silviulica

URASTI PRIMUS AUTO ?

53 posts in this topic

Mi-am dat seama intr-o zi ca nu-mi mai functioneaza claxonul, si pentru ca aveam drum la Primus Auto, am veridicat problema si mi-au spus ca trebuie sa schimb cele 2 goarne ale claxonului.

Zis si facut (cost 150 RON/buc) = 300 RON + 100 RON montaj >>mi-am spus asta e, daca atat de lenes sa verific poate sigurantele.

Partea cea mai interesanta acum incepe, de ce, pai am mers intr-o zi sa schimb pneurile ( cu cele de vara), iar acolo era si un service auto, i-am intrebat pe cei de acolo daca pot arunca piesele pe care le aveam in portbagaj in urma vizitei la Primus (adica cele 2 goarne - DEFECTE)-si pt ca-i cunosteam pe cei de acolo i-am rugat sa verifice daca functioneaza ____surpriza>>DA, functioneaza, se aud foarte puternic chiar.

Stiam despre ei ca au unul din cele mai proaste service-uri din Bucuresti, insa "smecherii" de coltul strazii mi se pare mult prea mult.

Urmatorul pas este sa-i dau in judecata>>voi merge la protectia consumatorului.

Daca are cineva o idee mai buna, nu ezitati sa-mi scrieti.

Multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa sunt toti. Nu e ceva nou ceea ce ne prezinti. Sunt si situatii mult mai grave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape toata lumea stie deja depre standardele de calitate oferite de Primus Auto. De evitat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca odata sunt shocat. Lovi-ar criza!

E bataie de joc. Fac pariu ca nesimtitii o sa zica ca nu sunt bune, in continuare.

Avem niste baieti de la ei pe forum care se intrec sa-si vanda aici masinile, vreau sa-i vad ce zic. Daca ar avea un pic de respect ar incerca sa rezolve situatia, nu sa ne contrazica... ca ce grozavi sunt ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mai fiti shocati si bagati odata la cap pentru totdeauna: pina nu se va darima acel service (cutremur sau alte acte talibanice) serviciile vor ramine MIORITIC de proaste. Niste ageamii de nea Ion-i  dar imbracati in salopeta Volvo  - ca da bine pentru prima impresie. Chiar si cei din Suedia ne-au sugerat, mai mult sau mai putin subtil sa ne spalam cu ei pe cap - vorba romanului. Nu va mai duceti pentru toate tampeniile acolo, un claxon defect se repara in fata blocului, ce naiba silviulica...

Va doresc un an nou mai bun decit a trecut.

P.s. : asa isi ureaza intre ei si cei de la primus - sa luam mai multi bani de la fraieri in noul an, nu ?...

:machinegun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia uite frate ca nu au impaienjenit aia si au mai intzepat pe cineva. Sa le uram de bine...!!!  @SMD nu vor zice nimic, ca la subiectul deschis de mine unul din ei a zis ca noi nu suntem seriosi si ca nu vor mai posta aici.  De la mine SFAT PENTRU EI SA SE DUCA TURBOOO SI SA NE LASE IN PACE !!! DAR CU TOT CU SERVICE  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am avut masina la ei in service in noiembrie (pb de tinichigerie doar) si sunt f multumita. In afara de faptul ca s-au miscat incet si ca s-au plimbat cu ea, reparatia a iesit bine. Masina merge la fel ca si inainte - deci cred ca n-au inlocuit nimic  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la nea gigel din coltu' blocului , nu ti se murdareste volanul si tapiteria asa cum au reusit cei de la primus sa o faca la masinul meu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi s-a intamplat sa gasiti masina cu mai multi km la bord (>10km) dupa ce a fost in service? Ce ati facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am cumparat V70,acum 3 ani am vrut sa ma duc la Primus vestitul service,dar multi mi-au spus sa nu fac grejeala asta,si nu m-am dus,deci am facut bine si m-am descurcat in alte parti.

  DAR PRIETENI,CINE SE DUCE LA EI,NESTIUTORII,SOFERII DE DUMINICA,DACA NOI NU NE DUCEM DIN CE TRAIESTE SERVICELE VOLVO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majoritatea service-urilor din Romania, indiferent de marca au ca si mecanici niste tampitei preluati de la dacia service. Exemplu, am un prieten cu un peugeot 307 caruia imbecilii de la service-ul aferent au reusit sa-i rupa busonul de la baia de ulei. Alt exemplu, mercedesul lui taica-miu, care a mers bine mersi cu garnitura de chiuloasa arsa vreo 2 ani, i-a facut reparatie capitala la motor (avea vreo 350000 km, jumate facuti pe gpl) si acum merge mai prost decat inainte (huruie ca un diesel, de-abia porneste, cand se opreste face autoaprindere, etc). Si reparatia asta facuta la un service privit ca bun. Blestemul celor care au masina in garantie e ca trebuie sa se duca la un anumit service agreat de dealer, de obicei populat de niste babuini coborati cu parul din copac, imbracati in salopete si la care orice problema a masinii e generata de "drumurile proaste" si "benzina/motorina proasta". La ghiseu se afla de obicei un habarnist/habarnista care incearca sa te convinga ca nemtii/suedezii/japonezii is niste tampiti si n-au aceleasi piese pe care le gasesti in romania la pret dublu, dupa 2-3 luni de asteptare. Service-urile astea nesimtite n-ar avea nici o sansa de supravietuire daca n-ar avea clientela asigurata de asigurari si reprezentante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

faza cu busonul la Peugeot i s-a intamplat si finului meu.a venit de la rep.Peugeot cu busonul pus de forma,mare noroc ca nu a curs tot uleiul,un fraier ca le puneam masina in cap celor de la reprezentanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Busonul de ulei, de la Peugeot 307 este defect de fabricatie. La fosta firma unde am lucrat erau 2, 307 din 2005.

Intre 70-90 de mii km, ambele au ramas fara buson.  Am mers la reprezentanta cu problema si au recunoscut , dar busonul nou a trebuit platit, ca masina iesise din garantie.  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai aveti putina rabdare ca s ar putea sa apara VOLVO - CLUB SERVICE  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa te auda mai repede sefia din ceruri - si sa faca ceva pentru asta (o favoare, o grindina cu bucati de gheata cit caramida doar peste Primus, etc)  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai intai vreau sa raspund la intrebarea "URASTI PRIMUS AUTO ?". Raspunsul este "DIN TOT SUFLETUL !"

De ce ?

I-am sunat pentru rezervare in legatura cu urmatoarele solicitari de serviciu pentru un Volvo S60 D5 din 2004:

  • Diagnoza
  • Rampare
  • Schimbare soft in limba Engleza

I-am intrebat la telefon cat ma costa aceste servicii si mi-au raspuns ca 300 lei.

Dupa cateva zile am mai sunat odata sa modific data rezervarii deoarece nu am mai putut sa plec din localitate si i-am mai intrebat inca odata pretul total si detaliat pentru fiecare serviciu solicitat. Mi-au raspuns ca 300 lei (150 lei schimbare soft + 150 lei Diagnoza + Rampare)

Am stabilit data si ora la care sa fiu acolo adica 28.01.2008 ora 14:00.

Am ajuns si am intrat in legatura cu un tip de la receptie care a preluat solicitaile mele pe o foaie tip etc.. Stresat de gandul ca aveam la mine toti bani aprox. 420 lei. L-am mai intrebat odata cat costa per-total prestarea serviciilor solicitate si foarte indignat mi-a raspuns "Dar v-au mai spus colegii mei de doua ori la telefon! Asta este a treia oara cand intrebati!"

Bineinteles ca nu mi-a raspuns si m-am linistit stiind ca imi ajung banii fara nici o problema. L-am mai intrebat cat timp dureaza pentru ca era un pic grabit sa ajung pana in ora 21:00 inapoi in Craiova.

Am asteptat 2,5 ore si nu am primit nici un raspuns dupa care m-am dus din nou la receptie si l-am intrebat cand este gata. Mi-a raspuns ca in 5 minute. Am astepta inca o jumate de ora dupa care imi aduce raportul diagnosticarii sub forma de Factura cu toate piesele care necesta schimbare in valoare de aproximativ 40.000 lei (400 milioane vechi). Nu m-am mirat , ca la orice service dupa ce pui tester-ul sa iti listeze toate problemele atat uzurile mici ale masinii pana si suruburi, piulite si coliere DAR pe lista respectiva erau listate elemente ale masinii care au fost schimbate cu aproximativ o saptamana in urma ca si noi si originale. (exemplu: distributia) dar nu schimbate la PRIMUS SHIT. Asta am vazut acasa.

pana aici totu "bun si frumos"...

Am uitat sa specific ca masina era afara in parcare (scoasa din service) de mult timp fara sa se mai efectueze ceva asupra ei.

Dupa ce mi-a adus raportul diagnozei si a ramparii am mai asteptat inca 30 de minute dupa care apare Domnul Cosmin C. - Director Service Primus Shit care m-a chemat in birou sa imi spuna ca exista o problema cu factura si s-a modificat tariful schimbarii de soft.

Nu am scos nici un cuvant l-am lasat sa vorbeasca si sa imi ofere explicatii. Deja eram foarte nervos pentru cat asteptasem degeaba.

Tarifil s-a schimbat peste noapte de la 150 lei la 700 lei iar factura totala era de 1000 lei. Ciudat ! 700 lei (schimbare soft) + 150 lei (diagnoza si rampare ) nu o sa faca matematic niciodata 1000 lei. Am mai stat inca o ora ca sa ma convinga sa platesc diferenta de suma care oricum nu o aveam la mine si nu as fi platito niciodata. Practic nu as fi facut schimbarea de soft la un tarif de 700 lei chiar daca as fi stiut de la inceput. Nu are rost sa extind si sa expun convorbirea si nervii sub forma de text aici din aceasta ora in care acest Domn Director a incercat efectiv sa ma convinga sa platesc acea suma de bani pe timpul meu.

In final nu am platit decat 400 lei. Si am ajuns in Craiova la 23:00.

O sa postez convorbirea AUDIO inregistrata cu telefonul atat aici cat si pe multe alte forumuri plus ca atasament intr-un email catre contact@volvo.com.

Iar pentru domnul director Cosmin C. daca din intamplare cititi acest post sper din tot sufletul ca diferenta aceea de bani daca a fost una reala sa o platiti din buzunarul dvs.

SFAT: Nu va pierdeti timpul cu PRIMUS AUTO. Nu au dreptul si nici experienta sa lucreze sub marca Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urat ce ai patit. De fapt cred ca incredibil este un cuvant mai potrivit.

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4448.0/topicseen.html

Daca citesti si alte postari despre acest service (mult spus) vei vedea ca tu nu te regasesti in clientul preferat de ei. Nu se regesesc nici cei care au bani cash pt. XC90. Intai trebuie sa iti faca un profil psihologic, sa vada unde stai, daca ai credite, daca vorbesti corect romaneste, arborele genealogic, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy.ro: ceva timp pt. browsing www si alte activitati in afara job description-ului pentru a motiva ce s-a intamplat ?!

Sau nici nu meritam un raspuns dupa ce ne-am purtat atat de urat cu voi pe "nedrept" ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

badjoker mi-ai adus aminte de o alta intamplare, de acum 1 an si ceva...aveam masina in service pt ca o lovisea (le-am facut pe casco-spre norocul meu) - discutie care se purta intre ei si reprezentant firma asigurari...imi iau masina, observ niste lucruri ce nu erau ok (geometrie nefacuta dupa schimbarea basculei) - i-am rugat sa verifice si aprinderea -contactul (dupa accident nu parea in regula)..ajung seara la service, platesc dinou geometri sau nu mai stiu ce...supriza inca nu v-am spus-o (pe factura era un item - CONTACT SCHIMBAT 700 RON) in conditiile in care nu M-A SUNAT NIMENI SA MA INTREBE DACA ASTA VREA SI CAT COSTA...m-am certat cu ei, mi s-a facut scarba si am platit....

Si mai am, in ciuda faptului ca v-am povesti atatea =>DA am fost un dobitoc ca ma tot duceam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badjoker,

In primul rand incep prin a-mi cere personal scuze pentru cele intamplate. Ieri seara m-a sunat Dl Chitescu sa imi comunice cele intamplate si astazi le-am discutat amanuntit.

Discutia este in felul urmator.

Ti s-a comunicat si confirmat pretul prin telefon. Pana acum acesta era pretul pe care il comunicam de 2 ani incoace. In cursul acestei saptamani s-a facut un upgrade la baza de date a lui Volvocars prin care se schimbau anumite preturi. Tin sa iti spun ca nu avem nici o lista cu repere care se schimba, ci schimbarile sunt descoperite de cei de la receptie pe masura ce sunt tiparite proforme.

In cazul tau pretul nou a fost descoperit in momentul tiparirii facturii.

In momentul in care masina era afara in parcare si tu te mirai ce se intampla... in realitate Dl. Chitescu a contactat persoana responsabila cu preturi de la importator sa verifice cu Volvocars de unde a aparut diferenta de pret. Asa cum ti s-a spus si tie, raspunsul lor a fost relativ sec, "s-au updatat preturile, atata costa acum"

Ce s-a intamplat dupa, in discutia ta cu Dl. Chitescu a fost o negociere asupra pretului pe care tu trebuie sa il platesti. Daca inainte sa pleci spre noi, tu aveai o proforma emisa de noi in care acel soft costa 1.5 mil, noi eram obligati sa suportam diferenta intrucat nu era problema ta. O factura proforma reprezinta un contract.

In realitate tu trebuia sa ne platesti noua costul de 700 ron pentru acel soft. Pentru ca a fost o neintelegere am discutat astazi cu directorul de service ca noi o sa suportam diferenta fata de cat ne-ai platit, intrucat nu erai din Bucuresti si aveai o distanta de parcurs pana acasa, nu aveai banii necesari la tine etc.

Din pacate nu este realizabil ca pentru fiecare operatie care urmeaza a fi efectuata sa se verifice costul fiecarui cod si sa se comunice fix clientului cat costa.

Ce s-a intamplat acum este o exceptie si eu unul o cataloghez ca atare. Dar vreau sa precizez ca nu sunt de acord cu modul tau de a trata problema, atata timp cat tu ar fi trebuit sa platesti o suma, ai primit un discount defapt, pentru ca am zis ca e o neintelegere si tu spui in continuare :

Iar pentru domnul director Cosmin C. daca din intamplare cititi acest post sper din tot sufletul ca diferenta aceea de bani daca a fost una reala sa o platiti din buzunarul dvs.

Si in ofertele de masini este specificat

"Lista de preturi valabila de la 22.04.2008.Update 16.07.2008. Producatorul isi rezerva dreptul de a aduce modificari

prezentei liste de preturi in ceea ce priveste pretul, paleta de culori, tapiteriile, echipamentul standard si optional si de

a intrerupe fabricarea oricarui model. "

Deci atata timp cat nu era o proforma emisa de noi, in care sa se spuna exact pretul operatiei dorite de tine, noi nu eram obligati sa ne repectam suma comunicata prin telefon.

Sper doar sa intelegi ca a fost o simpla exceptie si nimic mai mult. Tot ce conteaza este cum vezi tu lucrurile. Parerea mea este ca trebuie sa vezi si punctul nostru de vedere.

Cu stima,

Andrei Huidan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy.ro: se pare ca se poate si un raspuns in care sa se explice cum se rezolva problema si intern din partea voastra... era chiar atat de greu si trebuiau atatea mesaje si atatea pietre ?

Personal stiu ca e greu sa cresti financiar pe o marca care nu are intrare prea mare in Romania, prin prisma micului "business" pe care il desfasor, dar ce ne doare pe noi sunt serviciile... Eu, de exemplu, daca comand din vina mea o piesa gresita, si acea piesa ajunge la client, acesta o trimite inapoi PE CHELTUIALA MEA, iar eu ii voi trimite inapoi, tot PE CHELTUIALA MEA, o piesa noua, LA ACELASI PRET la care am vandut-o pe cea gresita. Daca am comandat o un furtun si clientul vrea un etrier... asta e, TZEAPA MEA, EU am gresit, EU platesc. De-aceea mi s-ar fi parut normal ca respectivul client pe care era sa-l incarcati cu 400RON, din greseala VOASTRA, mai precis a Volvo-Cars, sa nu suporte diferenta, sa fie o actiune transparenta, si sa va asumati niste riscuri. Nu cred ca se intampla prea des lucruri de genul asta, si iesiti cu fata mult mai curata scotand 1% din profitul de pe o luna din buzunar pentru a va pastra obrazul curat.

Gresesc ?! Poate gresesc in afacerea pe care incerc sa o dezvolt, dar cu siguranta inca n-am primit nicio plangere ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit, o bila alba pentru andy. La mai multe iti dorim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ti s-a comunicat si confirmat pretul prin telefon. Pana acum acesta era pretul pe care il comunicam de 2 ani incoace. In cursul acestei saptamani s-a facut un upgrade la baza de date a lui Volvocars prin care se schimbau anumite preturi. Tin sa iti spun ca nu avem nici o lista cu repere care se schimba, ci schimbarile sunt descoperite de cei de la receptie pe masura ce sunt tiparite proforme.

In cazul tau pretul nou a fost descoperit in momentul tiparirii facturii.

Eu nu am nici o vina..

In momentul in care masina era afara in parcare si tu te mirai ce se intampla... in realitate Dl. Chitescu a contactat persoana responsabila cu preturi de la importator sa verifice cu Volvocars de unde a aparut diferenta de pret. Asa cum ti s-a spus si tie, raspunsul lor a fost relativ sec, "s-au updatat preturile, atata costa acum"

Dl. Cosmin Chitescu era foarte normal sa ma anunte imediat dupa ce a aflat acesta schimbare, m-a afectat foarte mult intarzierea de oridinul orelor care in mod normal nu ar fi trebuit sa existe. La fel cum s-a rezolvat intr-un final se putea rezolva mult mai repede, chiar la timp.

Ce s-a intamplat dupa, in discutia ta cu Dl. Chitescu a fost o negociere asupra pretului pe care tu trebuie sa il platesti. Daca inainte sa pleci spre noi, tu aveai o proforma emisa de noi in care acel soft costa 1.5 mil, noi eram obligati sa suportam diferenta intrucat nu era problema ta. O factura proforma reprezinta un contract.

Dupa cum spui si tu nu era problema mea. Mai ales ca am intrebat si a treia oara la voi nu la telefon. Nu am avut o factura proforma (contract), dar asupra masinii mele s-a efectuat un serviciu dupa care mi s-a cerut un pret triplu pe prestarea acestui servicu fata de cel anuntat.

In realitate tu trebuia sa ne platesti noua costul de 700 ron pentru acel soft. Pentru ca a fost o neintelegere am discutat astazi cu directorul de service ca noi o sa suportam diferenta fata de cat ne-ai platit, intrucat nu erai din Bucuresti si aveai o distanta de parcurs pana acasa, nu aveai banii necesari la tine etc.

In realitate eu trebuia sa fiu la ora 21:00 in Craiova si am platit 400 lei, nu 300 lei dar nu asta m-a afectat cel mai mult. Daca aveam mai mult decat banii necesari la mine, consider ca este foarte nedrept sa platesc o suma de bani neanuntata. Dupa cum am mai spus daca stiam ca schimbarea soft-ului costa 700 de lei nu mai ajungeam in Bucuresti.

Din pacate nu este realizabil ca pentru fiecare operatie care urmeaza a fi efectuata sa se verifice costul fiecarui cod si sa se comunice fix clientului cat costa.

Nu trebuie sa suporte clientul consecintele.

Ce s-a intamplat acum este o exceptie si eu unul o cataloghez ca atare. Dar vreau sa precizez ca nu sunt de acord cu modul tau de a trata problema, atata timp cat tu ar fi trebuit sa platesti o suma, ai primit un discount defapt, pentru ca am zis ca e o neintelegere si tu spui in continuare :

"Iar pentru domnul director Cosmin C. daca din intamplare cititi acest post sper din tot sufletul ca diferenta aceea de bani daca a fost una reala sa o platiti din buzunarul dvs."

Spun asta pentru ca negocierea s-a facut pe timpul meu.

Si in ofertele de masini este specificat

"Lista de preturi valabila de la 22.04.2008.Update 16.07.2008. Producatorul isi rezerva dreptul de a aduce modificari

prezentei liste de preturi in ceea ce priveste pretul, paleta de culori, tapiteriile, echipamentul standard si optional si de

a intrerupe fabricarea oricarui model. "

Sunt total de acord cu asta dar cum ar fi sa cumpar o masina si dupa semnarea contractului sa platesc de 3 ori mai mult?

Deci atata timp cat nu era o proforma emisa de noi, in care sa se spuna exact pretul operatiei dorite de tine, noi nu eram obligati sa ne repectam suma comunicata prin telefon.

Nici eu nu eram obligat sa suport aceste consecinte

Sper doar sa intelegi ca a fost o simpla exceptie si nimic mai mult. Tot ce conteaza este cum vezi tu lucrurile. Parerea mea este ca trebuie sa vezi si punctul nostru de vedere.

Greselile umane sunt normale si de inteles. Pacat ca se tot repeta in Primus Auto. Din cat am studiat doar pe acest forum au mai fost cazuri asemanatoare. Nu vreau sa dezvolt si problema service-ului care si in cazul meu a dat un pic gres. Cum e posibil ca pe raportul diagnozei sa apara Distributia masinii ca defect sau uzura ? Pot atasa o factura cu data la care am schimbat-o

Nu vreau sa fiu eu cel care sa va critice prestarea serviciilor, modul de abordare al clientului si etc. dar macar sunt bucuros ca pot sa va transmit in mod direct greselile care le-ati facut exclusiv cu mine si care daca nu puteau fi evitate cel putin reparate la timp. (timpul dvs. nu al meu).

Din respect pentru postarea lu andy.ro si bun simt retrag jignirile postate anterior le pastrez doar in gand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-lor! Odata ce o oferta a fost facuta (in momentul in care a fost comunicat pretul)... nu o mai poti schimba fara acordul clientului, stimate andy! Contractul de vanzare-cumparare este un act bilateral nu unilateral. Intelegeti ce vreau sa spun? Faptul ca nu va faceti update la baza de preturi credeti ca-l intereseaza pe client? E greseala vanzatorului, nu a clientului. Si cine greseste... plateste. Problemele interne ale prestatorului nu-l intereseaza pe client, ca doar nu este actionar si partas la profit, nu? Dar... nu ma mai mira nimic, dupa cate am vazut pe forum. Sa spuneti MULTUMESC pentru ca nu v-a dat in judecata sau nu v-a adus Protectia consumatorului pe cap. Dar, din cate vad, se pare ca tot clientul trebuie sa-si ceara scuze. Interesant mod de abordare a problemelor pentru un manager!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.