GeorgeGeorge

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About GeorgeGeorge

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Zalau
  • Auto S40 2.0T
  • Fabricatie 2001
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

235 profile views
  1. Salut, vreau sa cumpăr o cutie de viteze pentru un s40 2.0T benzina din 2001, cutie manuala,  165 cp , Cod motor B420T3B  , problema e ca sunt foarte putine și găsesc greu aceasta piesa, sunt șanse sa potrivească cutia de pe alte motorizări gen : 2.0i aspirat , 1.8i ?   
  2. Caseta de direcție

    Ai dreptate, având in vedere cât am plătit pentru recondiționare, dacă mai puneam 4-500 lei cumpărăm una noua, am plătit 1130 de lei la Tureal in Bucuresti, după 1 luna și ceva am trimis-o înapoi in garanție, am mai plătit 200 lei montaj la un mecanic sa o dea jos , acuma toată distractia îmi sta undeva la 1330lei, clar puteam sa cumpăr una noua, era o vorba “tot ce e ieftin costa scump”, acuma nu stiu, nu vreau sa sparg ff mulți bani , mă gândeam la varianta asta cu caseta SH, stiu ca e loterie, poate merge poate nu dar pe recondiționat nu vreau sa mai dau bani. 
  3. Caseta de direcție

    Salut, am recondiționat caseta de direcție la un s40 din 2001 de doua ori și acum sa stricat a treia oară, ori o recondiționează ff prost, ori mecanicul nu o știe monta, problema e ca după 1 luna după ce a fost recondiționată aceasta începe sa piardă ulei, nu mai vreau sa o reconditionez și mă gândeam sa iau una SH , întrebarea mea e: Potrivește caseta de direcție și de pe alte motorizări pe un s40 2.0T benzina ?
  4. Problemă manetă fază lungă

    Gata baietii, am reparat problema, am dat jos maneta originala, am desfăcut-o piesa cu piesa, am curățat lichidul de ungere ce semăna cu vaselina la piesele de plastic din interior , am curățat tot cu spray de contact , le-am asamblat, le-am montat înapoi și merge impecabil cu maneta originala, am cumpărat maneta și 2 cem-uri degeaba, toată problema a fost de la oxidarea pinilor și a contactului din interiorul manetei. A fost migaleală dar a meritat.  ps: am doua cem-uri de vânzare =)).
  5. Problemă manetă fază lungă

    Salut, astăzi am schimbat CEM-ul, mi-am luat SH de pe o alta masina cu terminația corecta , cu proiectoare efectiv bibelou….și tot nu merge …..”operatie reușită, pacient decedat” cred ca Ii dau foc, nu mai stiu ce sa fac, am schimbat maneta, doua Cem-URI, nu mai stiu efectiv ce sa mai încerc , merge faza lunga doar dacă țin de maneta …..
  6. Problemă manetă fază lungă

    Astăzi am schimbat cem-ul , eu aveam nevoie de unul cu terminația finala 210 dar am primit un CEM gratuit de pe o masina de Anglia ce nu are terminația de cod 210 dar am zis ca încerc sa văd de merge, bineinteles fără rezultat, toate merg bine cu excepția la faza lunga ce merge dar nu rămâne blocată trebuie sa o țin eu mereu de maneta , nu stiu cum sa fac, am găsit un cem pe cod la 300 de lei la noi in ro dar mi se pare cam scump….. pe eBay e 60 de euro cu transport tot in 300 și cva de lei ajung, sper totuși sa existe și alta varianta …..
  7. Salut, am o problema la un Volvo S40 din 2001,in legătura cu maneta pentru semnalizare și faza lunga. Problema asta am avut-o mereu și credeam ca e din cauza manetei, semnalizarea funcționează perfect normal dar când vreau sa folosesc faza lunga nu vrea sa rămân blocată pe faza lunga, efectiv da un flash și gata revine in poziția inițială, mi-am cumpărat o alta maneta pe care am schimbat-o și tot nu funcționează, exact la fel, da flash-uri dar nu rămâne blocată maneta pe faza lunga, o fi ceva truc la montarea manetei? Sau doar am eu ghinion și am cumpărat încă o maneta stricata …..
  8. Salut, am o problema cu frânele la Volvo s40 2.0T din 2001, am schimbat discuri și plăcute, față spate, am pus marca ATE, aerisit,înlocuit lichidul, verificat scurgerile dar cu toate acestea masina nu frânează deloc bine, nu are forța de frânare și am pedala relativ moale, ea se întărește când încep sa apăs mai tare dar tot nu blochează rotile la o frânare puternica , problema e la viteza mai mare 130-150km/h dacă vreau sa frânez de urgentă de exemplu sa reduc viteza dintr-o data , dureaza  destul de mult, zici ca frânez cu tramvaiul.... mă gândesc eu ca se poate sa fie din pompa de frana sau ABS, pe tester nu am erori. 
  9. Consum ulei s40 2.0T

    Salut, am fost la diagnoză astăzi, mecanicul nu a găsit pierderi de ulei,turbina e in perfecta stare, nu am gram de ulei sub ea,  mi-a propus sa încerc varianta de a schimba uleiul și filtrul de ulei și sa încerc un 10w40, el zice ca posibil sa nu fie compatibil cu motorul uleiul (deși eu nu prea cred asta) masina are 5w40 acum și dacă tot consuma 1l/2000km o sa merg la un test de compresie și probabil o sa schimb simeringurile, altceva nu stiu ce as putea sa fac. Mecanicul mi-a propus ca la următorul schimb sa bag ceva aditiv numit “metabond” sper ca am scris bine. 
  10. Consum ulei s40 2.0T

    Vă mulțumesc pentru sfaturi, sper sa reusesc pana la urma sa remediez problema, am programat masina la mecanic și dacă reusesc o sa va spun ce a fost până la urma, merci încă o data! 
  11. Consum ulei s40 2.0T

    Nu am pierderi de ulei, nu scoate fum, masina merge ireproșabil nu am ce sa zic de rau....și pe lângă asta o și conduc frumos, nu merg subturat , nu merg in 6000rpm cu ea, consumu îmi e la 8,4 și o conduc in bucuresti, chiar nu înțeleg unde naiba dispare uleiul, e aiurea rau de tot așa mi-au spus și prieteni ca trebuie sa scoată fum albastru, nu scoate deloc și merge foarte okay masina.
  12. Consum ulei s40 2.0T

    M-am gândit și eu la varianta asta să mai merg așa cu ea, as vrea sa o țin cam 2 ani maxim....chestia e ca mă tot gândesc sa nu se distrugă alte lucruri având in vedere consumu asta urias de ulei...nu mă prea pricep eu la mecanica dar cu siguranta nu e okay dacă o țin tot așa și nu remediez problema. 
  13. Consum ulei s40 2.0T

    Sincer sa fiu nu stiu dacă un alt ulei o sa facă ceva minuni, deja sunt la a 2-a marcă de ulei pe care o folosesc. Acuma masina are Motul X-Cess 8100 5w40 100% Sinthetic și îmi consuma 1L la 2000km . In ritmul asta, nu mai văd rostul sa fac schimbul de ulei, mai bine schimb doar filtrul de ulei, pe mine mă interesa in principiu, dacă fac așa zis-a “segmentare “ sunt șanse mari sa scap de consumul asta ridicol de ulei.... măcar 1-2 litri de ar consuma la schimb ....dar nu 1l/2000km ...
  14. Consum ulei s40 2.0T

    Am inteles, mai am o intrebare: credeți ca o sa coste mai mult de 2000lei o astfel de reparație, segmentarea ? 
  15. Consum ulei s40 2.0T

    Am inteles, motorul l-am m-ai desfăcut odata ca sa schimb garnitura de la chiuloasa și atunci a fost planat, înțeleg cum sta treaba...am tot auzit ca dacă as segmenta motorul sunt șanse sa nu mai consume cantitate asta de ulei. De pierdut nu pierde ca m-am uitat calumea la el n-am scurgeri pe niciunde.