dorupopa2003

probleme de incepator

49 posts in this topic

Hai sa fim seriosi, se stie clar ca sistemul DSTC este unul prost, va recomand filmuletul acesta pt a va convinge.

ENJOY!!!!!

DSTC nu e prost deloc, m-a scos din multe belele (nu f mari)

In legatura cu Subaru B9 Tribeca ... e o masina f reusita. Am facut un traseu offroad cu un X5 si un Subaru B9 Tribeca si nu de putine ori dadeam telefoane (pe unde prindeam semnal) sa se intoarca sa ne traga si pe noi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dtsc-ul , daca e de generatie mai noua, face ceea ce nici un pilot de formula 1 sau de raliu nu poate face: adica redreseaza masina INAINTE ca tu, ca sofer, sa fi simtit inca ceva....

ceea ce simti este cum LUCREZA dtsc-ul. in principiu dtsc-ul reactioneaza in 1/250 sec deci infinit mai repede si mai precis decit orice fiinta umana,

stiu, de asemenea, ca atunci cind lucreaza ,soferul simte o "dezechilibrare" a masinii, insa aceasta e mult mai putin periculoasa decit ceea ce s-ar intimpla in cazul in care dtsc-ul n-ar lucra.

ca un exemplu : gasiti o parcare goala , un spatiu rotund cu diametru de 20-25m si incercati , invirtindu-va in cerc, din ce in ce mai repede, sa derapati. fara dtsc o sa reusiti , cu el nu. nu folositi frina de mina si nici alte tertipuri ca sa derapati : incercati sa mimati o situatie reala. puteti incerca sa accelerati brusc, sa frinati brusc, cu dtsc-ul nu se intimpla nimic. (pur si simplu va va taia alimentarea si/sau va va frina anumite roti astfel incit sa nu derapati.)

daca vreti sa derapati controlat atunci trebuie dezactivat. citeodata , depinde de tipul dtsc-ului, acesta se dezactiveaza doar partial : controlul deraparii neaxiale raminind activat, indiferent de vointa voastra.

SI CE ROST ARE SA DAI 700-1000 EURASI PE CEVA SI SA NU-L FOLOSESTI ?

daca vreti senzatii tari luati-va cu 10mil o dacie veche si distrati-va undeva pe iarba....

chiar daca se strica, ati pierdut 10 mil nu 100.

daca totusi ati intrat in derapaj (datorita vitezei prea mari si /sau aderentei mici) actionati la fel ca in cazul in care n-ati avea dtsc, adica rotiti volanul in asa fel incit sa compensati rotirea autoturismului. veti vedea ca redresarea e mult mai scurta si mai precisa. in nici un caz nu ramineti cu volanul blocat caci si pozitia volanului ajuta dtsc-ul sa afle incotro vreti sa mergeti. pe pozitia inainte intra doar abs-ul si eventual afu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am condus niciodata la drum lung cu un sistem asistat, pe V70 am STC si era sa ies in decor de multe ori din cauza lui, pur si simplu cand intru intr-un ac de par si accelerez la iesire pierd aderenta si STCul taie acceleratia si puntea spate iese in afara drumului, m-am trezit de cel putin 2 ori cu o roata in sant, la propriu, mai ales pe Dealul Negru patesc asta, si atunci m-am invatat sa pornesc motorul, decuplez STC, pun centura si plec . Am cautat multe articole despre STC/DSTC si am aflat ca sunt niste sisteme idioate si foarte prost puse in practica. In mai multe review-uri se spune clar ca DSTCul nu se poate folosii daca,,,,conduci cu pedala la fund, pur si simplu sistemul face mai mult rau decit bine . Daca esti acel sofer dezinteresat care mergi din pct A in pct B si nu vrei sa scoti "untul" din masina este bun DSTC-ul, daca iti place sa conduci si mai ales stii sa conduci la limita o sa fii incomodat de DSTC/STC.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D  Ce bine ca la bestia mea nu au pus dtsc, ca sa pot sa merg si eu (mai mereu) la limita  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA HA HA.........glumetule. Lasa ca voi aveti alte probleme :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oarecum off-topic. Legat de acel clip video postat de Bogdan G nu pot sa spun decat ca e marketing neloial si anticoncurential tipic american! As spune deja nesimtit  :D. Nu contesc ce s-a spus despre DSTC, nu am experimentat, nu ma bag in discutia voastra, urmeaza insa sa il si testez. Insa ce se "promoveaza" in acel clip legat de Subaru e pueril! Cel putin stilul, abordarea....

Numai de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca va certati degeaba. Puteti avea orice sistem de control si indiferent de masina......  legile fizicii nu le invingeti. Daca masina pierde aderenta pe roti sistemul de control nu mai are ce face, poate doar sa isi infiga ghearele in pamant precum pisica insa de sistemul asta inca nu am auzit......  asa ca........ probabil ca sunt bune toate sistemele (mai mult sau mai putin) dar cel mai bun e soferul care constientizeaza ca fizica impune niste limite pe care ar fi bine sa nu incercam sa le depasim...... 

Eu cred ca isi fac treaba aceste sisteme insa limitate si ele de forta de frecare de pe fiecare roata.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu uitam ca conteaza f.mult si profilul pneurilor, presiunea aerului din interior,.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, se stie clar ca sistemul DSTC este unul prost, va recomand filmuletul acesta pt a va convinge.

ENJOY!!!!!

DSTC ul nu este prost, subaru, are un sistem mai bun al tractiuni, toate modelele fiind AWD. ei au avut ca scop principal dezvoltarea acestui sistem si este normal sa fie in fruntea clasamentului.

DSTC ul este conceput sa fie eficient la viteze normale, nu fara limita.

mi am cumparat volvo si inainte si dupa ce am condus subaru, pentru ca simt ca ma reprezinta mai bine ca familist.

daca nu as fi familist sau as avea sub 30 de ani, poate as fi avut subaru.

PS, eu zic ca trebuie sa recunoastem un merit evident, ca este mai bine sa fie decat sa nu fie concurenta stransa intre servicii pentru ca, asta garanteaza progresul. (dragostea adevarata i pe ochi... nu pe posibilitati... materiale!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

???Salutare la toata lumea.Si eu am beneficiat de avantajele DSTC,aveam probleme cu bucsele fata ale bratelor si cu bieleta caseta directie parte stanga si in acceleratie imi pleca stanga masina si in franare dreapta,am fost nevoit sa fac o depasire mai fortata si daca nu exista acest sistem DSTC,pe carosabil ud si foarte denivelat,probabil ca acum as fi facut cea ce a facut prietenul nostru ce a afisat si poze cu masina avariata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ma prezint : ma cheama Doru. Nu sunt posesor Volvo. Seful meu este. Eu fiind singurul inginer din zona, ma ocup de masina. Am condus-o de multe ori si am ramas impresionat. Este o masina pentru cunoscatori. Masina : Volvo S 60, 2.4 D, 185 CP, model 2005, 155.000 Km la bord, hidramata, Full options. Si acum cateva intrebari :

A mai schimbat cineva limba la BC ? Cei de la Tester Iasi au cotit-o. Cred ca le-a fost frica.

Masina este dotata cu telefon. Sertarasul de sub tastatura telefonului, in care se introduce cartela SIM este rupt. Am vreo sansa sa gasesc acest sertaras ? Eventual de la cineva care nu foloseste telefonul.

Se poate face update cu harta Romaniei la GPS din dotare ? Cei din Iasi au dat din umeri.

Ce inseamna urmatorul mesaj : RUTSCHICHERUNG VORUBERGEHAUS ?

Sper ca am pus intrebarile mele unde trebuie si va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doruapata: legat de intrebarea ta cu limba de la board computer, foloseste te rog optiunea "Cautare"... sigur vei gasi, s-a mai discutat despre asta in cateva randuri.

legat de port-sim, tocmai am comandat unul pentru cineva, costa 75RON si vine in 4-5 zile lucratoare de la comanda... Asa ca daca te pot ajuta, spune-mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog sa dai comanda si pentru mine de un port sim.

Nu cred ca sunt mai multe tipuri de telefoane pe Volvo S 60 - asa ca sper sa se potriveasca. Luni iti platesc. Te rog sa imi spui modalitatea de plata.

Multumesc pentru promptitudine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa-mi platesti nimic pana nu vine piesa si ti se si potriveste :) Daca esti din Bucuresti, poti trece in week-end pe la mine sa o vezi pe cea deja comandata, pe care o am in portbagaj, daca ti se potriveste, o comandam si pt tine ! Aceea e pt. S60 model 2002, ma indoiesc sa fie altceva pt. 2006-2007...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate sunt din Suceava.

Port simul are aproximativ 1.5 cm si se introduce intr-un locas situat sub tastatura telefonului. 99% se va potrivi. Platesc toate taxele de curierat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, il comand chiar acum !

Taxele de curierat le iei de pe www.9339.ro (parca in jur de 18RON + TVA transportul si 10RON + 1% din valoare + TVA taxa de retur ramburs - de care scapi daca platesti prin banca).

Da-mi te rog mult un mail pe alex.voicu@volvo-club.ro cu datele de facturare !

Multumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Midnight Caller. Piesa este ok. Se potriveste.

Dar am o mare problema. A mai ramas in telefon o bucata din placuta port-sim veche.

Cum pot desface telefonul fara sa dau jos bordul ? Se poate asa ceva ?

Cum pot scoate placuta port-sim veche ? Poate reusesc sa dau jos doar tastatura telefonului. Asa ar fi cel mai simplu.

Oricine imi poate da un sfat este bine-primit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal.

poate sa imi comunice si mie cineva distanta prezoanelor la S60? am un set de jante cu tot cu cauciucuri ce as dori sa le vand si nu stiu pe ce masini s-ar potrivi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal.

poate sa imi comunice si mie cineva distanta prezoanelor la S60? am un set de jante cu tot cu cauciucuri ce as dori sa le vand si nu stiu pe ce masini s-ar potrivi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt de S60 ai asa: 5x108, 6,5-7J 16, ET 43sau 49 daca sunt pe 16", gaura centrala 65mm, merg pe Ford Mondeo,Volvo 850, 960 etc, in principiu orice Volvo mai vechi care are 5 prezoane, nu merg pe platforma P2 (S40/V50, C30, C70) care are 6,5 J 16, ET 52,5, 5x108, gaura centrala 63,3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru ajutor. jantele nu sunt originale de volvo...sunt BBS RK pe 18".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posteaza te rog la sectiunea "piese de schimb" tot ceea ce e scris pe jante, pretul si cateva poze.

Poate se gasesc doritori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o problema cu cheia de contact de tip briceag. Pur si simplu nu se mai deschide singura. Trebuie ajutata. Cred ca s-a rupt un arc in interior. Am fost la un electronist care a desfacut cheia in doua. Nu a putut insa sa ajunga la arcul cu pricina. A mai patit cineva asa ceva ?

Unde as putea rezolva aceasta problema ? Daca se pricepe cineva va rog sa ma ajutati.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine nu mai sta inchisa.

daca rezolvi, sa-mi spui si mie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now