Sign in to follow this  
Followers 0
Guest dr_dumi

My Volvo 850 GLT

46 posts in this topic

aha, pai la tine apare altceva:

Masina: v50,2.0d,momentum,2006

Localitatea: timisoara

timisoara e cam departe de italia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe aici un kit xenon se vinde cu 300 - 400 lei  , daica 70 - 100 euro  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi sa fie compatibila cu masina,daca nu o sa ai probleme cu centralina motor,sau ti se sting cind nu te astepti

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci ma dau de ceasul mortii...ce draq poate sa fie piesa aia....si eu de ce nu o am....hmmmm....oricum multumesc pt poze...si apropo...nu cumva tu ai bucsa aia de la suportul de sus rupta?..nu de alta dar parca asa se vede in poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesa respectiva este de la valva EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci ma dau de ceasul mortii...ce draq poate sa fie piesa aia....si eu de ce nu o am....hmmmm....oricum multumesc pt poze...si apropo...nu cumva tu ai bucsa aia de la suportul de sus rupta?..nu de alta dar parca asa se vede in poza

salut, la ce bucsa te referi  :-\  ? in ce poza, ca sa imi dau si eu seama  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se refera la asta(din desenul alaturat-sageata), bucsa care dupa 8 ani trebuie inlocuita...(dar in romania se merge cu aceasta frumoasa masina pina cade de tot si tot nu se schimba aceasta bucsa -  de catre multi posesori...)

post-495-12877853306845_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din curiozitate va intreb ce rol are valva asta EGR? Nu am mai auzit de ea. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva EGR. I se mai spune si valva(supapa) de recirculare gaze. Este o tehnica de reductie a emisiilor de NOx(oxidul de nitrogen).

Mod de lucru: EGR-ul lucreaza prin recircularea unei portiuni a gazului de evacuare pe care o introduce din nou in cilindrii motorului (aproximativ 5-15% din gazul de evacuare). Gazul din evacuare mixat cu aerul provenit din admisie creste caldura specifica a amestecului, coborind totodata virful temperaturii de combustie (pe grafice se vede mai bine :)  )

Pentru ca NOx-ul se formeaza mult mai repede la temperaturi inalte, EGR-ul ajuta la limitarea acestei generari de NOx-care e format atunci cind un amestec de nitrogen si oxigen este supus unei temperaturi inalte. Totusi (si de aici incep problemele) o proportie marita a gazului de evacuare (atunci cind valva EGR nu-si mai face treaba bine) la motoarele cu aprindere prin scanteie poate cauza o ardere incompleta-de unde va proveni mersul neregulat al motorului sub 2000-2500 de ture. ECU-ul va incerca sa mareasca avansul (timpul de aprindere al scanteii), etc.

Nu prea e fiabila-ca de altfel tot ce tine de poluare (filtrul de particule-diesel, etc), spre final generind doar probleme. De aceea, multi incearca sa-i faca un bypass, eliminind-o din sistem, acestia observand un relanti mai linistit si un mers al motorului mai rotund.(repet, doar atunci cind da semne ca se strica). Nu se repara-se inlocuie dar e destul de scumpa. Sau mai bine, se scoate.  ;)

Sper ca ai inteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha ha cine sa ne scoata din incurcatura normal ca matrix :)))

in alta ordine de idei...ma gandeam sa pun EGR dar daca zici ca e mai bine fara....mai las niste bani in portofel :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

maao, baga banutzii in altceva, lasa egr-ul, ca nu moare masina fara el. ;)

Off-topic: ti-ai curatat toate contactele-mufele cu spray, cum ti-am zis ? ceva imbunatatiri simtite ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am curatat cam tot ce se putea curata am schimbat si farul crapat si furtunul ala pe care pusesem plastic....arata si ea a masina...acum insa de vreo 4 zile nu mi se mai stringe becul lambda...si AC stanga baga rece dreapta cald...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina ta este euro 1 si te costa taxa de mediu in momentul de fata circa 1500 de euro plus inmatricularea vre o 150 de euroi....

masinutza frumoasa ...sa o stapanesti sanatos si km fara probleme....

un aspect personal.....am cautat  si eu in Suedia si Danemarca masina dar sunt scumpe....

una ca a mea sau ac a ta ...anul ma refer la nemti o iei in 1000 - 1300 de euro....scz este doar un aspect personal...

dar cum ziceam sa o stapanesti sanatos.....

pS : DAI ca ai in ce acum si te poti baza pe ea !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata m-am scapat de monstru  ;D

sigur sariti in sus de ce am renuntat la volvo, insa chiar nu m-am regasit deloc in acea masina :(

Actuala masina este muult mai pe gustul meu.

Asadar va salut si va doresc cat mai bine alaturi de Volvo-rile voastre!

post-0-1287785590449_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai  bine si tie!Sa  stapanesti sanatos si masina asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRADARE!

:P

am un amic care si-a importat un M5 din Germania acum vreo 7 ani, ca aici nu s-au adus la vinzare  ::), este o bestie si 3 sferturi!

o "deschidem" citeodata pina la vreo 140mph cind ne ducem pe undeva, este o senzatzie ff placuta!!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0