danutzzz

trepidatii relanti s80

30 posts in this topic

sunt pe cale sa intru in posesia unui s80 din 2003...motor 2,4d 163 cp...ce ma cam inspaimanta este ca masina trepideaza la relanti...si numai in momentul cand este lasata pe liber...am mai vazut un s60 din 2002 cu acelasi motor pe ea...si aceeasi chestie..la relanti are acea trepidatie..care parca pare putin mai accentuata la s80...stie cineva ce ar putea fi ? am inteles ca sunt niste care sustin motorul ( nu stiu exact cum le spune ) care cam cad si nu sunt deloc scumpe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te referi la suportii motor sunt 3 la numar si te duc vreo 7 mil daca ii iei din romania la care mai adaugi si mana de lucru. Nu este neaparat ca vibratia la relanti sa fie de la ei. Vezi daca bucata de cauciuc a suportilor prezinta fisuri. Eu am o fisura de un cm la cel superior si cu toatea astea inca nu vibreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampon superior cutie viteze. Costa aprox 300 ron si nu cade asa des cum se spune.....Toate pana in 2004 au aceasta problema, dar nu cade mai repede de 70-80.000km. Piesa o gasesti la Midnight de pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Aceeasi problema o am si eu. Noroc ca-s numai 3 suporti. La mine cred ca-s picati toti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am mai linistit...ma ingrijora destul de tare faza asta...oricum maine ma duc sa i-au masina si vreau sa ii fac autotestul de la autovit..am inteles ca e aproape cel mai tare din tara..sper ca de maine sa intru si eu in grupul volvistilor :D dar numai Dumnezeu stie ce va fi..va multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te asteptam cu detalii. Cost, impresie, dotari si ce este mai important... POZE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai de aproximativ 30 de ore sunt posesorul unui volvo s80 din 2003...:D..deci ma pot numi un om implinit...iar poze si alte chestii le voi spune la sectiunea noilor membri :) pe care cred ca o aveti si voi aici pe forum...o intrebare mai am..chiar daca e putin off-topic..mi se aprinde in comp de bord "on call deactiveted" ce inseamna asta? si cum as putea sa o dezactivez sa nu-mi mai apara? multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te asteptam cu detalii. Cost, impresie, dotari si ce este mai important... POZE!

pai...ce pot sa iti zic..cost : am dat fosta mea masina .. un audi a6 din 2001 +800euro...masina este full fara trapa ( care este un moft , cu toate ca pe a6 o aveam :D ) si navigatie ( care in Romanica daca o ai ... degeaba o ai ) ... impresie ? hmm...nu stiu cat timp va mai dura pana ma voi mai urca intr-un audi sau o alta marca de masina..cu toate acestea inca ma ingrijoareaza trepidatia aceea..si nu am avut timp sa merg la service momentan ! insa o voi face foarte curand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este automata cutia de viteze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai dupa pe fosta masina tot cutia automata aveam...si am zis ca nu imi trebuie in veci manuala...deci da..este automata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tremura doar cand stai cu piciorul pe frana este convertizorul de cuplu. Daca nu, atunci suporti motor sau bucsi subcadru motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tremura doar cand stai cu piciorul pe frana este convertizorul de cuplu. Daca nu, atunci suporti motor sau bucsi subcadru motor.

imi tremura si cand e pe parcare , nu doar pe drive...cat de curand ma voi duce la service sa vad ce are..ca nu imi place cum se comporta in ultimele 2 zile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai gasit buba?

La mine trepideaza doar cand sunt pe liber cu clima pornita si motorul rece dar insesizabil si cred ca este normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit 2 tampoane duse..unul de la cutie si cel superior de la motor si cred ca de la ele este..pana ieri am fost in sesiune si nu m-am mai ocupat de masina...dar de saptamana viitoare ma duc cu ea la "doctor"..am sa te tin la curent...

Share this post


Link to post
Share on other sites

putin offtopic:

Tampoanele duse pot provoca in timp si alte stricaciuni? Cat de urgenta ar trebui sa fie schimbarea lor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi s-au dus niste simeringuri si acum tre sa le schimb...inclin sa cred ca e de la tampoane...acum nu stiu ce sa iti zic exact...o fi de ele...nu o fi de la ele...chiar nu stiu...si eu sper sa ne raspunda cineva care stie mai multe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma la mine au fost 3 tampoane terminate...cel superior de la motor...cel lateral si cel de la cutie...acum totul e in regula...a disparut acea vibratie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

avind in vedere ca odata cu motorul se misca/trage cu el  toata matzaraia aia de pe linga el (cabluri, furtune, mufe, etc) , eu zic sa le schimbi. Mai ales ca se transmit si vibratii ciudate caroseriei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai le-am schimbat..din cauza asta a disparut vibratia... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti multumesc frumos...la fel tie , tuturor volvistilor si nu numai lor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ar trebui sa fie normala vibratia in interior? Eu de exemplu daca pun in suport o cafea...(din fata cotierei) face mici ochiuri cafeaua. Va intreb ca si la mine se simte o vibratie destul de mica  am schimbat acum 2 luni tamponul superior dar tot a ramas vibratia. Tamponul de la cutie unde se afla? Il pot "inspecta" eu?

ps: Spre exemplu am mers cu un audi a6 2003 la care nu se simtea nici o vibratie, am mai mers cu un seria 5 2005 si la fel...nici o vibratie. Inca ceva...in timpul mersului nu se simte nici o vibratie. Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica tampoanele vacumatice, de obicei alea obosesc si incepe sa vibreze.

La mine din cauza unui tampon spart nu mergea nici celalalt pt ca se pierdea vacumul, deci tampoanele alea trebuie inspectate .

Din cate volvo diesel (platforma P2) am vazut doar unu (2007) nu vibra deloc in interior, in rest toate au o mica/mare vibraÈ›ie, deci este posibil să faci un S80 D5 să nu vibreze deloc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

lamuriti-.ma si pe mine va rog, am si eu un s60 d5 automat si am vibratia asta si mai ales cand in mers , sa zicem in oras iau piciorul de pe acceleratie huruie asa motoru 1-2 sec se zguduie, am luat tamponul superior si cel de la cutie,dar l-am luat la nimereala, :) si putin ajutat de cel care vindea piesele la volvo! este cumva mai lunguet si are 2 bucsi in capete, una mai mare si una mai mica?

si cel lateral cam cum arata si se duce repede? unde se situeaza?

oricum cu astea schimbate sper sa scap si de balansul masinii cand schimb din d in r! sau sa se diminueze si sa ni=u mai aud trosnitura aia de fier pe fier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now