbag volan ( probabil au incercat sa fure volanul cu totul dar nu l-au putut desface)

- Navi 16:9

- Tv-tuner

- Navigatie

- Radio

- CD-changer

Masina este in rest ok, nu au rupt nimic, nu au stricat nimic, nu au zgariat nimic, nu au bruscat incuietori/usi, etc.

Intrebarea CASCO pentru tine:

Dauna totala sau nu? :D

... pentru ca olandezi au dat dauna totala!

post-386-12877847323328_thumb.jpg

post-386-12877847329766_thumb.jpg

post-386-12877847339356_thumb.jpg

post-386-12877847347715_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol...tare rau...probabil ca pretul de catalog al unui BMW 530d sh din 2001 in Olanda este mai mic decat suma preturilor pieselor respective luate de noi de la reprezentanta..alta explicatie nu gasesc...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites