Sign in to follow this  
Followers 0
AlexVoinea

Garda la sol V70

21 posts in this topic

Buna ziua

Știe cineva cum se poate mari garda la sol a unui V70 D3 2011, ca la un xc70? Mulțumesc. 

Edited by AlexVoinea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi cer scuze daca am făcut un nou topic pentru ceva ce a mai fost discutat, dar nu am găsit exact ce anume trebuie schimbat, cât ar costa piesele și la ce preț e operatiunea

Edited by AlexVoinea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex!

Personal iti recomand sa l vinzi si sa cumperi un XC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Interesante raspunsuri, sau mai bine-zis sfaturi, ca raspunsuri nu prea sunt. 

Astept in continuare un raspuns din partea unui cunoscator. Adica ce trebuie schimbat, cam care ar fi costul tuturor pieselor (nu trebuie in detalui, ci asa in mare) si cam care ar fi costul manoperei. Da, chiar vreau sa fac e o evaluare, pentru ca nu stiu. Daca se considera topicul deschis pentru o intrebare fara sens, rog admin-ul de sistem sa-l inchida automat.

O seara buna tuturor de pe acest forum.

Edited by AlexVoinea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bascule, amortizoare, arcuri, cel puțin.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mulțumesc. Operațiunea care se face pe față, la fel și pe spate? Nu este AWD. Tre schimbate planetarele? A mai făcut cineva așa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde esti Heim, sa bagi un raspuns din ala fain de-al tau :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, AlexVoinea a spus:

Un XC e D5. E AWD și nu am nevoie. Consum mare, taxe mari.

Ai XC 70 tractiune fata  2.0D atat motor 5 cilindrii cat si VEA 4 cilindrii.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ok, există și xc 2wd, dar ce nu-i AWD nu e xc...Parca:) 

Și d3-ul meu e din 2011, și o costat cam 9500 euro. E euro5. Pentru cine mă sfătuiește sa-l schimb pe un xc tot D3, are idee cat costa? Eu n-am găsit sub 15.000 euro. Înțelegeți de ce întreb de înălțare? 

Vă mulțumesc. Am văzut și chitul de înălțare, și e foarte scump. Cam 1400 euro pentru înălțătoare. Mai bine de banii ăștia i-aș pune alte telescoape, arcuri, bascule sau cum s-or chema, măcar o să fie toată suspensia noua, nu doar niste inele de duraluminiu

..Suspensie noua de dragul înălțării, și nu de dragul uneia la fel:)

Edited by AlexVoinea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul isi iubeste masina actuala, ce-i tot dati cu schimba-o cu un XC70 sau Toyota LandCruisser?

Presupun ca e o operatie pe care n-a facut-o nimeni inca si nici macar producatorul nu s-a gandit la asta altfel iti spuneau colegii ia x si y de atatia euro.

Asa ar fi frumos sa stea cineva sa munceasca in locul tau sa-ti verifice toate piesele necesare....e cam greu si totodata aiurea, munca pro-bono strica la stomac si e normal sa fie asa.

Ca o paranteza nu cred ca-ti iei cu 1400 euro mare lucru asa ca ori te rezumi la inele (cineva tot a muncit sa caute o solutie) ori luat la mana maculatura de la cele 2 modele si vazut ce piese difera cod cu cod, dupa aia ceri oferta de pret si risti sa arate ca o struto-camila, vezi cum arata S60 fata de S60 Cross Country.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AlexVoinea cam cati bani vrei sa dai sa inalti masina ? 

In primul rand rotile de XC70 sunt mai inalte cu 33mm, dupa care din 65mm diferenta de garda vezi cat mai ai nevoie . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sincer nu am crezut că iasă așa mare tămbălău, pentru ce?! Vroiam și eu doar sa o înalț "ca un xc". Acum nu trebuie sa fie ca un xc, doar sa fie mai înaltă. Nici nu știu exact care e diferența de gardă.

Îmi cer scuze, chiar credeam că a mai făcut cineva așa ceva. O să-mi fac un calcul, mă uit exact pe specificatiile modelurilor. 

Bogdan, am mai găsit un topic aici unde ai dat mai multe detalii cuiva, care vroia cam același lucru. Acolo era vorba că până intr-o mie de lei, fără roti, s-ar cam putea rezolva. Acum nu știu ce să mai cred. Nici n-aș vrea sa arate hidoasă. O să încep cu rotile și văd cum da

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și am uitat sa mulțumesc tuturor care ați răspuns. Orice idee e binevenită

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele de XC pe V arata ca nuca-n perete fara kit ul exterior de XC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Pai din ce se vede in topicul de care am amintit, nu arata deloc rău, și cu niște cauciucuri mult mai mari chiar decât ce e pe xc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex Voinea citește cu atenție ce se scrie aici pe forum. Eu am scris de modelul vechi care nu are nici o legătură cu modelul tău.

Nu costa 1000lei la masina ta nici dacă furi toate piesele .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha.. no tare asta cu furatul Bogdane. Ie, am văzut că-i modelul vechi. Chiar așa de mult să crească suma?! Întreb pentru că nu știu. Când ai timp da-mi niste repere de preț, așa în mare.. oricum asta cu furatul rămâne faza zilei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu am timp de astfel de investigații . Dacă vrei să afli intri pe epiesa.ro si deschizi in 2 ecrane diferite V70 si XC70 . Vezi ce diferă intre cele doua .

Eu nu am timp sa pierd 2 -3 ore sa vad care sunt diferențele .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0