Roskat

Noul motor de 2.4 de la volvo

13 posts in this topic

http://www.automarket.ro/stiri/volvo-se-aliniaza-la-cerintele-ue-cu-un-nou-motor-diesel-17490.html

Potrivit comunicatului oficial emis astazi de Volvo, noul motor diesel D5 respecta toate normele Euro5 si va putea fi regasit pentru inceput doar pe S80. Inginerii suedezi au inlocuit injectoarele, au modificat sistemul bi-turbo si au reusit astfel sa stoarca 205 cai putere si un cuplu motor de 420 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei asa mai merge, deja se apropie de performantele concurentei, daca si injectoarele vor fii mai bune decat cele actuale atunci este beeeeton :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate o sa fie shi pe s60 pe cand vreau sami iau.... oare o sai stea bine la nevasta in v50????  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca sa ma bucur sau sa regret faptul ca o asemenea marca are o asemenea soarta. Inca o dovada ca daca Ford renunta la Volvo va fi vai de ei dupa criza. Asta daca va mai apuca sfarsitul crizei (la cum se comporta acum chiar ca imi doresc ca Ford sa dea faliment :angel12:)

Bravo Volvo! :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,4 litri, 205 CP, 420 Nm, 164 g/km CO2... Hmmm...

Nu prea e cutting edge:

- BMW are de ceva timp un 2 litri, 204 CP diesel, 400 Nm, 150 g/km CO2,

- Audi sunt pe punctul de a scoate un 2 litri diesel, 224cp, 450 Nm, tot pe la 150-160 g/km CO2

- La fel si Mercedes, scot acum un 2 litri diesel, 204 cp si 500nm.

Si e diferenta mare intre 2 litri si 2,4 litri, in afara de cea fizica - ca displacement, si anume cea financiara, referitoare la asigurari, impozite... Nu ma refer doar la Romania, cam peste tot in Europa 2000 cmc este pragul psihologic dupa care toate astea explodeaza.

Oricum, e bine ca D5-ul asta se adreseaza doar S80-ului, poate pt 60 si 40 apare un 2 litri diesel. Daca nu pot la 200 CP (sau daca nu vor, sa nu se bata cu asta), macar la un 180 Cp si tot ar fi bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e foarte important pe ce sasiu se monteaza motorul. La S80 2,4D, 205CP este ok. La celalalte enumerate de tine, pe ce caroserii se monteaza? Ca daca se monteaza pe seriile mici, prin comparatie poti spune ca noul Diesel de la Volvo e bun....Daca nu....inseamna ca mai au de lucrat.....

Ca o paranteza: "Noul Volvo S60 este inzestrat cu un propulsor supraalimentat de 1.6 litri, pe benzina, cu injectie directa, denumit GTDi, care dezvolta 180 de CP si are un nivel al emisiilor de 119g/km CO2." ceea ce e muuult mai bine decat acuma unde eu am motor de 2,401D de 180cp si platesc taxe ca dupa unul de 2,6Litri....  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai BMW il are pe seria 1 si urmeaza pe 3 si 5, Audi il va avea pe A3 si A4, Merc pe C classe. Dar nu vad ce conteaza pe ce caroserii... Pe caroseriile mai grele toti astia 3 au modele de 2,5 litri, deci comparabile cu D5-ul asta nou, insa cu performante mai bune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine ca s-a mai lucrat la el dar cam slabut in comparatie cu concurenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cam ramas in urma volvo cu motorizarile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

acuma chiar pe toate nu le pot face nici ei. nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa vezi dupa ce-l iau chinezii - ce racheta vor face din el  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, o sa mearga cu orez ;D Sau mai bine cu "mitilic" de 80 de grade rafinat bine'nteles... din orez ::)  Hâc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now