Sign in to follow this  
Followers 0
Guest smarautz

diesel commonrail

ce parere aveti in confruntare cu diesel vechi?   8 votes

  1. 1. ce parere aveti in confruntare cu diesel vechi?

    • mai bun ala vechiul
      1
    • mai bun asta noul
      7

Please sign in or register to vote in this poll.

12 posts in this topic

din punctul meu de vedere acest topic nu-si are rostul aici... esti la BURSA -> ELEMENTE DE TUNING SI ACCESORII !?! avand in vedere faptul ca intrebarile tale nu se refera la nici la tuning si nici la accesorii, te rog sa-mi spui daca mai vrei sa pastrezi acest topic si unde anume doresti a fi mutat. altfel il voi sterge.

multumesc de intelegere.

M.

Later Edit: operatiune incheiata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU prea inteleg intrebarea, daca tu intrebi daca un diesel CR este mai bun decit un diesel PD sau pompa rotativa raspunsul este : DEPINDE, nu toate motoarele sunt facute la fel, daca vb despre Volvo, D5ul este un motor exceptional, este mai economic decit un 220 CDI de la MB, este mai puturos decit un 2.0 D de pe BMW 123D, D5ul este unul din cele mai silentioase diesele de pe piata si in ture suna foarte bine, ca un benzinar in 5 cilindri .  In schimb V6 2.5 TDI de la VAG are destui CP, suna foarte bine in ture  pot spune ca se bate cu D5ul fara probleme desi este un motor clasic care foloseste pompa rotativa, adica tehnologie din anii 90 . Mai avem si 2.5 D produs de BMW, un motor care suna expectional si trage exceptional cu un consum foarte mic chiar comparabil cu D5ul dar sunetul este mult mai bun si fiabilitatea este peste D5. Acest motor poate fii atit cu tehnologie CR cat si cu pompa rotativa pt modelele de pana in anii 2000. Sunetul de 6 cilindri in linie este exceptional .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca fiabilitate , alea vechi  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate e numai o intamplare si... nici nu are legatura cu motorul dar astea noi, parca au si lag mai mare la turbo. Vorbesc de cele pana in 2 litri, mai mari nu am testat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5 de la bmw, asta nou , 6 in linie n-are aproape NICI un lag.

aci e cel mai tare......

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5 de la bmw, asta nou , 6 in linie n-are aproape NICI un lag.

aci e cel mai tare......

Si cand spui lag te referi la timpul de cand apesi pe pedala pana fuge masina de sub tine?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi nu toate TDurile mici au turbo lag, alea de la VAG nu au turbo lag, in schimb 2.0 de pe S40/V50 este infiorator, apesi acceleratia si pauza de gandire dupa care trage, multi s-au obisnuit, eu insa nu suport o intarziere atit de mare. In schimb dieselele vechi nu trag la turatii joase ceea ce este si mai enervant. Viitorul este dizalu` cu injectie CR+ injectoare piezo electrice, mult mai performante, mai fiabile, mai putin poluante. Avantajul mare la dieselul nou este ca indiferent de cilindree consumul este aproape la fel de mic, adica 2.7 biturbo de pe Jaguar consuma chiar 5% extraurban iar 1.4 TDI BLUEMOTION de la VW consuma 4%, deci chiar merita o masina de 2x mai mare cu un consum cu 25% mai mare . Recomand ultimul episod TOP GEAR (The race to Blackpool), genial :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am motorul de 1986cmc,consum mediu vara 5.1%,5.3%iarna,adevarat este ca daca faci curs de condus organizat de volvo se vede diferenta,am si card de membership,(ai reduceri la achizitii piese,nu stai la coada in service),raspunde imediat cind ii dai in gura si ridica si botul,tinind seama ca are 1600kg.,mie imi place mai mult asta noul este mai elastic,nu trebuie sa schimbi des vitezele daca circuli in oras(trage bine la ture mici)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt sigur ca nu trebuie sa faci vreun curs ca sa conduci o masina, mai baga uni ochi in talon ca sa aflii greutatea reala, ca sa tina motorul in timp trebuie sa schimbi vitezele, adica ai de ales, fie schimbi vitezele fie schimbi EGRul, este alegerea ta .

Succesuri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cu ce am in portbagaj sint mai greu,ma referam ca poti sa mergi in a4 la 40km/h,fara sa schimbi in a3,binenteles daca nu trebuie sa depasesti,cind se merge constant,logic ca atunci cind esti in coloana nu mergi cu a6,cursul este pt.condus in siguranza,cum stim toti ca volvo lucreaza sa perfectioneze siguranta soferilor,pasagerilor,pietonilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0