AlexandruN

Limp Mode

18 posts in this topic

Buna ziua, sunt posesorul unui S40 1.6d si de ceva timp am ma confrunt cu o problema. In primavara mi-a aparut in bord eroarea anti-skid urmata de limp mode iar in urma unei diagnoze a reiesit ca egr-ul nu mai lucra cum trebuie, l-am schimbat totul a mers bine cateva saptamani. Acum in momentul in care depasesc viteza de aprox. 100km/h  motorul intra iar in protectie fara nici un mesaj in bord, motorul nu trece peste 3000 rpm si cosumul mi se pare putin cam ridicat. Azi dimineata pe autostrada luminile din bord au inceput sa clipeasca, la inceput foarte scurt si doar 2 lumini dar dupa in timp clipeau toate si aparea inclusiv mesajul Anti-Skid Temporary Off pentru o secunda apoi disparea. Treaba asta a tinut cam jumatate de ora dupa care clipiturile au obosit ramanand doar protectia. Motorul si-a revenit dupa ceva timp de mers in oras. Astazi urmeaza sa ii fac iar o diagnoza si revin cu detalii. O idee, un sfat orice... mentionez ca masina intra in protectie doar dupa ce depasesc viteza de 100 km/h in rest se comporta absolut norma.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu scap nici eu de mesajul asta, Anti-Skid, odata ce apare mesajul asta merg si stergatoarele fara sa le actionez, (numai odata a aparut fara ca stergatoarele sa mearga), cateodata si luminile/semnalizare o luau razna, ca sa rezolv problema, ori opresc motorul si il repornesc, ori desfac suruburile de la cutia de siguranta si o las in jos. Cand apare mesajut si cu cutia de sigurante desfacuta o prind inapoi si dispare mesajul.... Masina merge bine, trece si peste 3000 rpm.

Acum a mai aprut o problema, normal cand ma apropiam de un semafor si franam normal, aparea o usoara trepidatie a motorului, cand masina se oprea trepidatia disparea, acuma trepidatia e permananta. trebuie sa-i fac un diagnostic dar nu stiu la ce mecanic. Toti stiu de toate si cand o iei inapoi, o iei mai rau. Mi-am luat Volvo VIDA DICE , l-am instalat dar nu se conecteaza. L-am abandonat. Trebuie sa incer din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica mufele CEM, sau ale cutiei de sigurante cum o numesti tu, desfa-le si cauta un contact cleaner cu care sa le cureti, apoi mufeaza-le si asigurate ca sunt fixate ferm.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu martori ce clipeau au dispărut posibil cred de la baterie ce a murit și am schimbat o după. Însă problema limitării exista consumul în oraș mi se pare oarecum ridicat după 170 de kilometrii în oraș s-au dus aprope 3 liniuțe din rezervor , calculatorul îmi spune că mai am 500 de km de parcurs și un consum mediu de 12.3. I am făcut o diagnoza cu vida și a apărut o eroare de filtru de particule. Am sters o nu a mai apărut însă mașină este tot în lume mode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu asa se rezolva problema. Daca stergi eroarea, nu se rezolva. Trebuie facuta o diagnoza in mers si vazute valorile reale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ales sa anuleze fizic+soft filtrul. Problema momentan sa rezolvat. Urmează pe viitor o recondiționare a turbinei 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2017 at 5:19 AM, Dumi81 said:

Verifica mufele CEM, sau ale cutiei de sigurante cum o numesti tu, desfa-le si cauta un contact cleaner cu care sa le cureti, apoi mufeaza-le si asigurate ca sunt fixate ferm.

Se pare ca apare numai cand dau caldura pe automat. De cand o folosesc manual si directionata numai  spre sofer, nu mai apare mesajul respectiv! O fi ceva vulnerabil la CEM de nu-i place caldura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un contact inperfect, iar la caldura mufele se dilata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2017 at 5:19 AM, Dumi81 said:

Un contact inperfect, iar la caldura mufele se dilata?

S-ar putea si varianta asta, dar vizual totul e OK. Plasarea filtrului de polen in regiunea CEM-ului cea mai proasta idee. De fiecare data cand schimbi filtrul trebuie sa umbli si la CEM. Am vazut un mecanic cum tragea de ea sa-si faca spatiu. In timp cedeaza ceva la cablurile si mufele alea. La astea cu volanul pe dreapta CEM-ul e in partea pasagerului, nu stiu la cele cu cu volanul pe stanga cu e. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzati greseala: "IMPERFECT" ,la cele ce volan pe stanga filtrul se acceseaza din partea stanga, iar CEM-ul este pe dreapta, la pasager. Este mult mai bine asa, nu ai treaba cu CEM-ul pentru a schimba filtrul, trebuie insa sa dai pedala de acceleratie jos.

O zi buna, Craciun Fericit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum cand dau cu spatele se aude la CEM un releu ticaind concomitent cu aprinderea si stingerea becurilor marsarier. O fi vreun releu pe duca?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/6/2018 at 5:44 AM, paunionutz said:

De ce? Ca functioneaza?

Cred ca odata ce e in marsarier nu ar trebui sa se mai aprinda intermitent becurile si releul sa ticaie intruna, zici ca e o orga de lumini in spate, numai pt o perioada de cateva secunde. Inainte bagam in marsarier, se aprindeau becurile si atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaaa... scuze, nu am inteles ca face ca orga de lumini. Nu este normal sa faca asa. Ai o problema ori in sonda de marsarier, ori releul din cem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai face zgomot deloc releul, nici becuri aprinse, nimic. Ma gandesc sa pornesc de la releu, nu stiu cum arata, part no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa incepi de la sonda de mers inapoi. Este pe cutie, in zona timoneriei. Scoate mufa din sonda si fa un strap cu o sarma in ea. Cu contactul pus, trebuie sa se aprinda becurile

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum nu am timp, folosesc becurile de avarie cand dau cu spatele. Poate in weekendul asta o sa ma ocup de ea. Care ar fi cea mai usoara modalitate de a ajunge la sonda? Culmea e ca problema asta a aparut de cand nu mai folosesc caldura pe automat, directionez caldura inspre sofer ori spre parbriz. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat, de fapt a rezolvat un garaj, e Brasovean de-al meu, cam jmecheras. Au schimbat reverse light switch si e OK now. Au mai schimbat si crankshaft pulley (corteco), cica trebuie schimbat, era putina rugina pe el si credeau ca are joc, cand l-au dat jos nu avea nici un joc. Asta e. Am un zgomot mai vechi numai la pornirea motorului (parca se lovesc doua piese grele reciproc) si au crezut ca ar fi de la crankshaft pulley, dar se pare ca nu e. Toate bucsariile sunt OK. Au concluzionat ca volanta ar fi de vina. Dar cu exceptia acelui zgomot merge bine, nu are o trepidatie mare motorul, cica merge ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now