paunionutz

Preturi foarte mari!!!

44 posts in this topic

Am si eu o mare nelamurire: de ce sunt preturile asa mari la piesele Volvo? Stiu ca nu a dat licenta de fabricare la turci sau chinezi, dar oricum sunt ceva piese care depasesc orice limita, comparativ cu masini de la concurenta. si sa dau cateva exemple: 4 discuri frana BMW 525/ din 2005, 1200 lei, far Audi A4 2004 600 lei, bieleta antiruliu BMW 525/ 2001, 12 lei si multe altele. Iar la Volvo S60: tampon motor 400 lei, oglinda exterioara stanga 1050 lei +sticla 250 lei, tripla spate vreo 300 euro, far 1600 lei, iar daca ai nevoie de o clema de plastic pentru macaraua de la geam, trebuie sa cumperi tot ansamblul din usa, adica 1000 de lei, pentru o clema care s-a uzat. Sa nu mai spun ca un motoras pentru reglat farurile costa aproape 1000 de lei si de curiozitate l-am desfacut, ca m-am gandit ca la pretul asta,poate scot ceva aur din el si culmea, are un motoras cum aveam de mult la walkman si 3 rotite de plastic si atat. Ce anume din acest ansamblu costa acei 250 de euro??? Mie mi se pare aberant. Un prieten a cumparat 2 motorase pentru reglat faruri, pt un Golf4, cu 230 lei amandoua de la magazin. Asta de 1000 lei bucata, de Volvo ce face in plus? Sa nu mai zic, ca daca se sparge un rulment schimbi toata fuzeta si mai grav din cate am citit pe forum, daca se rupe un prezon la S40, schimbi la fel toata fuzeta, ca asa vin prezoanele, la set cu fuzeta (eventual si planetara si cutia de viteze). Mi se pare absurd. Sau poate ca eu sunt absurd, nu stiu. Voi ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calitatea costa!! O piesa schimbata la Volvo, mai trebuie inlocuita din nou dupa parcurgerea a peste 100.000-200.000 km! Eu sunt foarte multumit de calitatea componentelor originale Volvo!! Nemultumit de pretul acestora nu pot fi, pentru ca deocamdata, nu am avut ocazia, sa dau nici macar un banut pe piese! ;)

Later edit: depinde si de unde achizitionezi piesele! La Alex (departe gandul de a-i face reclama), cred ca preturile sunt de bun simt! ...si calitatea este pe primul loc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vorbesc dealeri, eu vorbesc de preturile cu care ajung la acestia. Si eu am cumparat piese de la Alex, am cumparat si din alte parti, dar si la Alex si in alte parti preturile sunt la fel de mari. Eu am dat cateva exemple de piese, care nu sunt originale, facute de Volvo. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat costa un tampon de motor original(tinand cont ca la Mercedes w210, an 2001, acelasi tip de tampon, costa original 280 lei si made in Italia 170 lei). Si chiar as vrea sa vad si eu masina ta cu 200.000 de km, la care nu ai fost nevoit sa schimbi nimic. Un prieten cu un BMW seria 5, cu discuri de frana de M, a dat pe placute de frana de M, care difera de cele normale 600 lei, la reprezentanta. Eu am dat 400 de lei, la magazinul de la colt, facute de Swag, sau cum se numeste firma. La asta ma refer. Pe asta cu BMW-ul l-a costat 1600 de lei sa schimbe discurile fata si placutele fata/spate, de M nu de serie, iar la Volvo cu 1600 schimbi doar discurile de frana, facute de Swag sau mai stiu eu ce firma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa-ti spun dar tu ai dat exemple aiurea rau de tot, mai mult se pare ca nu prea stii preturi:

1. placute frana TEXTAR (unele din cele mai bune calitativ)  380 RON pt fata

2. placute frana TEXTAR 390 RON pt spate

3. discuri frana BREMBO pt fata 420 RON

4. discuri frana BREMBO pt spate 200RON

TOTAL 1390 RON  sau 900RON pe producator ROAD HOUSE

Acum BMW E60 M5

1. placute frana ROAD HOUSE fata 320 RON

2. placute frana TEXTAR spate 430 RON

3. senzori uzura placute 160 RON

TOTAL=910 RON si asta cu placute NONAME pe fata.

Deci povesti din astea de adormit copiii sunt satul, pe ELIT imi apare suport motor pt W210 220CDI pe SWAG Germania pret 402 RON.

Sticla oglinda pt C klasse 2008 costa 1300RON/bucata, asa ca hai sa nu intram in discutii care ne depasesc.

Dupa cum bine nu stii piesele de Volvo nu prea se fac prin Turcia si China cum se fac cele de VW/MB/BMW si OPEL.

Daca tu compari preturile de la DIJITAL sau alte magazine de "mertz" de pe Lizeanu cu preturile de la Primus este normal sa fie diferente mari.

Eu am cumparat de la Alex sticla oglinda OEM si a fost 280 RON, iar la MB C klasse 2002 acelasi lucru la AUTO KLASS a costat 480 RON iar pe Lizeanu costa 100 RON DAR NU ERA ORIGINALA .

Nu mai compara mere cu pere, adica marfa OEM cu marfa Made in Turkey .

Singurele piese scumpe la masina ta sunt rulmentii, comparativ cu alta masina rulmentii de volvo pot fii de 10x mai scumpi, in rest sunt fix aceleasi preturi decat clasa difera. Tu uiti un lucru, S60ul este clasa PREMIUM, adica se bate cu BMW, Mertz, Audi, Lexus si Jaguar, nici una din aceste marci nu este ieftina de intretinut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan tu vorbesti de mine, dar si tu faci comparatie intre un pret la magazin si altul la reprezentanta (OEM si Mercedes), iar MB C Classe 2008 iese din discutie, pe asta sa-l compari cu noul S60, este ultima creatie de la Mercedes. Si este foarte buna comparatia facuta de tine: placute frana Texar S60 770 de lei, iar pt BMW E60  M5, costa 750 de lei si nu cred ca se compara placutele de la s60-ul meu de 140 cp, cu placutele de M5 de 350 cp, care culmea sunt mai ieftine. Despre tamponul de motor nu stiu ce sa zic, probabil ca e diesel si de aceea costa mai mult, dar in noiembrie 2008, am cumparat eu unul pt MB w210, 2001, 2000cc, benzina, cu 170 lei, de la Al Padrino, despre care stie toata lumea, ca au preturi mari.

Uite ce ai spus tu "Eu am cumparat de la Alex sticla oglinda OEM si a fost 280 RON, iar la MB C klasse 2002 acelasi lucru la AUTO KLASS a costat 480 RON iar pe Lizeanu costa 100 RON DAR NU ERA ORIGINALA ", ca ma repet si nu-mi place. Pai tu compari OEM cu Mercedes original, de ce nu compari OEM (280 lei) cu cea de pe Lizeanu (100 lei), ca la urma urmei nu este originala nici una. Si explica-mi si mie, tu vezi mai bine in oglinda ta daca este OEM, sau daca este originala? Si da-mi te rog un raspuns, la intrebarea legata de pretul motorasului pentru reglaj faruri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La voi ce inseamna OEM ? Acuma pe bune ? Faceti unii din voi confuzii intre ce inseamna OEM si "original Volvo", "original Mercedes". Mercedes nu fac sticle de oglinzi, nici Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OE = OEM = Original Equipment Manufacturer = piesa ORIGINALA, scrisa / shtantzata / marcata cu VOLVO/MERCEDES/bla. Aftermarket = "pe producator" = "compatibila" = bla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paunionutz

Legat de clema de plastic pentru macara geam, pot sati spun ca am cumparat o astfel de clema separat de la reprezentanta VOLVO din Brasov si a costat 15 RON.

Tampon superior motor pentru S80 D5, l-am cumparat de la un magazin de piese auto, original VOLVO si a costat 240 RON.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paunionutz

Legat de clema de plastic pentru macara geam, pot sati spun ca am cumparat o astfel de clema separat de la reprezentanta VOLVO din Brasov si a costat 15 RON.

Tampon superior motor pentru S80 D5, l-am cumparat de la un magazin de piese auto, original VOLVO si a costat 240 RON.

Bafta !

Felicitari,

Eu am cautat la toate magazinele, am vorbit si cu Alex si nu am gasit acea clema si eu vorbeam de  tampoanele care tin motorul, cele hidraulice. Culmea e ca l-am schimbat si pe cel superior si tot cam atat am dat pe el si nu este original Volvo. Poate ca la tine in zona sunt mai ieftine decat in Bucuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul superior pentru un V70 2.5T (din ultima oferta pt. un membru al forumului, conform cu cresterea nenorocitului de EURO) costa asa :

Original - 320RON (acum un an era 275RON)

Fabricant SWAG - 315RON

Fabricant Corteco - 205RON

Fabricant MEYLE - 183RON.

A ales sa-l ia original, si asta am si comandat, azi trebuie sa vina... Pana acum am dat doar SWAG sau original, si fiind foarte apropiate ca pret, am recomandat mereu original...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitati un cod original pentru clema de la macara: 3509416

E bun ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei bine, acel cod costa la mine 18RON (diferenta curs EURO)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare corect ! Eu am cumparat-o prin vara cand EURO era 3.5, acum e 4.36  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paunionut vad ca tu nu stii ce inseamna OEM :D  OEM dupa cum bine a explicat ALEX inseamna piesa de origine, deci sticla oglinda de C klasse este mai scumpa pe original decat cea de S60.

In legatura cu BMWul iar citesti pe sarite am spus placute TEXTAR+ NONAME pt M5 si tot este mai scump decat la Volvo . Intra si tu pe http://www.elitecat.cz/CarSelection.aspx  si compara preturi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei bine, acel cod costa la mine 18RON (diferenta curs EURO)

La Primus piesa respectiva costa 18.37RON :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy.ro: iti fac request de pretz si pe o cutie de viteze geartronic de S80 ?! ;D La aia eram cu vreo 800Eur mai jos ca voi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spune tu cod si pret la tine si iti dau si eu un pret :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok... cutie geartronic S80, 4T65EV-GT, cod 8251467, pret 19600RON (4558EUR), TVA INCLUS, livrabila in 4-5 zile lucratoare cu cutia veche la schimb, fara reprogramare control unit.

Your price ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca tot v-am prins,ia spuneti-mi si mie fratilor cat ma costa sa schimb toata bucsaria fata la un v 40,ph 2 ? Si ce ar trebui sa contina?

Multumesc,Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok... cutie geartronic S80, 4T65EV-GT, cod 8251467, pret 19600RON (4558EUR), TVA INCLUS, livrabila in 4-5 zile lucratoare cu cutia veche la schimb, fara reprogramare control unit.

Your price ?!

Stai ninja ca nu-i ca'n filme. Ca asa poti sa spui ca faci buyback la S-klasse si dai 3 volvo pe el :))

Spune-mi strict pretul tau de vanzare, ca ala defapt il comparam  :D

La Primus este 27.885 RON (6469 EUR) Tva inclus, livrabila in 4-5 zile lucratoare respectiv DHL contra cost in maxim 48h :) Cutia veche in mentalitatea Volvo se distruge, nu se repara si se revinde. +Garantie domne garantie 18 luni de la montare.+ ca in functie de circumstante se mai ofera un discount simbolic.

Hit me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... ce filme nenea ? Pretul meu de vanzare este cel afisat mai sus, adica 19600RON, cu tot cu TVA ! Vrea clientu' cutie noua, lucrurile se desfasoara cam asa :

1). Vine, imi da avansul de 50% (ca si la voi de altfel)

2). Se face comanda

3). Se aduce cutia, si se preda clientului, care plateste restul de 50%.

4). Dupa ce-si monteaza cutia, clientul returneaza cutia veche (evident, la banii astia ma duc si o ridic eu)

5). Se preda cutia importatorului

6). Se emite factura de retur pe cutia veche... (asta deja nu mai e treaba clientului)

Nu stiu care e mentalitatea VOLVO apropo de cutiile vechi, dar mie VADIS-ul imi scrie negru pe alb asa :

86025921 EU Automatic gearbox, exch (codul vechi)

exch = EXCHANGE PART, idem pentru casete directie, alternatoare, electromotoare, you name it, si inseamna "PIESA VECHE LA SCHIMB"

Nu am de ce sa cresc pretul de vanzare adaugand pretul de piesa la schimb, cat timp clientul vrea sa scape mai ieftin, si oricum nu are ce face cu cutia veche.

La fel turbina de S80 D5, costa la mine 4600RON, tot cu turbina veche la schimb (pe care nu o folosesc eu, ci o returnez la VOLVO... cum, necum, astea's lucruri interne) ;)

Garantia pe care o ofer este minim cea impusa de lege (18 luni de la achizitie), cu exceptia produselor care au specificat mai mult (gen amortizoare SACHS - 2 ani fara limita de kilometri). Garantia de montaj este a service-ului, si mi se pare normal ca in momentul in care omul vine cu piesa NOUA, originala VOLVO, reprezentanta sa dea aceeasi garantie la manopera, tot de 18 luni. Sau piesele mele VOLVO sunt altfel decat piesele voastre VOLVO ? ;)

Sa inteleg ca am preturi bune ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ninja sunteti voi ca atit cutia de viteze cat si turbina sunt repere care se pot repara, au vicii de proiectare(cutia) bine cunoscute si se pot repara. HA :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu-mi repari mie turbina cu 1cm joc in ax, iti mai fac una cadou :)) Vorbeam de preturi aici pt piese noi, nu de reparatzii... alea's alt topic, cand o sa apara concurenta si cu service-ul.... momentan putem vorbi de unghiuri reglate gratis la Szeghed dupa schimbarea (contra cost) a bucsilor de bascula, si alte chestii "dragute".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ma mira pe mine , Primus Teoretic este o firma direct importatoare de piese si are niste preturi fabuloase , pe cand Alex are niste prturi cu peste 20 % mai ieftine in majoritatea cazurilor !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ninja sunteti voi ca atit cutia de viteze cat si turbina sunt repere care se pot repara, au vicii de proiectare(cutia) bine cunoscute si se pot repara. HA :)

CUm sa repari mah o turbina facuta zdrente ?  ;D O cutie o mai dregi ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now