Guest b88gmd

Ce service-uri bune stiti pentru Volvo (in Bucuresti si nu numai)?

66 posts in this topic

Maurice nu m-am gandit la situatia in care pleaca de la Volvo si ajunge la Pejo, nu stiu daca ai de obicei gura aurita DAR poate dai de acelasi om si la Pejo  ;D

Totul este plecat de la faptul ca suntem delasatori, ne apucam cu elan de un lucru dupa care ne plictisim si nu-l mai facem cum trebuie. Poate este o parere subiectiva, dar vad in serviceuri numai oameni plictisiti care nu au nici un chef de munca. Sau poate ca se mai intampla sa ma vad pe mine  ::) Incep cu spor sa demontez juma de spoiler dupa care dau de alte probleme si la final nu mai pica la linie .

Oare daca ar fii platiti cu 2000E/luna ar lucra mai cu spor? Mai atent? Mai cu drag ?

Sincer nu cred .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa punem punctul pe I: managementul de la Primus e mediocru. Daca nu schimba ceva la nivelul cel mai inalt, vor avea parte de aceleasi probleme peste o luna, doua, chiar daca acum incearca sa dreaga busuiocul.

E foarte usor sa devii un lider de mana a doua: te lasi pacalit de poleiala stropita de cei din subordine. Toate sunt bune si frumoase pe hartie, profitul creste, clienti relativ multi, masini vandute in numar din ce in ce mai mare si ce bun manager sunt eu!

Dar problemele apar atunci cand nu stii sa-ti evaluezi afacerea si, cand a crescut destul, sa iei masuri de suplimentare a personalului, DE PASTRARE A CALITATII SERVICIILOR. Noi nu... Creste profitul? Ho ho ho! Foarte bine! Aratam superiorilor cat de bine stim sa scoatem profit mare cu cheltuieli mici. Ei ne apreciaza... Le place, dar ce nu-si dau seama e ca SE AFLA PE UN DRUM GRESTIT! O bomba cu efect intarziat. Azi "scapi" un client nefericit, maine doi, si tot asa pana la un timp iti dai seama ca vanzarile scad, clientii se raresc si atunci...

Sa vedem ce urmeaza la Primus. Oare isi vor da seama?

Am zis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am luat in sfarsit masina vineri, cu toate problemele rezolvate, pus din partea casei o spalare interior/exterior si primele doua revizii moca.

Asa de control i-am tras o Austrie in week-end sa vad daca nu-i sare vopseaua  ;)

post-770-12877848602845_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza asta-mi aduce aminte de un banc...

I: Ce ii trece unei muste prin cap cand se loveste de numar ?

R: Fundu' !

;D

Ma bucur ca ai rezolvat !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine ca ai rezolvat !

cred ca dupa vreo citeva drumuri de-astea, perdeaua aia de insecte iti va bloca radiatorul si condensatorul AC  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRE!

Am si eu nevoie de un service autorizat RAR sa imi dea o "adeverinta" ca maotorul D5 120kw EURO III, montat in regie proprie, functioneaza in parametri normali!

Asta e aproape singura solutie pe care o am sa imi poata trece in CIV, cei de la RAR, noua serie de motor.

Simt ca ajung cu nervii la pamant! Imi tin masina pe dreapta de mai bine de un an pentru ca nu am vrut sa beneficiez de serviciile principalului deale Volvo din Bucuresti si am montat motorul pe masina in regie proprie!

Va rog, da-ti un ajutor! Am cautat pe site-ul RAR lista service-urlor, dar nu am gasit-o!

Va mulumesc,

Silviu "URSU"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frstilor Lasa-ti Service primus auto.

Mi-am dus masina si au constatat totate tampeniile posibile. Ma costa 1300 Euro toata reparatia. In plus mi-au zis ca masina nu poate circula.

M-am dus la RAR si mi-au spus ca nu au vazut o masina mai buna la 270.000 km . L-am trecut RAR-ul fara probleme. Au pus-o in toate testele posibile si imposibile.

Trage-ti dumneavostra concluzia

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi...eu de un an imi racesc gura degeaba, zicind acelasi lucru despre primus.Cine vrea sa iasa din rutina, sa mearga acolo.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

caut si eu service in bucuresti sa-mi schimb rola intinzatoare de la auxiliare si rola de la alternator...vreu un service unde a mai facut careva schimbul asta si a fost multumit...vb pt ca am fost la un service si mi-a cerut 350 ron si vroiau sa demonteze si alternatorul pt a inlocui rola alternatorului...

daca ati sti si niste preturi aproximative ar fi ok

multumesc frumost pt ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre! Exista service-uri autorizate Volvo in Bucuresti/imprejurimi? ... Care?

:))

Va mutumesc! Astept si eu recomandari! ... Destul de urgent ca m-au ajuns blestemele! :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autorizat VOLVO e doar reprezentanta, si ma intreb daca cineva de pe forum o s-o recomande  ::)

In rest... sunt cele autorizate RAR si atat... Care-ti pot face masina Ferrari sau Trabant, e dupa noroc. Incearca si la Augsburg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

... sau in "imprejurimi", la reprezentanta din Brasov. Eu i-am mai recomandat la cativa baieti si par multumiti cei care au apelat la ei.  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, dar "reprezentanta"!?!?!?! ... Exista in Romania REPREZENTANTA?! ... ma rog!

Va multumesc. Da, consider si BV imprejurime din pdv al distantei, chiar si ca timp. E aceasi lucru daca traversez B de la N la S sau plac din N catre BV! :D

Mai am 2 promisiuni pe care le voi aborda saptamana asta. Daca nu se concretizeaza voi apela si la Augsburg. Sa vedem!

Iubesc Volvo si voi iubi compania ca este "altceva"! ... Acum 10 ani am avut un 440 ce l-am vandut la 350.000 km! A functionat perfect! ... Apropo, nu stiti un Amazon de vanzare, indiferent starea?

Respect, dar reprezentante nu vom avea nici in 20 de ani de acum in colo in RO! ... unt un optimist in ceea ce inseamna RO! :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now