GeorgeGeorge

Caseta de direcție

5 posts in this topic

Salut, am recondiționat caseta de direcție la un s40 din 2001 de doua ori și acum sa stricat a treia oară, ori o recondiționează ff prost, ori mecanicul nu o știe monta, problema e ca după 1 luna după ce a fost recondiționată aceasta începe sa piardă ulei, nu mai vreau sa o reconditionez și mă gândeam sa iau una SH , întrebarea mea e: Potrivește caseta de direcție și de pe alte motorizări pe un s40 2.0T benzina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu banii dați pe două recondiționări, luai una nouă și o montai unde (și cum) trebuie. Eu nu aș mai risca și a treia oară. Când am avut probleme la S40-ul meu, am schimbat-o cu una nouă, la Primus Auto și a fost totul în regulă. Era în urmă cu 7-8 ani, iar mașina merge bine și acum, caseta nouă nu a avut nicio problemă. Sigur, e greu de acceptat să dai jumate din valoarea mașinii pe o casetă nouă + montaj, dar nici să arunci banii mereu pe vechituri sau recondiționate, sau pe montaje neconforme, nu e o soluție. De ce crezi că o casetă de direcție folosită 15-20 de ani, ar fi vreo mare afacere? Cât crezi că ar ține?

Edited by mariusdaniel
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, mariusdaniel a spus:

Cu banii dați pe două recondiționări, luai una nouă și o montai unde (și cum) trebuie. Eu nu aș mai risca și a treia oară. Când am avut probleme la S40-ul meu, am schimbat-o cu una nouă, la Primus Auto și a fost totul în regulă. Era în urmă cu 7-8 ani, iar mașina merge bine și acum, caseta nouă nu a avut nicio problemă. Sigur, e greu de acceptat să dai jumate din valoarea mașinii pe o casetă nouă + montaj, dar nici să arunci banii mereu pe vechituri sau recondiționate, sau pe montaje neconforme, nu e o soluție. De ce crezi că o casetă de direcție folosită 15-20 de ani, ar fi vreo mare afacere? Cât crezi că ar ține?

Este o chestiune relativa .Depinde cit a costat operatiunea facuta de 2 ori , cred ca putin fiindca  defectul este repetabil si apoi cind ai auto pe firma cum ai tu ,sa ai avut ,decontarile sint ceva mai umane.

Ca si persoana fizica  sa investeasca intr-o mica reparatie un buget maricel raportat la valoarea auto ,nu prea renteaza. In orice caz  un Sh este de departe mai bun decit o reconditionare "romaneasca" si bun inteles un produs nou este cel mai indicat.Depinde de ce bani vrea sa mai investeasca intr-un auto

 Asta este valabil si cu reconditionat motorizari (segmentare) cind este mai indicat schimbare integrala motor Sh.(micile exceptii sint foarte mici  :) )

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, având in vedere cât am plătit pentru recondiționare, dacă mai puneam 4-500 lei cumpărăm una noua, am plătit 1130 de lei la Tureal in Bucuresti, după 1 luna și ceva am trimis-o înapoi in garanție, am mai plătit 200 lei montaj la un mecanic sa o dea jos , acuma toată distractia îmi sta undeva la 1330lei, clar puteam sa cumpăr una noua, era o vorba “tot ce e ieftin costa scump”, acuma nu stiu, nu vreau sa sparg ff mulți bani , mă gândeam la varianta asta cu caseta SH, stiu ca e loterie, poate merge poate nu dar pe recondiționat nu vreau sa mai dau bani. 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu ai dreptate.Dar nasul meu mai miroase un aspect pe care il neglijezi,adica calitatea reparatiei ce sigur e jalnica.Daca te ajuta cu ceva,eu ca parere as lua una ieftina sh,data jos de pe masina mearsa doar afara,si demontata aici de cine stie sa demonteze,nu ciocanari.Si inca un detaliu,bonus-controleaza macar lunar presiunea in gume si adapteaza viteza de deplasare in functie de calitatea strazilor ce ai de parcurs.

Edited by Ujio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now