Guest cristi81

Prezon rupt la S40!

60 posts in this topic

Cu mare placere  !:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Ballack a spus:

Salutare tuturor.

Ma poate ajuta si pe mine cineva daca stie cu ce forta trebuiesc stranse prezoanele la jantele de aluminiu?

Din ce am auzi sunt mai "pretentioase" si nu trebuiesc fortate.

Multumesc anticipat!

Si daca tot e in aceeasi discutie, cele de tabla cu cat trebuiesc stranse?

In primul rind trebuie respectata ordinea de stringere a piulitelor (5 buc )  si totul vine de la sine  ,insa pt siguranta mecanica trebuie si la cheie dinamometrica  cum s-a specificat anterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Ballack a spus:

Salutare tuturor.

Ma poate ajuta si pe mine cineva daca stie cu ce forta trebuiesc stranse prezoanele la jantele de aluminiu?

Din ce am auzi sunt mai "pretentioase" si nu trebuiesc fortate.

Multumesc anticipat!

Si daca tot e in aceeasi discutie, cele de tabla cu cat trebuiesc stranse?

In primul rind trebuie respectata ordinea de stringere a piulitelor (5 buc )  si totul vine de la sine  ,insa pt siguranta mecanica trebuie si la cheie dinamometrica  cum s-a specificat anterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Ca si sfat general pentru a nu avea probleme de genul, cel mai important e ca de fiecare data cand se manipuleaza prezonul/piulita sa se foloseasca solutii ce ajuta < spray anti-lock, vasilina anti-lock rezistenta la temperatura> sa aveti rabdare ca aceste solutii sa actioneze < de obicei cei de la vulcanizari nu dau doi bani pe aceste detalii>.

Un alt sftat e ca strangerea sa se faca in ordine < pe diagonala > si sa nu se foloseasca prelungitoare la cheia de strangere < strangeti folosind doar forta voastra >, rulati 100km si apoi verificati strangerea.

Daca prezonul/piulita nu se infileteaza osor cu mana libera, acesta e un semn ca s-au uzat si ca mai mult ca sigur veti avea probleme la desfacere, in acest caz este recomandat sa se inlocuiasca toate prezoanele/piulitele.

In cazul in care Surubul pentru piulita s-a rupt acesta se poate inlocui, vedeti acest Video.

In cazul in care Prezonul s-a rupt sunt doua variante 1. se scrimba flansa, 2 se demonteaza flansa se gaureste prezonul si se fileteaza cu un tarod ce are filet invers apoi se infileteaza o piesa si se strange pana ce prezonul se va desface.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

revin si eu cu o intrebare pe topic. tocmai ce s-a dus o piuleta din un prezon de la roata din spate. Am citit mai sus cam care este procedura. Intrebarea mea este daca are cineva vreunul in plus ? La vulcanizare mi-au pus unul de back-up, dar nu are piulita de deasupra din cate am vazut.

model s40 2006 d5 

cred ca ii lipseste ce e este in poza.

 

855467.jpg

Edited by Sla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...am si eu un prezon rupt la roata dreapta spate (1,6 D, 2009). Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Multumesc,

Adrian, Iasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeași problemă, după un an :)). Revin, mă poate ajuta cineva (zona Iașilor sau București) cu un un prezon-două, contracost? La Iași magazinele spun că se comanda doar flanșa cu totul, chiar si cu cod de Ford :( Mai nasol e că trebuie sa fac și ITP-ul în curând. Toate cele bune :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Dumi81 a spus:

Super! Merci mult :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now