Guest cristi81

Volvo C70 T5 alaturi de BMW 325i si VW EOS V6

19 posts in this topic

C70 T5 se fabrica din 98.

Motorul T5 este un 5 in linie. V6 ce iti spune, ce nu intelegi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu stii ce vorbesti! Esti fan Volvo cumva? Modelul C70 prezentat in filmulet este noul model Volvo C70 care a iesit pe piata in anul 2006 fiind versiunea cabrio/coupe a lui S40! Versiunea T5 de 2,5 litri are 220 CP si este identica cu cea dupa modelele S40/V50/C30/Focus ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu stii ce vorbesti! Esti fan Volvo cumva? Modelul C70 prezentat in filmulet este noul model Volvo C70 care a iesit pe piata in anul 2006 fiind versiunea cabrio/coupe a lui S40! Versiunea T5 de 2,5 litri are 220 CP si este identica cu cea dupa modelele S40/V50/C30/Focus ST.

DA shi?  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

C70 e derivat din S70 toata ziua.

De fapt din 850... si am impresia ca atat s70 si c70 au iesit in acelasi moment pe piata.

In afara de introducerea copertinei decapotabile, la baza e acelasdi model, gandit probabil prin 94-96.

Si ca sa nu spui ca iau numai apararea la Volvo, modelul c70 cabriolett este recunoscut ca are probleme cu inchiderea. Este genul de masina pe care nu o poti lasa intr-o zona necunoscuta.

Si cand exista T5 pe volvo... VW de abia se despartea de vechiul Scirocco, care intre noi fie vorba... in afara de design-ul mai deosebit, era o cutie de conserva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa te contrazic:

- seria s40/c30/c70 au fost apreciata tocmai pentru faptul ca sunt foarte greu de furat.

- modelul c70/2006 nu mai are treaba cu vechiul c70 fiind realizat exclusiv pe platforma tehnica a lui S40.

- absolut toate motorizarile sunt imprumutate de la S40.

- noul C70 joaca acum intr-o alta liga, cea a CC-urilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi81 are dreptate,c70 modelul nou aparut in 2006 e pe platforma de s40, se si vede ca partea frontala si bordul sunt asemanatoare sau poate chiar identice.Oricum dupa parerea mea 325-ul nu prea avea ce cauta acolo,desi are acelasi pret, joaca in alta liga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo performantele masinii nu sunt cele dinamice. Este adevarat ca punctul forte la Volvo nu este tocmai dinamica si poate ca asta s-a si dorit inca de la inceput ;).

Faptul ca C70 este cea mai sigura masina sport la ora actuala mie asta mi se pare o performanta. Ca a iesit pe ultimul loc la toate capitolele nu inseamna deloc ca este o masina depasita; oricum diferentele sunt foarte mici.

In plus nu cred ca EOS trebuia sa fie acolo, eu unul nu o consider o masina din segmentul premium. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cati L e motorul de pe EOS ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuiau sa le bage un pic pe circuit in fortaj, sa vedeti EOS-ul cum subvireaza, cu magaoaia aia de motor pe puntea fata, chiar in spatele farurilor, si cu suspensia anemica de golf... Trebuie sa iei virajul cu 5 minute inainte sa ajungi efectiv in el... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reportajul este nemtesc, vroiati sa iasa o masina suedeza pe primul loc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Eos...masina in care ploua fara sa o mai decapotezi  :D)))

Parerea unui posesor: "eos scos din fabrica se umple cu apa la prima ploaie.chederele sunt de vina,se inlocuiesc si nu mai ploua,cunosc multa lume cu aceasta probelma,si eu am avut-o. Nu costa decat aprox 600 ron reparatia la reprezentata.eu parca atat am dat,si intr-un an de cand am facut-o n-am intampinat probleme.sunt cauciucurile de la imbinari puse prost"

Parerea altui posesor: "Nu am ajuns eu la concluzia asta, ci jurnalistii de la autobild.de (btw, au si un top de fiabilitate unde pe ultimul loc se afla Touranul plus multe alte modele care sunt si ele destul de codase: http://www.autobild.de/artikel/dauer...tdi_58765.html ). Daca stii germana iti pot trimite si linkul despre EOS. Asta e unul din motivele pt care nu mi-as cumpara vreodata masina din grupul VAG (si am avut la firma unde m-am convins cat de "bune" sunt, ma refer la probleme tehnice), pt ca in loc sa taca si sa faca, ei spala creierul cumparatorului cu reclama agresiva si iti ofera deobicei un bad de masina (sunt si exceptii de modele de masini construite corect si robuste dar rare), mai scumpa in general decat concurenta dar si mai proasta. "

Ce vreau sa zic si eu...o masina daca este mai rapida decat alta, nu inseamna neaparat ca este si mai buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci Volvo pentru cine se adreseaza cu adevarat? Daca comparam modele echipate cu motoare de varf observam ca C70 nu se impune in fata nimanui. Ma refer la modelele tinta Volvo: BMW 325CC, Audi A5 sau Mercedes CLK. La confort nu pot sa zic ca C70 este vreun etalon in materie. De calitate nu mai vorbesc si aici ma adresez celor care au avut posibilitatea sa compare la cald modelele full option. Te urci intr-un C70 Summum apoi intr-un BMW 325CC full sau intr-un Audi A5 deja diferenta este enorma in defavoarea C70. La siguranta BMW 325CC este la egalitate cu Volvo C70 iar la A5 nu cunosc.

Alt lucru care mie nu-mi place la C70 este dimensiunea exterioara imensa. Masina este realizata mai mult pentru piata americana, eu unul nu mi-as cumpara o masina Coupe asa de lunga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E adevarat ca Volvo gandeste mult ptr piata americana. Din moment ce de acolo le vine o buna parte din vanzari, eu inteleg asta.

Volvo nu este masina care se doreste, a se impune. Este masina care te cucereste treptat, te surprinde si ii faci pe concurenti sa nu te subestimeze.

Pentru mine confortul si siguranta sunt pe primul loc. Neindoielnic ca exista mereu ceva mai bun, indiferent de marca; eu prefer sa fiu nonconformist. Decat o masina ca alte 100 de mii, mai bine una care sa ma reprezinte.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare beton beton C70-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e un club Volvo ar trebui sa se vorbeasca de masini ...... nu de Eoooooss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi :: degeaba sustii atat , uitate ca cel mai puternic dintre toate tot Volvo C70 T5 e :)) , restu sunt sub , auzi o sa te ajut sa-ti dai masina :)) iti gasesc eu un client fidel , si iei un pretz binisor pe ea si o dai , reaqu ca Volvo la tine e sub tot ce exista masina nemteasca , dar eu te contrazic ca nu e asa , C70 e foarte deosebit , recunosc nu mi-as lua nici eu , ca nu prea sunt adeptu decapotabilelor , dar totus e prea tare , eu daca mi-as schimba S40-u , mi-as lua Volvo XC70 Cross-Country , care ofera tot ce se poate , intre o masina de strada si una de teren , ce-i de la Top Gear au testat XC70 cu A6 Allroad , si A6 Allroad e de strada nici cum sa te duci cu ala pe un munte , cand au intrat pe un teren accidentat a trebuit sa vina ala cu XC70 sa-l traga ca a ramas suspendat :)) si XC70 intra pe unde nu ar intra nici Q5 si Q7 , asa ca sa o lasam balta , Volvo e gandit pentru toate tipurile de drumuri . Revenind la C70 T5 ala mai e si cu tractiune integrala AWD , asa ca ii rupe pe toti , pe cei doi nemtii ii lasa balta la plecare la tot , numai vorbi in cunostiinta de cauza :)) , ca nu e asa  :dreams: cam asa sunt nemtii la tine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now