florin82

pornire greoaie si relantii mare

31 posts in this topic

salut! sunt un fericit posesor al unui volvo 480 turbo din 93.masina arata si merge impecabil,dar am o problema foarte delicata:pornire e destul de greoaie atat rece cat si cald(nu exista diferenta).cand motorul este rece relantiul sta in 850 rpm constant si fara intreruperi.cand se incalzeste sta in 1100 la fel constant si fara intreruperi.va rog frumos sa ma ajutati!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru un sfat cit mai competent ar trebui sa ne dai mai multe date despre motor. completeaza-ti si profilul si poate ne descurcam noi. numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul este de 1721cm turbo.masina are in jur de 140000 km.ulei si filtre schimbate recent,verificat si curatat motorasu pas cu pas de relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acceasi problema ca si la mine . sa fie supapa de presiune in rampa de injectoare ? baieti, ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista o posibilitate de reglaj al relantiului, adica setarea de baza a motorasului de relanti cu ajutorul unui fir din instalatia elecrica care se pune la masa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista o posibilitate de reglaj al relantiului, adica setarea de baza a motorasului de relanti cu ajutorul unui fir din instalatia elecrica care se pune la masa.

mai multe detalii te rog. mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista o posibilitate de reglaj al relantiului, adica setarea de baza a motorasului de relanti cu ajutorul unui fir din instalatia elecrica care se pune la masa.

aceeasi problema o am si eu, dar la un 440, 1721 cmc, fara turbo...cand scot mufa de la motorasul de relanti, se balbaie...nu sta constant...ma omoara consumul!  va rog continuati topicul, este foarte interesant... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Daca ai turbo trebuie sa ai si vacuum. Uita-te la toate furtunasele, indoaie-le putin sa nu fie vreunul copt sau rupt - sa-ti traga aer fals pe undeva.

  khatherr, bineinteles ca daca scoti mufa de la motorasul de relanti se "balbaie", ca de-aia e pus acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opa!!!eu daca scot mufa nu se intampla nimic.oare sa fie bulit?dar ideea e ca l-am curatat dupa care i-am bagat mufa si am urmarit ce se intampla daca o pornesc si chestita aia din el se misca adica pastila aia.deci am tras concluzia ca functioneaza.oare sa nu functioneze in parametrii normali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu, dar la un 440, 1721 cmc, fara turbo...cand scot mufa de la motorasul de relanti, se balbaie...nu sta constant...ma omoara consumul!  va rog continuati topicul, este foarte interesant... ::)

Dar ce consum ai?

In conditii de condus sportiv (f sportiv  ;D), am scos cu o masina ca a ta, un consum de 18% in oras. Dar consumul se datora unei mici defectiuni la sonda lamda sau ceva... nu imi amintesc bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in oras condus pot sa spun semisportiv imi ia cam 15.afara condus 100-120 imi ia 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea se apropie de 16% in oras, semisportiv...trebuie luat in considerare ca e si hidramata! o fii bine?

pornirea grea?de unde e?zilele astea am sa ma uit pe autodata si am sa vad ce fel de bujii imi trebuiesc...am vazut ca pe ale mele nu scrie nimic altceva decat VOLVO! or fii originale?i'am ajustat de vre'o 2 ori distanta !daca nu, ma duc mai sus...spre fise, capac, rotor...oricum vine iarna...noroc cu bateria mea de 92A!:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista o posibilitate de reglaj al relantiului, adica setarea de baza a motorasului de relanti cu ajutorul unui fir din instalatia elecrica care se pune la masa.

care se pune la masa si in ce fel se seteaza?nimeni nu stie sa imi scada si mie relantiul...1721, fara turbo, an '93.turatia imi sta cam la 1000-1100 rpm!ce sa ii fac? vad ca s'a cam lasat balta topicul asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema rezolvata pe jumatate,adica cu relantiul.totul era de la o mufa cu un singur fir(de culoare maro).acel fir se gaseste undeva in fata chiar deasupra radiatorului de racire.dupa indelungi sapaturi pentru a imi rezolva problema cineva(de pe un forum din anglia)m-a intrebat daca acea mufa este bagata si daca da sa o scot.zis si facut.am verificat si intradevar era bagata.va spun sincer ca din momentul in care am scos mufa am alta masina.relanti=850,consumul a scazut considerabil(undeva la 9,5-10 in oras comparativ cu 16 inainte),ba chiar am si soclu dimineata cand e rece ceva ce inainte nu exista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact mufa aia este raspunzatoare cu reglarea relantiului  ;)

... se pune la masa prin intermediul corespondentului de mufa, se regleaza relantiul din surubelul de pe clapeta, dupa care se deconecteaza, operatia asta trebuind a se face cu motorul cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yknot si @florin82 , ceva poze ne-ar fi de ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa incerc sa pun cat de repede pot.banuiesc ca vrei poza cu respectiva mufa

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa incerc sa pun cat de repede pot.banuiesc ca vrei poza cu respectiva mufa

Poza cu mufa respectiva si locatia ei ;). MULTUMESC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am gasit-o bagata si am scoso....

Am raglat relantiul cum s-a exlicat mai sus...

dar mie dimineata tot imi sta relantiul jos si am pornirea greoaie...

Vreo idee legata de motorasul de ralanti?pt ca eu i-am scos mufa si am pornirea uimitor de buna cu mufa scoasa...si sa relantiul  la 1500 usor balbait...dar cand se incalzeste merge in regim de 700-800 rotatii...ce rost are motorasul de relanti in cazul asta?

A...ce nu se stie

Am sarit de 210 000 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, Volvo 460 2.0l. benzina, din 95. imi porneste bine dar tre sa o tin din acceleratie pana se incalzeste.. altfel moare... in cateva zeci de secunde incalzita e ok  dar cand se incinge mai tare imi sta la 1200rpm. Consum undeva la 11% oras. sunt multumit de consum dar imi e teama iarna(radiator mare raceste bine..)sa nu moara in mers...  aveti sugestii? pc.abia acum schimbat catalizator si urmeaza toba centrala(e sparta un picutz :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceea mufa o am si eu pe volvo meu dar la mine e scoasa si nu am vazut numai un capat pe firu maro oare celalalt capat de unde trebe sa vina!?!!?SI daca il gasesc cu firele cuplate trebuie sa reglez relantivul din cate inteleg eu???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai si firul corespondent, il poti pune la masa pe al tau si reglezi relantiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now