vpr

Probleme iluminare interioara!

20 posts in this topic

Saalutare,

Abia ce mi-au ajuns parasolarele de la bogdan asa ca am deciis sa il montez repede pe cel de pe partea soferulu al meu fiind rupt si nu mai statea sus...

Am dat jos parasolarul, al meu fiind cu ogllinda si iluminare am tot cautat eu o mufa ceva pentru deconectarea firelor care duc la becurile din parasolar dar vazand ca nu gasesc am zis ca le tai si le izolez ca oricum cel de la bogdan nu are iluminare si nu am de gand sa il mai schimb,

Am taiat firele, le-am izolat, am pus parasolarul nou sus si cand sa incui masina, nu se mai incuia.

Am urcat la volan si bordul era stins( nu indica km masinii). Am pus contactul s-a aprins totul normal, mai putin iluminarea interioara sii CD-playerul+ aveam eroare de usa deschisa. Cand am luat contaactul iar s-a stins bordul de tot!

Daca incerc sa incui masina din interior se incuie si instantaneu se descuie, cu telecomanda nici macar nu reactioneaza.

Pana la urma se incuie din cheie, normal.

Am verificat sigurantele fiindca am taiat firele fara sa decuplez bateria dar sigurantele sunt ok!

Ma poate ajuta cineva cu vreo parere?

Multumesc!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil cand ai taiat firele ai facut scurt prin cleste maestre :)

Le-ai taiat pe ambele odata cumva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurante time! Vezi care s-a ars.

*Scuze, acum am vazut ca le-ai verificat.*

Edited by Bogdan S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot o siguranta trebuie sa fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigurantele sunt bune! Am incarcarea de 18,9V.

Am in plafoniera la bec 12V si cand pun becul nu se aprinde.

plus becul de usa deschisa care se aprinde de fiecare data cand aprind lumina...

Nu le-am taiat ambele odata dar le-am atins din greseala de cleste.

Cred ca s-a cam dus in pix modulul de comfort daca il pot numi asa. cel de sub radio...

Nu vad altfel ce legatura ar avea aprinderea becurilor cu cu martorul de usa deschisa si lipsa reactiei la telecomanda de inchidere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telecomanda nu merge, pentru ca vede o usa deschisa (martorul din bord.) Cand se va stinge acel martor, va merge si telecomnada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telecomanda merge si daca o usa e dechisa!

Dar daca nu am becuri "aprinse", martorul se stinge! deci cand motorul e oprit si fara consumatori porniti ar fi trebuit sa mearga! La mine nu reactioneaza de loc, nici macar nu incearca sa incuie, parca nu ar avea baterie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat sigurantele si de sub bordul masinii si cele din compartimentul motorului? La o problema asemanatoare am avut o siguranta arsa din compartimentul motorului si culmea, la masuratori dadea bine prin "fum" iar in sarcina intrerupea. Trebuie verificate atat vizual cat si cu aparatul de masura sau bec de control...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu aveam imptome de acest gen si am acapat prin schimarea modulului de sub cd-player. Trebuie si telecomanda noului modul. Antena nu trebuie schimbata,a mers si fara inlocuirea ei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurantele le-am verificat cu aparatul de masura!

Marian, 100% e si la mine aeeasi rezolvare dar mai ramane sa vad cu alternatorul ce e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scurt prin clește: s-a dus micro switch-ul din mecanismul de închidere a ușii. Am văzut probleme identice discutate pe forumuri englezești la 850/V70/C70. Se pare că firele de la parasolar au alimentare permanentă.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi il contactez pe Cipilika sa vad daca are cumva un alternator, si daca e maine le montez sus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata! pe stalpul parbrizului era mufa care ar fi trebuit sa o scot in loc sa tai firele la care era rupt plusul si se sprijinea frumos de piciorusul de la minus.( inainte sa tai firele am tras putin de ele sa vad daca nu cumva am vreo mufa in apropiere si probabil atunci a facut poc!

Am schimbat siguranta, am deconectat mufele si totul este perfect!

Am uitat sa mentionez ca alternatorul nu are nimic! Aparatul de masura cu care am masurat ramanea fara baterie si probabil de acolo si valoarea asta la incarcare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai zis ca sigurantele sunt ok!!!!!!!!!

Acum spui ca ai schimbat siguranta....

Ti-am spus de saptamana trecuta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta i-am zis si eu dar daca betmen-betmen...il lasi sa dea din aripi pana cade din turla bisericii ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat toate sigurantele la multimetru( scoase afara) dar mai are 3 sigurante intro "carcasa" care nu am reusit sa o scot si am verificat sigurantele la multimetru( nu aveam lampa de control...) dar circuitul se inchidea oricum prin becuri deci nu a avut nic io importanta verificarea. Cand am ajuns la sighisoara si am avut scule am rezolvato repede!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va suparati vreau sa schimb becurile acelea care se aprind cand deschid usile  masinii si nu stiu cum trebuie luate chestiile acelea din plafonier....oare cum le pot scoate ? 

 

\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now