McCIUKEN

Garda la sol Volvo XC70

18 posts in this topic

Intro: Dragi colegi. M-am saturat sa strang din fund la denivelari/borduri de frica sa nu atinga cu burta de asfalt (mi s-a intamplat asta de cateva ori)

Intrebare: Ca sa am garda la sol de XC pe V70-ul meu ce piese imi trebuiesc? Eu banuiesc ca imi trebuiesc flansele de la amortizoare si posibil basculele. Dar... astept indrumare de la cunoscatori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, trebuie tot ansamblul arc, amortizor flanse si fuzete. Basculele cred ca sunt la fel, dar nu stiu sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai repede ia-ti un XC70, cred ca-i mai simplu si mai inalt si mai AWD fata deV70. Nu cred ca ar arata bine un V 70 inaltat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai repede ia-ti un XC70, cred ca-i mai simplu si mai inalt si mai AWD fata deV70. Nu cred ca ar arata bine un V 70 inaltat.

Raspunsul tau stii cum e? Pe nevasta-mea vreau sa o vopsesc blonda; ce vopsea foloseste Sharon Stone? Raspuns: mai bine insoara-te cu Sharon Stone.

Topicul este despre garda la sol de Volvo XC70 si eu nu vreau sa imi schimb masina. Vreau doar sa o fac mai inalta... intamplator exista Volvo V70 mai inalt si se cheama XC70 (Cunosc toate diferentele dintre cele doua modele nu e nevoie sa mi le amintiti pe toate)

Cat despre 4x4, intamplator masina mea are asa ceva si acelasi motor ca XC-ul (2435cmc 147Kw)

Intrebarea mea era insa alta dragi colegi. Ce piese de la suspensie sunt diferite. Multumesc Ionut pentru raspuns insa mi-e greu sa cred ca sunt alte fuzete. Amortizoarele nu imi amintesc unde am citit (poate chiar aici) ca sunt aceleasi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Difera si amortizoarele si arcurile

post-259-0-90597700-1434282570_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar nu stiu cum strangi din fund dar v70-u e chiar ridicat. Acuma depinde si pe unde te bagi. Singura problema la el este cand parchezi cu fața la o bordura inalta si dai cu scutul in bordura....asa cum fac eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Difera si amortizoarele si arcurile

DAP! Deci arcuri si amortizoare (cand se strica astea probabil o sa pun de XC)

Pana una alta am pus 225/60 R16 pe masina si sunt multumit de rezultat sa pun si poze ca sa vedeti rezultatul (din pacate nu am facut poze cand avea 205/55 R16)

Mie mi se pare foarte jos V70-ul (poate fostul proprietar a coborat-o un pic habar nu am). De fiecare data cand parchez cu fata la bordura lovesc cu scutul, cand intorc pe Giurgiului peste linia de tramvai aproape de fiecare data atinge... si mai am cateva locuri pe care le frecventez unde am atins iarasi de cateva ori (o sa fac poze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa arata cu cauciucuri 225/60 R16. Daca difera flansele de amortizor i-as pune si flansele (ale mele s-au cam stricat)

post-4854-0-90971600-1434295060_thumb.jp

post-4854-0-68268700-1434295101_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

McCIUKEN

Mama ce te-ai suparat, era o parere si sincer nu cred ca arata bine un V70 (AWD sau nu) inaltat.

Nici XC70 nu e mama frumusetii asa inalt dar macar are cateva ornamente in plus care-l mai cosmetizeaza.

Cat are acum garda V70-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same problem si la mine, inca n am descoperit de ce este mult mai joasa ca s60-ul... dar totusi am gasit si v70 cu garda cat s60-ul.

Sincer pana acum nu mi am batut capul sa vad cate tipuri de suspensie sunt pe V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am probleme cu inaltimea v70-ului , e mai inalt decat v50 .

Parerea mea ar arata bine inaltat .

Daca era si xc50 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie vazute ce cod pe arcuri ,amortizoare etc ,vezi tablita de la motor si codarea etse pe culori,insa nu am idee ce corespondenta este intre culori si garda in sarcina.La astea noi sint pe categorii ,sport ,confort dinamic .Amortizoarele nu sint importante ca lungime atita timp cit arcul ce le solicita nu are aceeasi destindere sau comprimare in sarcina ca si amortizorul.Nu stiu cit de ajutor este insa am spus.. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am văzut un XC 70 in Ungaria lângă mine la semafor mai înalt cu vreo 10 cm, cel puțin așa mi s-a părut. Am zis ca e timpul sa schimb arcurile ca ale mele s-au fleșcăit (de la rulota)

Când m-am întors mi-am schimbat arcurile spate cu singura versiune existența la modelul meu si mașina s-a înălțat cu aproape 1 cm.

O căruța de bani pentru nimic.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masurat cu ruleta am 20-21 de cm garda la sol. Nu exclud posibilitatea ca arcurile s-au flescait (nu o am de noua ca sa stiu cum e normal) dar vizual aveam aceeasi distanta de la cauciuc la aripa ca la alte V70 de pe net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a venit o idee legata de problema ta cu garda la sol , pe spate poti incerca telescoape novomat , cu bucse telescop (standard) si pe fata , arcuri + telescoape de xc

cand am pus nivomat pe spate mi-a inaltt foarte mult spatele deoarece am uitat sa schimb bucsele telescopului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasul 1 prima data roti de XC70, adica 215 65 R15, de aici castigi 1.2 cm .

Pasul 2, ai nevoie pe fata de bascule de XC70+arcuri

Pasul 3, pe spate e mai simplu pt ca ai AWD, ai nevoie numai de arcuri .

Spor la treaba . Cu 1000 lei ai rezolvat treaba .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasul 1 prima data roti de XC70, adica 215 65 R15, de aici castigi 1.2 cm .

Pasul 2, ai nevoie pe fata de bascule de XC70+arcuri

Pasul 3, pe spate e mai simplu pt ca ai AWD, ai nevoie numai de arcuri .

Spor la treaba . Cu 1000 lei ai rezolvat treaba .

Multumeeeesc!!! Si cred ca se poate inchide

Share this post


Link to post
Share on other sites

215 65 R16, cauciucuri "de Duster".

Edited by Magua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now