Sheghy

S40 2006 2.0D nu mai porneste

14 posts in this topic

Salutare colegi,

Poveste incepe in felul urmator:

Saptamana trecuta dupa 3 zile in care nu am folosit masina decid sa o pornesc ptr a reincarca cat de cat bateria.

Bun,masina porneste ok,o las 10-15 minute,totul in regula.

A 2 a zi dupa o noapte friguroasa cu -11 grade ,dimineata inainte de munca ma duc hotarat sa pornesc din nou masina cu intentia de a tine bateria in viata.

Masina porneste,urca turometrul in 1000 de ture, sta cateva secunde dupa care motorul moare.Incerc sa o pornesc din nou,surpriza,nu mai vroia nici de nebuna sa porneasca,am zis e clar bateria...rog un coleg sa vina cu cabluri sa-mi dea curent.

Punem cabluri si reusim sa o pornim,am zis ca bateria e moarta.

Am reusit sa merg cu ea pe 31 decembrie si 1 ianuarie chiar si la un drum lung in care am crezut ca bateria s-a incarcat cat de cat.

De pe 2 ianuarie pana pe 4 ianuarie iar a stationat fara sa o pornesc,cand dau sa o pornesc la fel de moarta ca la inceput,nu pornea deloc.

Renunt la gandul ca poate isi revine bateria si ma duc sa iau una noua,o schimb cu cea veche si SURPRIZA masina nu mai porneste.

Bateria este pusa in regula,totul actioneaza ok,am uitat sa specific,la fel ca si prima data cand nu a mai pornit ramane martorul ABS pornit.

Am chemat maine un mecanic sa se uite la ea insa am rugamintea daca puteti ajuta cu ceva sfaturi ptr a aduna cat mai multe pareri,ar putea fi injectoarele,ar putea fi bujiile,ar putea fi altceva?

Multumesc de ajutor.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai probabil eroare intre BCM si ECM, se rezolva doar dupa resetarea tuturor erorilor de pe masina si va porni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cit de corecta este expusa ordinea lucrurilor facute de tine cu pornirea masinii din momentul cind ai ramas fara curent ,insa important este ca sa nu fii "omorit" bateria si sa o fi "stors-o " de curent intrucit nu este bine.Nu explic de ce ca si asa nu te mai ajuta acum.

Trebuie sa pui un tester sa stii ce erori mai ai pe masina ,ca sa stii ce faci.Poate cu ceva sansa  dupa ce vezi erorile ,le stergi va fi ok sau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surprinzator este ca in momentul in care colegul meu mi-a dat curent si am pornit masina,eroarea respectiva de la ABS a disparut,masina functionand in parametri normali.

O alta nelamurire este faptul ca a murit motorul la 10-15 secunde de la pornire nefiind subturata,ba chiar avand 1000 de turatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără o conectare la tester... Ne dăm doar cu presupusul... Motorină înghețată, pompă de înaltă dusă,regulator presiune,  senzor poziție axă  came sau arbore, sau doar niște erori... 

Chiar sunt curios, având același model... Ține-ne la curent... 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe 2 Ianuarie au fost -21 grade la Predeal si cand a trebuit sa pornesc masina am terminat o baterie aproape noua de 85 Ah si tot cu cabluri de la alta masina am reusit sa o pornesc dupa muuuuuulte incercari. Lexus, Bmw, Mitsubishi ...nada... nu a pornit nici una care era diesel. Concluzia? A inghetat motorina.

Am facut plinul cu Evo Diesel de la OMV si am pus si aditiv pentru inghet (cica pana la -47 grade).

De atunci n-am mai avut nici o problema cu pornirea, dar nici n-a mai fost atat de frig.

 

A, era sa uit. ABS-ul era aprins si la mine cand incercam sa pornesc.

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca masina se afla in Alexandria si eu in Bucuresti,am vb cu un mecanic,l-am rugat pe taicamio sa il asiste la resuscitarea masinii.

A pus testerul pe ea(din cate am inteles este un tester universal) si i-a dat 2 erori:senzorul catalizator de care stiam si inca o eroare necunoscuta cod3010 sau ceva de genu.

Chiar daca s-a incalzit afara astazi,in timp ce vorbeam cu mecanicul se auzea pe fundal masina chinuindu-se sa porneasca.

Mi-a sugerat sa o duca la service ptr o verificare mai amanuntita.

O sa incerc si treaba cu motorina mai buna si ceva aditiv pentru inghet,oricum multumesc mult pentru pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca masina se afla in Alexandria si eu in Bucuresti,am vb cu un mecanic,l-am rugat pe taicamio sa il asiste la resuscitarea masinii.

A pus testerul pe ea(din cate am inteles este un tester universal) si i-a dat 2 erori:senzorul catalizator de care stiam si inca o eroare necunoscuta cod3010 sau ceva de genu.

Chiar daca s-a incalzit afara astazi,in timp ce vorbeam cu mecanicul se auzea pe fundal masina chinuindu-se sa porneasca.

Mi-a sugerat sa o duca la service ptr o verificare mai amanuntita.

O sa incerc si treaba cu motorina mai buna si ceva aditiv pentru inghet,oricum multumesc mult pentru pareri.

http://www.datsc.com/tabid/122/OBD-Error-Code/P3010/Diagnostics/volvo/Default.aspx

VAG OBD Error Code Details for P3010

Fuel cooling pump relay - open circuit/short to earth

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

de ceva timp intampin niste probleme la volvo-u meu este S40 2005 2.0 diesel.

Se intampla in felul urmator..merg prin bucuresti..si opresc in herastrau la masa un mic picnic.. si cand sa plec nu a mai pornit.

in ce sens nu a mai pornit -> da la automat...porneste ramane la 900 rpm si in 3 secunde moare motoru..dai din nou..porneste..o acceleres..si ba accelereaza ba scade turatia..si daca nu tin accelelrat moare..intrun final tot moare :).

motorina avea ! i-am bagat si 10 L sa fie ! tot nu porneste..

 

am pus-o pe tester si am urmatoarele erori.

 

s-a intamplat repetat aceasta problema..si de obicei o porneam accelerata. vreau sa spun ca viata are se infige.. dar nu stiu ce sa fac.

 

WhatsApp Image 2016-08-30 at 15.16.07.jpeg

Edited by ma0914d

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cu inchiderea usa sofer.. o stiu nu i-am gasit buba nici pana acuma.. restul..nu stiu :) ma poate ajuta cineva? a mai patit asa cva cineva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi si alternatorul sa nu se fi prajit si verifica si mufele de la injectoare

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine ma ingrijoreaza " ecm internal fault"

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima faza cu pornitul masii am rezovlat-o, pe la capacu de filtru al motorinei la mufele de imbinare intra aer. si de aceea nu porneste masina...

 

ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa ?? sau cum sa cumpar una.

problema cu injectoarele alternatorul si bateria este rezolvata..nu mai apar erorile..dupa ce am pornit masina merge..dar cand accelerez la 3000 ture se vede cum intra bule de aer..

 

pompa.jpg

Edited by ma0914d

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ajuta cineva cu un cod prods pt mufele cu tot cu fiurtun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now