Posted 26 Jul 2016 · Report post Fratele meu e in Spania . Detine un s40 2.0d 2004 si dupa ce a schimbat uleiul si filtrele la filtrul de motorina a ramas putin aer(cu toate k a umplut capacul cu motorina.ala de se infileteaza) . Dupa a pus contactul de 7-8 ori si cand a incercat sa porneasca nu i-a pornit.dupa a vazut k are si o eroare la bord "centralita del motor, unidad de mando del motor" . Ce sa fie ? Calculatorul ? Vreun releu ? S au senzorul nu detecteaza filtrul de motorina ? Va rog dati-va si voi cu parerea !!! Multumesc mult ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Contactul poate sa il puna de cate ori vrea el...degeaba...nu are pompa de motorina pe traseul rezervor => filtru de motorina...Ideea este ca circuitul se amorseaza doar cu o para cu supapa unisens(ceva in gen cum este pe 1.5dci la logan/renault) montata de service pe traseul de alimentare in timpul operatiunii de schimbare filtru de motorina...Trebuie sa gaseasca o modalitate de a amorsa circuitul...Daca nu are cu ce,poate incerca cu un furtun si gura Daca cautai pe forum mai sunt cateva topice despre problema asta...Despre eroare,probabil a aparut dupa prea multe porniri esuate... Spor la amorsat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Cautai dar nu gasii nimic.Nu merge nici cum zici u . A dus o in servis si dupa ce a amorsat o a bagat un furtun si i a bagat motorina cu presiune si tot nu o i a din loc Oricum .... Ms mult Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2016 · Report post Se scoate furtunul de retur și pe acolo se amorseaza și nu cu gura ci cu o scula speciala de amorsa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post Cu asa ceva? Asta e mai tare ca aia cu elm-ul 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 (edited) · Report post Nu mah, aia e amorsa si se foloseste cu asta : Edited 27 Jul 2016 by Bogdan G 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post Habar n-aveti niciunul, sunteti niste amatori... Scula de amorsa este ASTA 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post Asa e frate, cu asta se amorseaza, uitasem complet . Vadime suntem praf tata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post dai cu spray la automat pana dezamorsezi cazanu de tot Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 (edited) · Report post dublat /delete Edited 27 Jul 2016 by trancenergy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post Fratiwere, daca faceam tinichigerie o rezolvam si cu amorsa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post Hmmm... Deci fără gură? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2016 · Report post Da bre fără gura. Pe retur se baga pompa de vacuum și se trage pana se amorseaza după care pornește la prima cheie . Fără spray fata nervi, totul în 37 de secunde . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post On 27.07.2016 at 0:22 AM, Bogdan G said: Da bre fără gura. Pe retur se baga pompa de vacuum și se trage pana se amorseaza după care pornește la prima cheie . Fără spray fata nervi, totul în 37 de secunde . Am cautat acest topic deoarece am in plan sa-mi iau un V50 2,0 d, iar un mecanic de la service-ul unde schimb consumabilele m-a bagat la pareri. Zicea ca e acelasi motor de 160 cp ca la Focus 2, etc..., iar dupa schimbarea filtrului de motorina porneste foarte , foarte greu. Se pare ca nu e chiar asa. E posibil ca la Ford sa aiba alta configuratie la alimentare/filtru care e cu probleme de genul asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Este fix același motor cu același filtru de motorina . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 (edited) · Report post Asta am aflat-o. 136 cp nu 160 Cum ramane cu partea de schimb de filtru? E cu probleme sau nu stie omul sa procedeze? Edited 9 Jan 2017 by hijacksparrow Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Nu stie sa procedeze Sau nu ii place sa inghita motorina =)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Da nu trebuie sa înghiți nimic . Exista pompe de amorsare . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post La 7/27/2016 at 10:56 AM, Midnight Caller a spus: Habar n-aveti niciunul, sunteti niste amatori... Scula de amorsa este ASTA Ceea ce imi aminteste de asta.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2017 · Report post Sau asa . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites