Midnight Caller

Benzina sau Diesel ?!

59 posts in this topic

Lool, pai nu stiu care e diferenta la VOLVO. Pot cauta pe google dar nu e ancorat in realitate...Eu stiu UNA SI BUNA, ca eu tot DIESEL am avut (exceptie un Subaru pe care l-am intors cu rotile in sus) si sunt multumit. E drept ca cei care au motor pe benzina sunt multumiti la randul lor..... Depinde ce vrei. ORICE problema are mai multe variante de rezolvare, drept pentru care in cazul tau (si sigur a multor soferi) e mai bine benzina, iar in cazul meu (si a altor soferi) e mai bun un diesel! Oricum, daca vorbim de transport (maritim, rutier, feroviar...etc) e clar motorina....Daca nu cari nimic la drum lung...benzina e ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite-asa se asterne pacea intre concetatzeni... Budule, ce te schimba un copil ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lool, am pierdut suprematia acasa.... ;D De pe primul loc am trecut pe ultimul....Norocul meu ca stau la etajul 1 si daca ma arunca astia...scap :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu is cu benzina, imi place sunetul, imi place feelingul, imi place sa ai o plaja mare de turatie nu sa tot schimbi pe trepte in cazul cutiilor manuale, imi plac toate trasaturile unei benzinare, dracu' stie, pur si simplu imi plac benzinarele, nu mi-as lua Diesel veci, lasand la o parte consumurile, costurile etc.

Fiecare cu ce ii place, ce isi permite, ce doreste !

Share this post


Link to post
Share on other sites

best topic 10+ ;)

exemplul dat de midnight caller e elocvent si corect dar intervin anumiti factori cum ar fi:

1 benzina trebuie sa fie neaaparat torbo daca nu nu face 2bani si atunci consumul sare le stele

2 dieselul te omoara la rvizi si piese dar iti trebuie 2 motoare benzina ca sa faci km unui diesel

3 depinde foarte mult ce tip de sofer esti dar si aici daca vreai un benzinar pt ca e mai sportiv,iti iei minim un RX8 sau IMPREZA nu S40

4 diesel este mult mai comod la drumuri lungi

asta e umila mea parere,eu am diesel si nu as trece pe benzina pt ca e masina de familie,dar daca as avea posibilitatea unei a doua masini(de duminica) sigur ar fi benzina dar sigur nu A4,S40,PASSAT etc o sportiva pur singe chiar si din ani 80 imi doresc foarte mult o LANCIA INTEGRALE EVOLUTION ajung sa depaseasca 250k din fabrica si costa undeva intre 10-15000e cele bijuterii eu am avut ocazia sa merg cu una si e ceva de neimaginat ce poate sa scoata cutiuta aia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ne-am luat masinile anterioare, din prea mult timp liber la vremea respectiva, am facut o groaza de calcule si fara alte cheltuieli decat motorina/benzina si reviziile aferente fiecarui motor ne-a iesit un minim de 70-80.000km pana sa amortizam diferenta de achizitie pentru motoare cu puteri similare. Foarte mult si daca mai socotesti ca asta era in 2004 cand motorina era mai ieftina decat benzina o sa iasa cred ca peste 100.000km la preturile actuale.

Cred ca depinde foarte mult de stilul de conducere si de obisnuita, eu am avut ambele motorizari si pentru stilul meu ma impac mai bine cu motorina. Cand mai iau 207 nevestei merg ca la diesel cu 2000-2500 ture din obisnuinta, imi dau seama si sar la 4000-5000 s-o mai dezmortesc da sincer nu-mi place.

Sunt invatat ca "vaporenii" par-par-par lent si constant, cu mici evadari care pun in evidenta cuplul diesel-ului la turatii mici, cuplu care nu-l gasesti la benzina decat la dublu turatiei.

Si sa nu uit, cand pun si rulota dupa masina (in jur de 1100-1400kg in functie de incarcare) face pipi pe orice benzinara, pleaca de pe loc la ralanti pe cand benzina... turatie frate, disc de ambreiaj etc, etc.

Diesel, diesel, diesel de trei ori, fiecare cu pasarica (sau stolul) lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cind aud " daca vrei sportivitate ia benzina" ma ia tremuriciul....

Orice s40 d5 face ,in oras, orice mazda. chiar si s2000 de la honda se tine greu de un s40 d5.

acelasi sofer pe ambele. (dar sa fie bun)

(si-mi propusesem sa nu mai scriu la benzina vs motorina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mardraaxi

serios ???

si eu care credeam ca.........         

pe acest forum ne uneste volvo nu nivelul de inteligenta de acea vreau sa te intreb daca faci misto doar ca sa ne descrentim fruntile sau o faci cu rautate.

pe bune nu am nimic cu nimeni la fine nu m-ai jignit dar pur si simplu nu inteleg,pur si simplu ne dam cu parerea la ce ne cere realizatorul topicului nu la ce puncte de vedere ai ceilalti forumisti

FARA SUPARARE :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

cind aud " daca vrei sportivitate ia benzina" ma ia tremuriciul....

Orice s40 d5 face ,in oras, orice mazda. chiar si s2000 de la honda se tine greu de un s40 d5.

acelasi sofer pe ambele. (dar sa fie bun)

(si-mi propusesem sa nu mai scriu la benzina vs motorina)

deocamdata motoare diesel sportive nu sunt(excepti noile diesel AMG),si ca tu te ti cu un S40D5 dupa o honda S2000 asta doar daca tu ai NOS la diesel ;D

uitate la date tehnice,aparte ca o masina nu poate sa fie sportiva daca insusi cine a creato nu a vruto sportiva,un S40D5 nu se tine nici dupa un serie3 bmw,sau noile motoare alfa romeo si mai sunt destule asta  ;)vorbind de prestati sportive

si oricum se vb in topic de aceeasi cilindrata,cp  cu motorizari normale nu alte optiuni si power boosturi chiar si din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa  n-o lungim.

serie 3 bmw = ma joc cu ei. oricind , oriunde. nici macar n-au sanse. o fac des - de cite ori pot.

inca nu m-a batut niciunul, si crede-ma au incercat din greu.

pe circuit e altceva. nu discut aci de circuit.

in oras, unde reprizele sint foarte scurte, benzina nu-si poate pune in valoare ceea ce are ea mai tare : plaja mare de cuplu. deci in oras, unde nu e nevoie sa schimbi des, motorina cistiga . asta pentru ca are cuplu MULT mai mare.

pe incercatelea !

nu stii citi "mari" mi-au admirat excelentul spate al s 60-ului. si nici nu banui ca, de cite ori ma prind incearca din nou, si din nou si-o iau. unii nu ma cred nici cu capota deschisa ca e motor de 2.4 de doar 185 cai.

daca n-ai mers tare niciodata, nu intelegi care e diferenta. tare inseamna aproape de limita masinii, nu aproape de limita pilotului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iulirx: da' cu V6-urile 4-motion diesel cu beculete si nino-nino ai incercat o liniutza ? :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

in germania. m-au prins.

1220 euro.

nino e mai bun......

vara asta ma duc tot la ei , la nurburgring (sau cum s-o mai scrie), sa scot unul din primii 5 timpi cu volvo s60 d5 stoc.

trebuie sa dea ei ceva la mina.

sint curios cite benzine o sa iau. (mai ales bmw si volvo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iulirx  aici se vb de masini cu puteri apropiate acum spui ca ai 185k in profil 220,325 D sau I nu are importanta iti inegreste farurile ca sa nu mai vb de noul 1,8 TBi 200K de pe alfa care inpreuna cu bmw sunt din traditie mai sportive

in sfirsit eu unul nu cred ca un d5 poate sa faca o masina sportiva,si eu am D5 163k dar e cu totul alta caroserie si e ok dar nu wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa  n-o lungim.

serie 3 bmw = ma joc cu ei. oricind , oriunde. nici macar n-au sanse. o fac des - de cite ori pot.

Iar a inceput nenea iulirx cu piticii pe creier... :D

Ce e aia seria 3 ??? AI idee despre ce vorbesti? Stii ca 90% din seriile 3 din tara sunt 316i, 318i sau d, 320 i sau d? Daca intri pe mana unui:

- 330d (245 Cp si 520Nm)

- 335i (3 litri benzina bi-turbo 300 CP si 400 Nm)

- 335d (286CP si 580Nm)

- M3 :D

... plangi cu muci... Nu mai generaliza ca bati o intreaga serie bazandu-te pe ce ai intanit tu... Ba eu cred ca si un 330i aspirat... Ca sa nu mai vorbesc la circuit, ca la fiecare 4 ture o sa iti dea un tur in fata...

Si sa nu te iei de faptul ca cele de mai sus au cmc mai multi (tu ai zis de seria 3 in general), si 325d de 200 CP si 400 Nm te va dovedi la cursa, pentru simplu fapt ca ii pune mai eficient pe asfalt.

Cat despre Nurburgring, nu am inteles prea bine...  :D Vrei in Top 5 general? la dieseluri? la Volvo-uri?

Vezi sa nu ajungi cu barca ta (ca nu ai zis pana acum daca te-ai ocupat de suspensii si frane) in parapeti sau, in cel mai bun caz, daca o convingi pe Sabine sa conduca, sa termini undeva in Top 5 la dubite...

PS - Cred ca in masina ai cd-uri d'alea motivationale, facute de americani sa ii scape de depresie, si care iti zic in continuu lucruri bune despre self ("Esti cel mai tare!", "Mai tare ca tine nu exista!","Vei invinge intotdeauna!","Esti miezul!"), ca altfel nu se explica autoamagirea asta permanenta... Mai ai un pic si te duci la Top Gear sa ii dai una lui Clarkson peste nas, cand zice ca F430 e cea mai tare masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau top 5 la s60 d5 185 cp stoc.

cu 320d n-am probleme.

cu 330 d am . dar tot din spate ma priveste. desi masina e mai buna.

cu 335 nu m-am intilnit.

cu m-urile nu ma pun.

daca iti aduci aminte : motorina , la aceiasi cp si greutate, FACE BENZINA DIN TOATE POZITIILE !

poate ne intilnim sa-ti si arat.

despre circuit : am 4-5000 eurasi pentru asta (inclusiv, transport, cauciucuri, cazare, taxe circuit)

m-ar interesa orice informatie despre circuit. as vrea sa alerg acolo 3-4 zile cite 6-7 ore pe zi.

poate nu ies in top 5 , dar macar duc masina la limita. sa le cunosc si io.

p.s. cu echivalentele bmw pe benzina, nici macar nu stau 2 minute in oglinda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

facem o barcuta contra bmw?

asfalt virajat ? vara , uscat , babarunca-cheia.(alegem o portiune de 5-8km, sau mai mare, sau mai multe)

benzina contra tractoras?

bmw -ul pina la 210 cp.

io pina la 185 cp.

sa termin odata cu benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau ca nu sunt posesorul unui 325 benzina, 6 pistoane/160kw/6.9s/100kmh. ma bagam la o liniuta, chiar sunt curios cine castiga   

Share this post


Link to post
Share on other sites

@volvo460 se stie deja ;)aici suntem toti volvoisti si ne iubim masinutele dar trebuie sa recunoastem ca sunt si alti deasupra noastra in anumiti parametri  pentru noi sunt perfecte dar asta nu inseamna ce sunt nr1 in peste toate si mie imi pare rau ca nu posed una din masinile mentionate mai sus ca toata vara nu mai dadeam un leu pe bere o platea toata iulirx :D dar sar putea totusi sa se bage un prieten

scuze pt off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF Topic..@mardraaxi . Cea mai buna masina, este cea pe care o ai!!"A mea estee cea mai buna"  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca voi nu ati condus in viata voastra masini turbo ...............cu benzina evident, sunt peste orice imaginatie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iurlix

ai bagat-o pe mineca tineri astia te maninca

@mardraaxi

daca crezi ca vreau sa va enervez,pacat, departe de tot de mine gindul asta

ca sa va descretiti fruntile DA

vezi si tu ce am scris in profil

am raspuns frumos la topic BENZINA BENZINA

@mardraaxi 4 diesel este mult mai comod la drumuri lungi

de ce?

s80 meu e FOARTE COMOD LA DRUMURI LUNGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

despre circuit : am 4-5000 eurasi pentru asta (inclusiv, transport, cauciucuri, cazare, taxe circuit)

m-ar interesa orice informatie despre circuit. as vrea sa alerg acolo 3-4 zile cite 6-7 ore pe zi.

poate nu ies in top 5 , dar macar duc masina la limita. sa le cunosc si io.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now