brumadesport

Achizitie XC90 dupa 2015

39 posts in this topic

Moama zici ca ai avut vreo 53 de Volvo uri :)

XC60 e ieftina rau, sa vezi V90 CC :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, am avut vreo 4 - din care primele 3 au fost lipsa de inspiratie fiind toate S60 - insa am pus Polestar pe fiecare daca s-a putut - si din punctul meu de vedere a meritat. 

Tot din acest motiv nici nu ma gandeam la 90 - fie el V, S sau XC - asa ca pana la noi preturi la Volvo fac o pauza - experimentez si altceva. Si nu e rau deloc vreau sa spun - mai cinstit si categoric cu mai multe optiuni pentru jumatate de pret. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.08.2020 at 11:15 AM, maverick a spus:

Deci, 

Merge si atat cat spun diferite firme de tuning, insa trebuie sa citesti cu mare atentie ce ofera si cum - exemplu: 

- Polestar nu adauga doar CP (cuplu - masurat in newton metru - Nm nu nano metri nM) in plus in motor, mai modifica un pic si pe la cutia de viteze - iti spune cineva care care a avut Polestar pe diferite masini Volvo - si merita. Am avut 2 Polestar pe 2 D5, penultimul exact de la 225 la 230 CP insa nu se compara - pentru mine a meritat din plin investitia. Si plus ca la orice update de soft, daca exista, se face update si la softul Polestar. 

- Polestar este tuning de fabrica Volvo, deci ai garantia ca nu induce la efecte secundare la motor. Nu ca la restul neaparat ar duce, insa este fara nicio garantie - pe raspunderea ta. 

Iti sugerez sa citesti un pic mai mult, inclusiv aici pe forum gasesti diferitte informatii - insa trebuie sa investesti un pic de "bruma" de timp in asta. 

 

 

Am avut suficient de “bruma” de timp cat sa iti citesc raspunsul, apreciez semnalarea greselii nM-Nm, a fost doar simpla eroare ...apropos..nanometru este prescurtat nm...ops! 
Si...acea modificare de la Polestar de 5cp este nesemnificativa...din cele citite de pe la specialisti, daca tot m-ai indemnat sa lecturez ptr info! Cand vei dori iti voi pune la dispozitie documentatia necesara! 
Stima! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/31/2020 at 11:24 AM, maverick said:

Nu, am avut vreo 4 - din care primele 3 au fost lipsa de inspiratie fiind toate S60 - insa am pus Polestar pe fiecare daca s-a putut - si din punctul meu de vedere a meritat. 

Tot din acest motiv nici nu ma gandeam la 90 - fie el V, S sau XC - asa ca pana la noi preturi la Volvo fac o pauza - experimentez si altceva. Si nu e rau deloc vreau sa spun - mai cinstit si categoric cu mai multe optiuni pentru jumatate de pret. 

Aia cu mai multe optiuni la juma de pret m-ai spart, cand o avea Santa Fe masaj in scaune sa-mi zici si mie sa-mi iau doua . 

Da suspensie pneumatica pe cand ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, BogdanG said:

Aia cu mai multe optiuni la juma de pret m-ai spart, cand o avea Santa Fe masaj in scaune sa-mi zici si mie sa-mi iau doua . 

Da suspensie pneumatica pe cand ? 

Tu ai vazut cat costa un XC90 sau chiar si un XC60 chiar si fara masaj in scaune si fara suspensie pneumatica? Ia pune tu tot restul pe un XC60 si vezi cat iti da. Ca eu unul m-am speriat ce inseamna un XC60 accesorizat total, chiar si fara cele 2 functii mentionate de tine. Pot trai fara ele, tinand cont de ce probleme au fost si cat costa o perna de aer la suspensia pneumatica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, daca s-a mentionat chip-tuningul, a fost cineva la baietii de la TCM Tuning? Eu am vorbit cu ei si din D4 meu de 190 hp zic ca pot scoate cu Stage 1 ( modificari de soft) undeva pe la 235 hp si 470Nm plus remove limitation de la 200km/h. Acum nu stiu ce sa zic, poate ati auzit/colaborat de/cu ei si imi puteti da un sfat.

Multumesc.

PS. @BogdanG, sau orcine altcineva in zona Cta-B se poate scoate limitarea fara modificarea softului? ma refer aici la hartile de injectie si altele.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81 Teoretic ,merita sa incerci  intrucit cine face asa ceva in anul 2020  ,totusi se bazeaza pe experienta acumulata in timp si nu doar poezie precum era la inceputurile  acestui "sport"  ..

In alt loc de tunning ,niste modificari  in acest sens la un S60_D5/2008 a facut un coleg de aici ,Iulirx. cred ca prin 2010 ...inca   foarte multumit de motorul si masina sa...de fel nu o menajeaza cum  el spunea..

 

Totusi actualmente ,puterea masinii inclusiv cuplul (cel mai important factor) raportat la greutatea masinii tale nu este ceva foarte ideal la condus si economie de carburant?!!

La asemenea model ai limitare la 200kmh   si nu la turatie ,adica 4000rpm !!? ...sau la 4000rpm ai 200kmh.?!:huh:

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo, este ok puterea, mai ales ca vin de pe un S40 de 110 cp. As fi eliminat limitarea de viteza, desi poate este mai bine asa. Daca se limita la 4000rpm cred ca ajungea la 250km/h, dar limita este pe viteza, nici din cruise nu imi permite sa trec de 200km/h, acolo se opreste imi arata gradatia pana la 230km/h, dar degeaba apas +, nu trece de 200km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine cu D5 nu e limitata la 200km/h nici la turatie. Nu-mi mai amintesc exact dar parca sarise de 240. Nu cred ca ar fi o problema limitarea la 200km/h in folosire, eu cu exceptia 1-2 ori de proba si odata in Germania vreo 100 si ceva de km cu 200+ (ca ramaneam fara motorina) nu am folosit. Totusi e un dulap pe roti de 2 tone nu supercar.

Polestar-ul cred ca e mai OK fiind verificat/testat pe foarte multe masini. Nu stiu cat castiga fata de TCM dar cred ca mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am XC 90, am un V40. Repet nu am nevoie de mai multa putere si nu cred ca voi merge cu peste 200km/h, este o chestiune psihologica: sa stiu eu ca daca vreau poate. Acum sincer sa fiu am atins 200km/h, altfel nu stiam ca este limitata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci e gresit topic-ul "

Achizitie XC90 dupa 2015

" nu prea are treaba cu V40-ul

:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Commentul meu a inceput asa: "Salut, daca s-a mentionat chip-tuningul, a fost cineva la baietii de la TCM Tuning?"  Am cautat cele mai recente topicuri in care s-a vorbit despre tuning. Intradevar am poluat topicul lui @brumadesport si imi cer scuze pentru acest lucru.

Forumul nu mai este foarte activ si daca postam la sectiunea V40 probabil nu primeam niciun raspuns.

Inca odata imi cer scuze si nu voi mai posta in acesta sectiune.Doar in cazul in care imi voi cumpara XC 90, dar nu prea cred...

O seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama ce raspuns "politic/politicos"

Nu te "tragea de urechi" nimeni ca nu-i inchizitie aici, s-a creeat confuzie fiind postarea la alta sectiune, atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limitarea de viteza se scoate din CEM nu din ECM . Am scos limitarea la V60ul lui Ionuț Paun, se poate scoate insa nu am făcut proba :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now