Sign in to follow this  
Followers 0
Klaus1981

Service pentru verificare Volvo V50

25 posts in this topic

Salutare.Asi dori sa cumpar un Volvo V50 si m-ar interesa un service de incredere sau un mecanic bun de Volvo in Bucuresti unde asi putea sa-l trimit proprietar cu masina pentru o verificare si diagnoza. Eu sunt din Timisoara si inainte de a merge la Bucuresti dupa masina, vrea sa stiu care este starea masinii si ce mai am de investit in ea. Volvo-ul este V50 cu motor 1.6D din 2011 cu 120000km.

Va multumesc anticipat.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur are 120.ooo km .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, eu asa sper sa aibe- 120000km .Masina nu este de la dealer ci de la o familie care vor sa o schimbe. Printr-o cunostinta am facut programare la MD-Motors sambata si luni astept raspunsul de la service despre starea tehnica a masinii. Din imagini masina arata  interior si exterior foarte bine. Singurul minus este ca nu am condus si nici nu am stat intr-un Volvo V50. Mie si sotiei ne place foarte mult cum arata, iar in Timisoara am vazut doar cateva.Stim despre masina doar din ce m-am documentat pe internet.Poate pana samabata daca totul este inregula, sa gasesc una prin Timisoara sa ma urc in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La MD Motors, eu ma ocup de diagnoza si eu nu am fost sambata la munca :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super tare,chiar de tine avem nevoie.Maine trebuie sa primeasca amicul meu ce o cunoaste pe D-na Ioana raspunsul despre starea masinii si sper sa fie OK .Stiam ca va fi fara diagnoza,dar nu am avut ce face ca D-na de la care vreau sa cumpar masina nu poate in timpul saptamani ca lucra pana la 18:00 si sotul este plecat din tara pentru 2 sapt. si ea doar sambata are timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 minute, paunionutz a spus:

La MD Motors, eu ma ocup de diagnoza si eu nu am fost sambata la munca :D

 

Ti-ai schimbat profilul si ai trecut in locul lui G !?:)

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da! De la inceputul anului :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar eu am făcut BG Motors 😂

Ma sunase și pe mine Ioana să-i fac o diagnoza la un V50 însă ea nu știa ca nu lucrez în week-end.

După care ma sunat și vânzătorul ca nu știa la ce service sa ajungă, ala vechi sau ala nou .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci tu esti a doua persoana de care mi s-a zis dar nici tu nu lucrai sambata.:( Sper ca masina sa fie in stare tehnica buna, ca din fotografii ne place foarte mult.Si daca totul e ok vineri ma urc in tren si merg dupa ea.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e vb de una neagra cu trapa este ok mașina. Nu avea nici o eroare .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica ar avea ceva probleme la articulatie. Biele directiie, un rulment fata, bucsi bascule si placute frana parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G.- este vorba de una rosie.

paunionutz - multumesc mult, am primit si eu raportul.Nu stiu ce sa fac,astept o oferta de pret pentru reparatie.Este normal sa ai asa uzura la directie la km pe care ii are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 120.000 km e mai mult ca posibil, nu cred ca-i o raritate la drumurile noastre sa ai necazuri chiar mai devreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt destul de sensibile bucsele mari, ale mele au cedat ambele la 110k dr; 120k stg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta este lista cu ce trebuie schimbat la masina.Am facut si un calcul,valoarea se ridica undeva la 1000euro

- burduf planetara la cutie

- semering planetara la cutie stg

- bucsi bascula fata mari

- bielete directie stg+ dr ( dupa inlocuire se poate constata daca are si caseta de directie joc)\

- cap de bara stg+ dr

- placute frana spate

- curea accesorii

- rulment dr fata

- se recomanda efectuarea revizie

- se recomanda in prima faza inlocuirea chederului de la usa dr spare - sunt infiltratii de apa

 Pe partea de caroserie, masina nu prezinta avarii si nici in trecut nu a suferit daune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 34 minute, Cristi Muresan a spus:

Sunt destul de sensibile bucsele mari, ale mele au cedat ambele la 110k dr; 120k stg

Motorul este mult mai greu D5 comparativ cu 1.6d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, Klaus1981 a spus:

Aceasta este lista cu ce trebuie schimbat la masina.Am facut si un calcul,valoarea se ridica undeva la 1000euro

- burduf planetara la cutie

- semering planetara la cutie stg

- bucsi bascula fata mari

- bielete directie stg+ dr ( dupa inlocuire se poate constata daca are si caseta de directie joc)\

- cap de bara stg+ dr

- placute frana spate

- curea accesorii

- rulment dr fata

- se recomanda efectuarea revizie

- se recomanda in prima faza inlocuirea chederului de la usa dr spare - sunt infiltratii de apa,fara semering,fara burduf

 Pe partea de caroserie, masina nu prezinta avarii si nici in trecut nu a suferit daune.

Daca la service orice urma de uzura cit de mica ar fi vor sa ti-o remedieze atunci asta este si e normal.

Insa pentru un rulaj de 120oookm a masinii ce vrei sa o  cumperi sint cam multe necunoscute  decit piesele pe parte mecanica usoara.Adica  fara rulment ,fara curea,fara cheder,fara semering planetara ,fara burduf .Astea nu cad cu una cu doua iar la 120oookm totusi este un rulaj decent insa fiind un fier ce ti-l doresti si il vrei f bine functional  platesti si vei avea masina pusa la punct fiind si cu motor D2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca orice autoturism rulat are problemele lui (auto fara probleme = nou). De aceea este bine sa ai un fond de rezerva pentru reparatii. Nu cred ca vei gasi un autoturism fara probleme. Volvo nu este o masina ieftina de reparat si intretinut ( putini mecanici cunosc meserie) dar daca investesti putin timp si bani o sa fii foarte multumit de ea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulmentul huruie, semeringul pierde lichid, burduful este crapat si a iesit vaselina prin el, chederul este dupt si intra apa in masina. Daca astea sunt minore si vrea service-ul sa le schimbe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajung la concluzie ca nu prea merita masina.Prea multi bani de investit. Inteleg ca nu a fost schimbat ulei, filtre, placute de frana, accept si chederul ca e rupt dar sa vinzi o masina in care celalate piese sunt stricate nu accept.Eu am un opel astra din 2007 la care sa stricat clapeta de acceleratie, pierd freon din clima, in starea asta nu asi putea sa o vand.Chiar daca masina merge.Astept sa ajunga piesa ce costa aproape 300euro care este pierderea mea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce spuneam eu si ce intelegi tu Ionute !!!!

Orice problema vazuta de mecanic ,tinichigiu ,electrician se scrie in raportul de constatare si nu contest .Eu vorbesc ca este prematur sa ii fi picat ceea ce spui mai sus dupa 120oookm , la un autoturism intretinut iar daca totusi  le are  clar  ,nu este nici o problema ,ca se schimba.Adica nu am dreptul la pareri sau ce !!:)?Am avut ,am intilnit multe masini cu rulaje diferite ,numai importate si am destula experienta peste multi altii cind vorbesc ce vorbesc si nu comentez peste acest topic .Probabil este acel V50 rosu(ruby red pearl) cu jante Spartacus ,eleron spate si bare portbagaj .

Sa fie sanatos ,arata f bine masina ,sa remedieze cu cele recomandate  si  drum bun.

P.S. nu imi cistig existenta postind si cautind clienti pe forum..:);).

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, Klaus1981 a spus:

Ajung la concluzie ca nu prea merita masina.Prea multi bani de investit. Inteleg ca nu a fost schimbat ulei, filtre, placute de frana, accept si chederul ca e rupt dar sa vinzi o masina in care celalate piese sunt stricate nu accept.Eu am un opel astra din 2007 la care sa stricat clapeta de acceleratie, pierd freon din clima, in starea asta nu asi putea sa o vand.Chiar daca masina merge.Astept sa ajunga piesa ce costa aproape 300euro care este pierderea mea. 

Volvo nu este Astra,  sa nu uiti.Saltul este mare si in consecinta si intretinerea pe masura dar si confortul este la superlativ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, 1984 a spus:

Ce spuneam eu si ce intelegi tu Ionute !!!!

Orice problema vazuta de mecanic ,tinichigiu ,electrician se scrie in raportul de constatare si nu contest .Eu vorbesc ca este prematur sa ii fi picat ceea ce spui mai sus dupa 120oookm , la un autoturism intretinut iar daca totusi  le are  clar  ,nu este nici o problema ,ca se schimba.Adica nu am dreptul la pareri sau ce !!:)?Am avut ,am intilnit multe masini cu rulaje diferite ,numai importate si am destula experienta peste multi altii cind vorbesc ce vorbesc si nu comentez peste acest topic .Probabil este acel V50 rosu(ruby red pearl) cu jante Spartacus ,eleron spate si bare portbagaj .

Sa fie sanatos ,arata f bine masina ,sa remedieze cu cele recomandate  si  drum bun.

P.S. nu imi cistig existenta postind si cautind clienti pe forum..:);).

 

Scuze! Am citit printre randuri si am inteles altceva. Nu contest experienta ta. Scuze inca odata!;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0