Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Victor

Cum aduci o masina din Germania-blog George Buhnici

25 posts in this topic

Dupa ce am citit ce a scris el acolo, eu ma gandesc sa nu imi iau masina din Germania. Sau daca o sa iau, nu o sa merg eu dupa ea.

Cel putin pe net, sunt multe anunturi dubioase cu masini din Germania; plus ca, masini mai deosebite rar gasesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa, Adi. Ia adrese de autohaus-uri mari din NV, si mergi direct acolo. Ce e pe net este nimic, abureala, prostii. La afluxul de cumparatori din aceasta perioada nimeni nu mai pierde vremea sa la bage pe net. Insa, la fata locului, vei gasi ce masina vrei tu. Garantat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal stiati ca si nemtul cat e el de neamt face smenuri?? cea mai severea lege pt smenarii de auto este in austria ! adevarul este ca sunt masinile mai scumpe ca in germania dar pana la uram toto omul alege germania. autohousurile din austri as au cam golit multe s au desfintat de ce ?? bulgarii sunt de vina eu am avut experiente cu masina luata din bulgaria nu sftuiesc pe numeni sa se bage cu ei in gasca!in primavara merg in germania sa vad ce gasesc acolo ! sau poate spania ! sa vad cam cum merge peste tot. la mai multi km fara reparatii!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal stiati ca si nemtul cat e el de neamt face smenuri??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am rabdare sa citesc tot ce ai scris, dar de pe sarite am citit ceva legat de kilometrii.

Of...ce conceptii au romanii. Daca are peste 100k km deja e muuuuult (asa gandesc multi, trust me)

Toata lumea vrea o masina intre xxxxx euro si xxxxxx euro, cu cat mai multe optiuni si 95% vor spune sub 100.000 km

Cand am cumparat masina din germania kilometrajul a fost printre ultimele lucruri care l-am verificat, masina fiind din 2005 si am zis "Cati km a putut sa faca in 3 ani, avand in vedere ca a fost a unui doctor?", kilometrii care mi-au fost confirmati la reprezentanta volvo din Brasov (tot respectul pt ei).

Is prea multi in trafic care cred ca rodajul la masina costa in prima mie de km facuti. Rodajul la volvo cred ca e undeva la 50 mii poate si mai mult .... asa ca nu m-ar fi deranjat nici dar ar fi avut 200k, cu conditia ca la 160k sau mai devreme sa fi schimbat distributia.

Si in noaptea asta ar fi trebuit sa plec in DE sa aduc un BMW 320d 2004, automat, 210k km... dar deh...incepe facultatea si nu vreau restante  :D

toate cele bune,

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor aberati total: fiecare isi cumpara ceea ce plateste si asta spune tot. vrei ieftin ia ieftin.... vrei scump ,ia bun....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dbaciu58 nu a scris chiar aberatii, zippy. E binevenita orice parere referitoare la aceasta problema, intotdeauna vor fi oameni care vor dori sa-si ia de-afara o masina, decit de aici - la aceeasi km reali-dotari-etc, atita vreme cit aici aceeasi masina costa mai mult ca afara (nu mai zic de ce suporta o masina de pe la noi in comparatie cu una identica de-afara:caroseria si bucsaraia plinge dupa atitea gropi si denivelari luate, service-ul facut de nea Ion(chiar daca e de la primus-tot un nea Ion este,nu e scolit in suedia...consumabile ieftine ca deh,romanul nu are banii celor din Austria sau Germania si lista poate continua).

Topicul ramine deschis pentru orice parere, mai ales pentru cei care au de-a face cu adusul masinilor de-afara si tot ce implica acest lucru. Si uitati de autovit-ul romanesc, 90% sint tzepe si aici. Parerea mea  ;).

Inca mai renteaza sa-ti aduci o masina identica cu cea pe care o ai si sa o tii pentru piese, eu asa am sa fac-cind o sa si reusesc, nu stiu.  :-* 

Bine, asta e valabil doar pentru pasionati (ca mine)  :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cit este de adevarat...am auzit ca ar fi o baza de date detinuta de Volvo in care se regaseste istoricul masinii (banuiesc ca toate interventiile executate de service-uri Volvo). probabil nu se vor gasi masini mai vechi de tz ani.

Stie cineva de aceasta baza de date?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am preferat sa ma duc dupa masina in Germania. Costurile  pe care le-a zis dbaciu58, in plus cu dusul dupa masina, is cam pe acolo.

Dar costurile astea le suporta si unul care aduce masini. Deci ala cand o vinde aici, el nu castiga nimic?isi scoate doar drumul? eu cred ca mai baga si el vreo 2mii in plus. In plus masinile aduse de ei sunt masini pe care le vand repede aici, deci luate ieftin de acolo ca sa le poata da cat de cat ieftin aici.

Deci parerea mea este ca daca vrei o masina buna trebuie ori sa ai incredere in persoana care se ocupa de masini sau te duci tu dupa ea.

Eu am luat-o de la un turc, avea un parc de masini beton si tipul cu clasa. Fost campion de box, era enorm. Si vreau sa zic chiar daca a fost turc mi s-a parut ca stie ce vrea, vrea sa aiba o afacere profitabila, fara tepe.

Eu am fost incantat si de drumul inapoi. Acum nu am atatia bani incat sa merg in excursie pana in nordul Germaniei si inapoi deci am avut un plus sa ma duc personal dupa masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm si eu ca exista acea baza de date de care se vb, eu chiar am cateva foi A4 printate cu tot istoricul masinii cand a fost dusa la tester, pe langa cartea service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prinvinta KM. Da, nu zic ca nu se dau KM inapoi, dar din activitatea mea, stiu un lucru" La Volvo, pana acum, nu s-a auzit ca s-au dat vreodata KM INAPOI ". Este un lucru bun, ce au realizat cei de la Volvo si sper sa o tina tot asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiindca ma interesa in special motorizarea 2.0T de 165/163cp de pe S/V40 (deci dupa 6/2000), si cum am monitorizat o lunga perioada pe mobile.de aceste modele, am avut parte de diverse "surprize" cu masini care pe mobile.de aveau 200-230-260k km in Cluj in  piata sau oferite pe internet, aveau 120-140k km. Ca asa le place la romani...

Si se si vand repede... ca superoferte :))

Asa ca , modificarea km la Volvo nu este deloc f. greu de facut.

Masina care o conduc acuma, este din 2001 si are 79xxx km. Dar sunt reali. Eu am adus-o din Germania, luata de la repr. la ~45k km, pastrata in familie. Clar ca nu e un exemplar care sa il vand in piata de masini sambata sau duminica, dar cand va fi sa-l vand, daca o voi face, o sa astept pe cineva care se pricepe.

Dar am vandut si masini pe la 180-210k km, normal, mai greu, si la pret corect, deci mai mic... dar macar pot zambi cand ma intalnesc cu proprietarii.

Ca si parere personala, daca vreti sa luati masina pentru voi, mergeti in Germania. Si e ideal sa luati un om care sa cunoasca modelul vizat, zic eu, mai important decat limba. E bine sa stii limba... dar mai important este sa iei masina buna.  Negocierea se face usor, daca vanzatorul vrea sa se faca. Daca nu, poti sa fii literat german ca tot limba EURO conteaza. Nu il impresionezi pe herr Hamoudi care de abia stie si el germana, cu gramatica perfecta. Iar actele se fac lejer, mult mai usor decat inainte de integrare.

Dar daca stii la ce sa te uiti, poti sa scapi de probleme mari. Altfel, Dumnezeu cu mila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Daca tu ai dat astfel de vesti, inseamna ca sti cum se dau KM Inapoi aici la Volvo!!!

S-au ma insel, amarnic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Logan este luata ca a doua masina (ptr. nevasta la cump.) pe motiv de PRET/Renault?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici daca masina sta in garaj nu scad km. de la 70k km la 60k km. Pe incercate...

Dar cine stie... daca e posibil ca in Germania sa aiba 260k km si in Cluj sa ajunga la 135k, o fi vre-o metoda.

Si daca acea masina, tot acest TIMP a stat in GARAJ!!!!!!!!

Poate omu si-a cumparat o alta masina intre timp!!!

Cum mai poti calcula?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca acea masina, tot acest TIMP a stat in GARAJ!!!!!!!!

Poate omu si-a cumparat o alta masina intre timp!!!

Cum mai poti calcula?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Eu m-am interesat foarte mut despre aceasta masina, deaorece mi se pare cea mai buna pana acum, dar se pare ca aici in RO s-au gasit cativa care " sa masluiasca cum se spune " acei KM.

Eu zic ca e Imposibil, deaorece am intrebat pe cineva de la o Reprezentanta din Olanda si mi-au spus, ca e singura masina la care nu sepot da KM inapoi.

Si apoi, esti sigur ca acel Tester al tau a spus lucrurilor pe nume? Sau doar zici asa, ca sa mai ai si tu clineti, sa faci un ban?"

  Eu sunt unul din cei cu km modificati pe masina. La orice masina se pot modifica km. Nu ai nevoie de tester ca sa-ti dai seama. Cat timp masina este noua merge la reparatii/revizii in reprezentanta. Aici se noteaza numarul de km. Daca ultima intrare in service VOLVO este in anul 2004 si avea 140.000km...cum poate sa aiba 120.000km in 2007? Din cele cateva sute de Volvo Sh aduse, cateva zeci au modificat kilometrajul in ROMANIA! Costa intre 100 si 150E. Sunt destui care sa modifice fara probleme. Cand am fost cu ea la reprezentanta in Ungaria mi-au spus ca daca eram cetatean maghiar ei ar fi anuntat automat autoritatile pentru "fals in acte", dar cum nu sunt.......In Romania este permisibil, in alte state daca te-au prins, te-ai ars! La noi in contractul de vanzare-cumparare nu este rubrica de KM. Afara exista si nu isi risca nimeni licenta pentru cateva sute de euro....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dbaciu58 va cam agitati ca pestele pe uscat  :D

Volvo e o masina ca oricare alta si se poate modifica in toate felurile. Ca e mai frumoasa, mai sigura, mai speciala si cum spunea cineva pe aici "n-are toti" e altceva

Cat despre piese originale de volvo. Sunteti sigur ca e doar in mintea noastra de romani??

as spune mai multe da' ma limitez aici

sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa ma "aprind" inutil dar de ce naiba se mai fabrica piese originale? Sa punem pe masinile noastre stergatoare de Matiz, suspensii de Tico, daca am busit spoilerul fata ii punem unul de Logan (daca nu se potriveste mai luam cu flexul ca tot romanul se pricepe).

Eu nu ma laud cu banii (suntem putin incompatibili) dar voi pune piese si consumabile originale de cate ori voi putea.

Dar fiecare este liber sa faca ce doreste cu masina lui atata timp cat ii lasa si pe ceilalti sa faca acelasi lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dbaciu, vad ca nu ai inteles nimic din ce am scris, nici macar subtilitatile sau ironiile. Trist, dar asta este. Si nu te mai aprinde asa, ca nu ai dreptate in tot ce spui-mai ales in faza cu piesele originale versus aftermarket sau cu loganul cumparat de nemti (aceeasi nemti avari care nu dau banii pe piese originale ca-s scumpe si la fel de proaste-cum spui tu ca si cele aftermarket...nu au bani saracii, au acelasi salariu mediu ca al unui roman care-si cumpara prin programul Rabla un aveo sau accent, ca loganul e deja lux). 

                                                                                                    :dreams:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am inca Volvo dar planuiesc sa iau unul in vreo 2 luni. Insa ma pot baga in discutia legata de cumparat masini din Germania. Stau intr-un sat langa Trier, in Vest la granitza cu Luxembourg si Franta. Va pot spune ca e una din cele mai bogate zone din Germania si  majoritatea oamenilor din zona asta lucreaza in Luxembourg ca si mine unde salariile sunt mult mai mari chiar si de cat in Germania.

Nemtii sunt zgarciti, de fapt mai corect ar fi f.  cumpatati, cel putin in comparatie cu romanii. Nu cred ca o sa veti vreun neamt sa isi dea mai mult de jumatate din venit pe un leasing la masina oricat de mult si-ar dori masina aia si sa stea in apartament cu masa sau nu aiba bani de benzina si ulei bun, si sa opreasca motorul la vale  sau la stop .. cum fac o buna parte din romanii nostri. daca vezi un neamt cu masina de 20k poti pune pariu ca si-ar permite una de 40 fara mari probleme.  Problema nemtilor cu piesele de schimb e innexistenta. NU se pricep si nu ii intereseaza pe majoritatea dintre ei . Cate vreme masina e in garantie se duc la reprezentanta iar apoi la service normal ca e mai ieftin .. si ce ii zice ala de la service aia cumpara si pune . Oricum din costul unui service piesele sunt ultima problema. Manopera la un rahat de mercedes clasa A schimbat placutze de frana toate a ajuns la 600 de euro  facuta la reprezentanta ce a ce e f mult si pentru ei (numai ce a facut treaba asta colegul meu de birou, luxembourghez, pentru nevasta-sa, plangea cu vorbe).  Placutele in sine probabil ca au costat maxim 100  . Piesele de schimb sunt in general mai ieftine ca in romania. Deocamdata am doar o mazda 323f 1.6 16v 1993 (pop-up lights) si pot sa va spun ca piesele sunt pur si simplu f ieftine, cumparate din magazin specializat, mers cu echivalentul cartii de identitate si luat exact piese pentru modelul ala.

Cat despre dealeri... nu cred in legenda ca nu se dau Kilometri inapoi. Se dau si o fac si dealerii nemti si restul (rusi turci sau ce mai sunt ) Daca nu o fac nu fac fata la concurenta.

Sfatul pe care pot sa il dau pentru cei care vor masini  sa mearga personal  si sa vada, sa caste ochii si sa se uite si la om .

  Sanatate si sa auzim numai de bine , sper in vreo 2 luni sa postez si la sectiunea  "noul meu Volvo  sh" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  La o masina rulata in germania media anuala este de 50.000 de km / an ca persoana fizica , daca e persoana juridica sare enorm de mult media.

  Istoricul masini il poti afla de la orice reprezentanta la orice masina , conditia este sa aiba toate servisarie facute la un dealer autorizat care sa o poata introduce in baza de date.

  Tepari sunt peste tot Tata-l meu a cumparat in 1993 un mercedes in austia f. frumos , f. multi bani si f. mirsavit la kilometraj de la un mare handler de acolo, ia placut masina si nu a dat importanta abia dupa citiva ani cind au aparut f. multe probleme a realizat ce teapa si-a tras cind masina a ajuns pe mina mea si i-am facut un test complet la szeghed, cind am vazut devizul la o reparatie la motor am preferat sa o vind urgent si i-am explicat cumparatorului ce are si de ce nu o mai vreau , dar omu trecea de la dacia 1310 la mercedes si la vrut asa cum e.

Share this post


Link to post
Share on other sites